Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/79(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Арістова Н. О. Сучасні підходи до розуміння змісту, сутності і структури поняття "мотивація" в науковій літературі. - C. 9-13.
- Бодак Л. Й. Зміст патріотичного виховання у педагогічній спадщині Остапа Макарушки. - C. 14-17.
- Диченко Т. В. Підготовка іноземних студентів у закладах вищої освіти України (1993 – 2017 рр.). - C. 18-26.
- Карпова М. Є. Підходи науковців до визначення феноменів "команда", "робота в команді". - C. 26-30.
- Лебідь О. В. Стратегія інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: теоретико-методичний аспект. - C. 30-35.
- Моргай Л. А. Питання викладання української мови у творчій спадщинні Никифора Яковича Григоріїва. - C. 35-39.
- Самко А. М. Штрихи до портрета академіка Семена Устимовича Гончаренка: результати дослідження. - C. 40-46.
- Терентьєва Н. О., Гладков М. В. Терапевтичний вплив музики: історико-методичний аспект. - C. 46-51.
- Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники діяльності початкових шкіл у Закарпатті (1991 – 2011 рр.). - C. 51-56.
- Штань О. О. Ґенезис дитячих містечок у 1920 – 1930 рр.. - C. 56-60.
- Легін В. Б. Міжпредметні завдання і вправи як засіб формування рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів. - C. 61-66.
- Нестерова І. В. Інтеріоризація знань як засіб активації процесу формування суб’єктності учнів старшої школи. - C. 66-70.
- Бабкіна М. І. Середовищний підхід до громадянського виховання молоді. - C. 71-75.
- Баранюк І. Г. Концепція екологічного виховання Василя Сухомлинського та її реалізація в умовах сучасної урбанізації. - C. 75-80.
- Доманюк О. М. Виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 80-84.
- Онопрієнко О. М., Онопрієнко О. В. Проблеми патріотичного виховання в сучасній освітній парадигмі підготовки фахівців фізичного виховання. - C. 84-88.
- Хрипко Л. В., Ластовкін В. А. Впровадження мотиваційних заходів щодо рухової активності студентської молоді. - C. 88-91.
- Бардус І. О. Методична система фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної діяльності. - C. 92-97.
- Винник В. Д. Критерії та показники життєвої стратегії естетики здоров’я майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 97-101.
- Гириловська І. В. Моніторинг якості професійної підготовки як засіб мотивації майбутніх кваліфікованих робітників до професійної самоактуалізації. - C. 101-106.
- Гусак В. М. Визначення структури, критеріїв та показників розвитку професійної компетентності педагога-організатора у післядипломній освіті. - C. 106-111.
- Долинний Ю. О. Формування готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 112-118.
- Загорулько М. О. Формування в майбутніх учителів початкової школи вмінь вивчення особистості молодшого школяра. - C. 118-121.
- Казаннікова О. В. Особистісно-діяльнісний підхід як основа структури професійної компетеності майбутніх соціальних педагогів. - C. 121-126.
- Карпенко Ю. П. Лекторська група як вид науково-дослідної роботи студентів. - C. 127-131.
- Кисленко Д. П. Пiдгoтoвкa мaйбутнix фaxiвцiв з oxopoннoї дiяльнocтi та безпеки дo пpoфеciйнoї дiяльнocтi. - C. 131-134.
- Коваль М. С. Саморозвиток педагогічного працівника як умова професійної реалізації. - C. 134-138.
- Корольова Т. В. Вплив іншомовної комунікації на формування професійної культури майбутніх лікарів. - C. 138-142.
- Ліба О. М. Особливості активізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 142-147.
- Магда П. М. Зміст спецкурсу "аксіологічні засади діяльності вчителя музики". - C. 148-151.
- Муромець В. Г. Індивідуальний план розвитку загальних компетентностей здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти: європейські тенденції. - C. 152-156.
- Oleksii K. B. Content, structure and levels of mastering foreign vocabulary in a medical higher education institution (HEI). - C. 157-162.
- Пікон К. С. Можливості використання американського досвіду професійної підготовки фахівців сестринської справи в системі професійної освіти медичних сестер в Україні. - C. 162-165.
- Радченко К. А. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх військових юристів. - C. 166-171.
- Сидорук О. Ю. Педагогічна модель професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інтерактивних технологій навчання на основі досвіду Німеччини. - C. 172-176.
- Твердохліб Г. С. Організація міжнародного співробітництва в загальноосвітніх навчальних закладах як умова професійної самореалізації вчителів іноземних мов. - C. 176-180.
- Упатова І. П. Формування методичної майстерності майбутніх учителів початкової школи. - C. 180-184.
- Чала А. Г. Формування полілінгвальної й полікультурної компетентностей майбутніх педагогів освітніх закладів України в умовах білінгвізму. - C. 185-190.
- Чорпіта Р. Б. Особливості формування музичного смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментального навчання. - C. 190-193.
- Юрченко О. В. Компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. - C. 194-200.
- Бриндіков Ю. Л. Загальнонаукові аспекти розробки системи комплексної реабілітації військовослужбовців Збройних сил України учасників бойових дій. - C. 201-206.
- Єгорова К. Г. Компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем. - C. 206-209.
- Коляда Н. М. Новітні підходи до молодіжної роботи як до стратегічного напряму соціальної політики в Україні. - C. 210-214.
- Пліско Є. Ю. Соціально-педагогічне виховання неповнолітніх правопорушників у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 215-218.
- Стахова Л. Л. Взаємодія учителя-логопеда закладу дошкільної освіти із сім’єю дитини з порушеннями мовленнєвого розвитку як вагомий засіб досягнення корекційної мети. - C. 219-222.
- Заплатинська А. Б., Суховірська І. Р. Використання сенсорної інтеграції у формуванні психічних процесів у дошкільників із комплексними порушеннями розвитку. - C. 223-226.
- Кисельова О. Б. Технології Веб 2.0 як засіб організації колективних форм навчання майбутніх педагогів. - C. 227-231.
| 2017 | | Вип. 79(2)
|
|
|
|