Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/80(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєловецька Л. Е. Формування громадянської позиції усиновлених дітей у США. - C. 9-13.
  4. Докучаєва В. В. Верифікація як критерій результативності науково-педагогічного дослідження. - C. 14-20.
  5. Крсек О. Є. Інформатизація мовної освіти у США. - C. 21-24.
  6. Марчук М. В. Громадська підтримка державної системи опіки дітей та шкільної молоді на Буковині (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 25-30.
  7. Онищенко С. С. Обґрунтування загальних понять та термінів у вітчизняній теорії фізичного виховання 20-х років ХХ століття. - C. 31-36.
  8. Полупанова Я. М. Ретроспектива розвитку спеціальної освіти в Англії. - C. 36-40.
  9. Сай І. В. Типологія шкіл Давнього Риму періоду V – I століть до нашої ери. - C. 41-44.
  10. Черкашин С. В. Оcновні етапи формування сучасної системи освіти Німеччини, її нинішній стан і перспективи подальшого розвитку. - C. 45-49.
  11. Андрєєв А. М. Навчальна програма курсу "Підготовка учнів до інноваційної діяльності (на матеріалі фізики) " з позашкільної освіти науково-технічного напряму. - C. 50-56.
  12. Галацин К. О. Проектне навчання у формуванні іншомовної (англомовної) комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів. - C. 56-60.
  13. Дуброва А. С. Проблема формування готовності майбутніх фахівців до міжкультурного спілкування. - C. 60-63.
  14. Kazimova Shafa Eyvaz Theory of primary education in the Republic of Azerbaijan: globalization and integration as background of education. - C. 64-68.
  15. Лях О. В. Виправлення помилок у теорії та практиці навчання іноземній мові. - C. 69-73.
  16. Ситченко А. Л. До вивчення лірики Б. Чобан-заде в шкільному курсі кримськотатарської літератури. 10-ий клас. - C. 74-78.
  17. Shuliak S. O. Dual education as an innovational model for preparation of information professionals in higher educational institutions. - C. 78-81.
  18. Асманов А. Р. Проблема формування патріотичних почуттів учнів у методиці навчання кримськотатарської літератури. - C. 82-88.
  19. Бовт А. Ю. Особливості художньо-естетичного виховання засобами танцювального мистецтва у школах Канади. - C. 89-93.
  20. Коваль М. С. Соціокультурні основи самореалізації особистості в трансформаційному суспільстві. - C. 93-97.
  21. Нагорняк С. В. Основні підходи до правовиховної діяльності студентів коледжів як елемента правового виховання. - C. 98-101.
  22. Рищак Н. І. Обґрунтування педагогічних умов виховання культури спілкування старшокласників у полікультурному середовищі. - C. 102-106.
  23. Соболь О. М. Підлітки. Ідентичність та життя в глобальному суспільстві. - C. 107-110.
  24. Агаев Шахрза Огул оглу, Гамидова Гюнай Мурад кызы Технология воспитания нравственных качеств у курсантов. - C. 111-115.
  25. Білостоцька О. В. Методичний аспект розвитку критичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 116-121.
  26. Боровик М. О. Педагогічні умови вдосконалення фізичної підготовленості майбутніх офіцерів Національної поліції України. - C. 121-125.
  27. Гонтаренко І. С. Сутність поняття "проектна компетентність майбутніх учителів гуманітарних дисциплін", проектна діяльність як основа формування проектної компетентності. - C. 126-130.
  28. Д’яченко І. М. Пріоритети аксіосфери студентів медичних закладів та суб’єктів медичної діяльності: тенденції розвитку. - C. 130-135.
  29. Зінукова Н. В. Методика формування фахової компетентності усного перекладача в магістрів-філологів: результати експериментальної перевірки. - C. 136-141.
  30. Зуб Г. В. Готовність майбутніх фахівців музичного мистецтва до роботи з аматорськими колективами. - C. 142-146.
  31. Казанжи І. В. Підготовка майбутніх учителів до використання педагогіки парнерства в побудові індивідуальної освітньої траєкторії дитини. - C. 146-150.
  32. Калінін В. С. Інклюзивно-ресурсний центр як засіб інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в регулярний освітній простір. - C. 150-153.
  33. Калініна Л. В. Шкільна лінгво-методична академія як засіб формування компетентності навчання впродовж життя в мовному виші. - C. 154-156.
  34. Кондур О. С. Ідейні основи та практика європейської системи освіти у французькій моделі освітньо-наукового менеджменту. - C. 157-162.
  35. Куліковська І. С. Умови формування вокальних умінь як компетентнісної складової частини професійної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 163-170.
  36. Моренко О. М. Акмеологічний підхід як основа особистісно-професійного самовдосконалення майбутнього фахівця. - C. 170-174.
  37. Осадченко Т. М. Вивчення стану рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 175-179.
  38. Павлова О. Г. Психолого-педагогічний супровід як умова професійної мотивації майбутніх учителів початкових класів. - C. 180-184.
  39. Пилипчук В. В. Артикуляційно-штрихові засоби як основа майстерності бандуриста. - C. 184-188.
  40. Рабецька Н. Л. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 189-193.
  41. Савчук О. П. Внутрішньо-особистісна компетенція майбутнього вчителя в контексті сучасних освітньо-виховних парадигм. - C. 193-198.
  42. Суворова Я. В. Проблема формування професійної компетентності майбутніх фахівців із фізичної терапії в сучасних умовах. - C. 198-203.
  43. Хить Р. Г. Оновлення професійної підготовки майбутніх учителів математики в закладах вищої освіти в сучасних умовах. - C. 204-208.
  44. Яцишина Н. В. Модель формування прагматичної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 208-213.
  45. Балдинюк О. Д. Готовність майбутніх соціальних працівників до соціальної роботи у сфері дозвілля з молоддю. - C. 214-218.
  46. Вербенець А. А. Методичні принципи інклюзивної освіти та напрями її оптимізації. - C. 219-225.
  47. Грибоєдова Т. О. Аналіз проблеми соціальної адаптації молодших школярів до самостійного життя в умовах загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 225-229.
  48. Зубчевська С. В. Волонтерство як важливий складник організації позааудиторної роботи зі студентською молоддю коледжу. - C. 230-234.
  49. Острянко Т. С. Критерії, показники та рівні сформованості часової компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 235-239.
  50. Ржевський Г. М. Особливості взаємодії студентської молоді в інтернет-середовищі. - C. 239-243.
  51. Антоненко О. В., Чуприна Г. П. Аналіз програмних продуктів для створення навчальних відеокурсів. - C. 244-247.
  52. Літвінова М. Б. Адаптивне навчання фізики з використанням центрального образу. - C. 247-252.
  53. Ярмольчук Т. М. Психолого-педагогічні особливості застосування мобільних технологій у процесі професійної підготовки ІТ-фахівців. - C. 253-256.
2017
Вип. 80(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського