Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69964/2011/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абсалямова Л. М. Категорія зрілості особистості у віковій психології. - C. 5-12.
  4. Бабарикіна І. В. Оптимістичний атрибутивний стиль школярів як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчальної діяльності. - C. 12-22.
  5. Большакова А. М. Особистісна реалізованість людини на її життєвому шляху. - C. 22-37.
  6. Бочарова С. П. До історії розвитку психології в Харкові в ХІХ-ХХ ст. - C. 38-45.
  7. Войтенко О. В. Модель функціонування пам`яті в структурі літературно-творчої діяльності. - C. 45-52.
  8. Горецька А. М. Взаємозв'язок типів комплайенсу й емоційно-особистісних порушень у хворих гіпертонічною хворобою на різних стадіях захворювання. - C. 52-63.
  9. Зарицька В. В. Емоційно-когнітивні передумови розвитку емоційного інтелекту у період фахової підготовки. - C. 64-83.
  10. Зеленін Г. І. Переробка й засвоєння іншомовної вербальної інформації в процесах довгострокової й короткочасної пам'яті. - C. 83-91.
  11. Ільїна Ю. Ю., Куліш Я. Є. Діалогічність як засіб розвитку особистості. - C. 91-102.
  12. Кряж І. В. Студентські соціально-екологічні проекти як освітній і дослідницький ресурс. - C. 102-113.
  13. Кузнєцов М. А., Грицук О. В. Аналіз ефективності програмі формування у вчителів вмінь протистояти процесу развитку синдрому емоційного вигорання. - C. 113-126.
  14. Ломова Т. О. До питання психокорекції агресивних виявів у поведінці особистості. - C. 126-135.
  15. Лукашенко І. М., Заїка Є. В. Про місце вербального інтелекту в структурі лінгвістичних здібностей. - C. 135-146.
  16. Морозов Д. Ю. Мотиваційні фактори стресостійкості майбутніх фахівців-моряків. - C. 146-155.
  17. Назаренко Н. В. Гендерні особливості мотивації студентів до успіху та уникненню невдачі. - C. 156-165.
  18. Оболенська Г. М. Зв'язок феномену пам'яті-спалаху зі статтю, віком та особливостями емоційної сфери індивіда. - C. 166-180.
  19. Саврасов М. В., Коломійцева О. В. Психологічні особливості креативності особистості у пізньому юнацькому віці. - C. 181-190.
  20. Хомуленко Б. В. Мімічна невербальна комунікація: система кодування лицьових рухів. - C. 191-196.
  21. Шевченко Л. О. Життєва криза особистості злочинниць та можливості її корекції за умов деривації. - C. 196-209.
  22. Шейко А. О. Стійкість особистості у критичній ситуації. - C. 209-213.
  23. Шушляпін О. І., Шевченко О. С., Шелест О. М., Кожин М. І., Борзова О. Ю., Сидоров О. П., Шумова Н. В., Добровольська І. М., Тітова Г. Ю., Залюбовська О. І. Свідомість, інтелект та почуття, та їх прояви у системі генерації нових ідей та розробки нових валеологічних підходів. - C. 216-229.
  24. Вихідні дані.
2011
Вип. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського