Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/80(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бондар Т. І. Еволюція системи супроводу учнів з особливими освітніми потребами: досвід Канади. - C. 11-17.
- Воровка М. І. Ґендерна дискримінація у вищій школі України: міф чи реальність. - C. 17-21.
- Кокоша А. В., Коляда Н. М. Генезис діяльності студентських наукових товариств в Україні (1805 – 1920 рр.). - C. 22-26.
- Ляшкевич А. І. Аналіз генези закладів морського профілю у XVIII столітті. - C. 27-31.
- Мельник Н. І. Трансформації системи дошкільної освіти Великої Британії як чинник розвитку мережі дошкільних навчальних закладів. - C. 32-37.
- Петренко Л. М. Григорій Ващенко про роль фізичного виховання у становленні молодого покоління. - C. 37-42.
- Путіловська Н. Б. Використання досвіду А.С. Макаренка в організації літнього відпочинку дітей. - C. 43-46.
- Саттарова З. Н. Роль дошкольного образования в развитии начального образования в Азербайджане в 1960 - 80-е годы. - C. 46-50.
- Султанова Н. В. Перспективи реформування інституційних форм утримання та соціального виховання дітей в Україні на початку ХХІ століття. - C. 51-56.
- Мукан Н. В., Яремко Г. В. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Австралії як науково-педагогічна проблема. - C. 56-61.
- Бистрянцева А. М. Розвиток творчого математичного мислення учнів у процесі підготовки до олімпіад. - C. 62-65.
- Жаркова І. І. Розвиток інтелектуальної обдарованості в молодших школярів на уроках природознавства. - C. 66-71.
- Невзат А. Гюнджегорю Невзат Принципы общего решения стандартных задач по химии. - C. 71-74.
- Стефанишин К. Л. Супровідне вивчення прийменника в 6 класі. - C. 74-78.
- Щербіна Т. Р. Вплив нейролінгвістичних і психолінгвістичних особливостей функціонування мозку на рівень успішності здобувачів вищої освіти в навчанні другої іноземної мови (китайської). - C. 78-82.
- Барвіна Н. О. Театральне мистецтво як ефективний засіб активізації творчої самореалізації студентів в умовах театральної студії. - C. 83-89.
- Будак В. Д. Модель військово-патріотичного виховання студентської молоді: теоретичний аспект. - C. 89-95.
- Гусєва Л. Г. Організація студентами художнього простору в процесі їх образотворчої підготовки. - C. 96-100.
- Литвин В. А. Взаємодія школи та сім’ї у вихованні підростаючого покоління. - C. 100-104.
- Очеретяний А. В. Особливості формування життєвих цінностей студентів у США. - C. 105-108.
- Тесленко С. О. Формування першооснов національної свідомості в дітей з особливими потребами в різних видах художньо-мовленнєвої діяльності. - C. 109-113.
- Бардус І. О. Дидактичні засоби навчання створювати нові ІТ-об’єкти майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 114-120.
- Білик О. О., Пуга О. О. Засоби формування міжкультурної комунікативної компетентності студентів у галузі знань "Міжнародні відносини" в процесі вивчення іноземних мов. - C. 120-125.
- Біляковська О. О. Професійна підготовка майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін: якісний вимір. - C. 125-129.
- Великжаніна Д. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків: практичний аспект. - C. 130-134.
- Гордійчук А. М., Гордійчук Л. В. Особливості самостійної роботи студентів у процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 135-139.
- Гордійчук С. В. Забезпечення якості освітньої діяльності на інституційному рівні. - C. 139-144.
- Добролюбова Н. В. Проблема вдосконалення навчальних програм та перегляду змісту професійної підготовки майбутнього педагога-хореографа. - C. 144-148.
- Ісаєва І. Ф. Ретроспективний аналіз системи професійної підготовки персоналу Федеральної поліції Німеччини. - C. 148-151.
- Калугіна Т. В. Готовність до інноваційної діяльності як умова професійного саморозвитку викладача закладу вищої освіти. - C. 152-156.
- Кіндрась І. В. Ігрові методи як спосіб досягнення лінгводидактичної мети формування лексичної компетентності турецької мови в здобувачів вищої освіти. - C. 157-161.
- Ковтун О. М. Теоретико-методологічні координати дослідження феномена світоглядної культури в педагогічній традиції. - C. 162-166.
- Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Професійна компетентність як умова формування професіоналізму майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 166-170.
- Лисиця Д. Л. Модель підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності. - C. 171-175.
- Мосейчук Ю. Ю. Практичні аспекти розробки та впровадження концепції професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я на засадах неперервності та наступності. - C. 175-180.
- Осадчук Д. Д. Педагогічні умови підготовки майбутніх офіцерів морського торговельного флоту до роботи в екстремальних ситуаціях. - C. 180-184.
- Пaнтюк М. П., Кoлтoк Л. Б. Методологічне значення педагогічного дискурсу в системі сучасної вищої освіти. - C. 185-189.
- Притулик Н. В. Самооцінювальна діяльність майбутніх педагогів як чинник суб’єктивації у процесі навчання. - C. 189-196.
- Сидорчук О. В. Застосування методу рольової гри у професійно орієнтованій іншомовній підготовці як засіб формування полікультурної особистості майбутнього фахівця соціальної сфери. - C. 196-200.
- Сологуб В. Д. Розвиток навичок гри гітариста в акомпанементі. - C. 201-204.
- Столярчук Л. Б. Формування професійної компетентності бакалаврів у галузі права в університетах Канади. - C. 205-209.
- Толочко С. В. Сучасна методологічна парадигма післядипломної освіти викладача для сталого розвитку. - C. 210-215.
- Чередник Л. М. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів як складова частина його професійної компетентності. - C. 215-218.
- Бойчук О. Г. Формування здорового способу життя студентської молоді. - C. 219-223.
- Гера Т. І., Гущак Ж. М., Фартушок І. М. Формування безпечної поведінки віктимних учнів із сімей переселенців. - C. 223-228.
- Зозуляк-Случик Р. В. Формування професійної етики фахівців соціальної роботи педагогічними чинниками. - C. 228-233.
- Ісаченко В. П., Левченко Н. В. Професійні вимоги до іміджу соціального працівника. - C. 233-237.
- Підвальна Ю. В. Толерантність як професійно важлива риса майбутнього соціального працівника в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами у процесі інклюзивного навчання. - C. 237-241.
- Зелінська С. А. Вивчення технологій і засобів інтелектуального аналізу даних Data Mining в освітньому процесі. - C. 242-245.
- Рідкодубська Г. А. Кейс-метод у процесі підготовки до професійної мобільності майбутніх працівників соціальної сфери. - C. 246-250.
- Скуратівська М. О., Попадюк С. С. Віртуальне освітнє середовище як інноваційна складова навчального процесу у вищій школі. - C. 251-255.
| 2017 | | Вип. 80(2)
|
|
|
|