Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/79(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Арістова Н. О. Сучасні підходи до розуміння змісту, сутності і структури поняття "мотивація" в науковій літературі. - C. 9-13.
  4. Бодак Л. Й. Зміст патріотичного виховання у педагогічній спадщині Остапа Макарушки. - C. 14-17.
  5. Диченко Т. В. Підготовка іноземних студентів у закладах вищої освіти України (1993 – 2017 рр.). - C. 18-26.
  6. Карпова М. Є. Підходи науковців до визначення феноменів "команда", "робота в команді". - C. 26-30.
  7. Лебідь О. В. Стратегія інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: теоретико-методичний аспект. - C. 30-35.
  8. Моргай Л. А. Питання викладання української мови у творчій спадщинні Никифора Яковича Григоріїва. - C. 35-39.
  9. Самко А. М. Штрихи до портрета академіка Семена Устимовича Гончаренка: результати дослідження. - C. 40-46.
  10. Терентьєва Н. О., Гладков М. В. Терапевтичний вплив музики: історико-методичний аспект. - C. 46-51.
  11. Фізеші О. Й. Соціально-економічні чинники діяльності початкових шкіл у Закарпатті (1991 – 2011 рр.). - C. 51-56.
  12. Штань О. О. Ґенезис дитячих містечок у 1920 – 1930 рр.. - C. 56-60.
  13. Легін В. Б. Міжпредметні завдання і вправи як засіб формування рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів. - C. 61-66.
  14. Нестерова І. В. Інтеріоризація знань як засіб активації процесу формування суб’єктності учнів старшої школи. - C. 66-70.
  15. Бабкіна М. І. Середовищний підхід до громадянського виховання молоді. - C. 71-75.
  16. Баранюк І. Г. Концепція екологічного виховання Василя Сухомлинського та її реалізація в умовах сучасної урбанізації. - C. 75-80.
  17. Доманюк О. М. Виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 80-84.
  18. Онопрієнко О. М., Онопрієнко О. В. Проблеми патріотичного виховання в сучасній освітній парадигмі підготовки фахівців фізичного виховання. - C. 84-88.
  19. Хрипко Л. В., Ластовкін В. А. Впровадження мотиваційних заходів щодо рухової активності студентської молоді. - C. 88-91.
  20. Бардус І. О. Методична система фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної діяльності. - C. 92-97.
  21. Винник В. Д. Критерії та показники життєвої стратегії естетики здоров’я майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 97-101.
  22. Гириловська І. В. Моніторинг якості професійної підготовки як засіб мотивації майбутніх кваліфікованих робітників до професійної самоактуалізації. - C. 101-106.
  23. Гусак В. М. Визначення структури, критеріїв та показників розвитку професійної компетентності педагога-організатора у післядипломній освіті. - C. 106-111.
  24. Долинний Ю. О. Формування готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 112-118.
  25. Загорулько М. О. Формування в майбутніх учителів початкової школи вмінь вивчення особистості молодшого школяра. - C. 118-121.
  26. Казаннікова О. В. Особистісно-діяльнісний підхід як основа структури професійної компетеності майбутніх соціальних педагогів. - C. 121-126.
  27. Карпенко Ю. П. Лекторська група як вид науково-дослідної роботи студентів. - C. 127-131.
  28. Кисленко Д. П. Пiдгoтoвкa мaйбутнix фaxiвцiв з oxopoннoї дiяльнocтi та безпеки дo пpoфеciйнoї дiяльнocтi. - C. 131-134.
  29. Коваль М. С. Саморозвиток педагогічного працівника як умова професійної реалізації. - C. 134-138.
  30. Корольова Т. В. Вплив іншомовної комунікації на формування професійної культури майбутніх лікарів. - C. 138-142.
  31. Ліба О. М. Особливості активізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 142-147.
  32. Магда П. М. Зміст спецкурсу "аксіологічні засади діяльності вчителя музики". - C. 148-151.
  33. Муромець В. Г. Індивідуальний план розвитку загальних компетентностей здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти: європейські тенденції. - C. 152-156.
  34. Oleksii K. B. Content, structure and levels of mastering foreign vocabulary in a medical higher education institution (HEI). - C. 157-162.
  35. Пікон К. С. Можливості використання американського досвіду професійної підготовки фахівців сестринської справи в системі професійної освіти медичних сестер в Україні. - C. 162-165.
  36. Радченко К. А. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх військових юристів. - C. 166-171.
  37. Сидорук О. Ю. Педагогічна модель професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інтерактивних технологій навчання на основі досвіду Німеччини. - C. 172-176.
  38. Твердохліб Г. С. Організація міжнародного співробітництва в загальноосвітніх навчальних закладах як умова професійної самореалізації вчителів іноземних мов. - C. 176-180.
  39. Упатова І. П. Формування методичної майстерності майбутніх учителів початкової школи. - C. 180-184.
  40. Чала А. Г. Формування полілінгвальної й полікультурної компетентностей майбутніх педагогів освітніх закладів України в умовах білінгвізму. - C. 185-190.
  41. Чорпіта Р. Б. Особливості формування музичного смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментального навчання. - C. 190-193.
  42. Юрченко О. В. Компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. - C. 194-200.
  43. Бриндіков Ю. Л. Загальнонаукові аспекти розробки системи комплексної реабілітації військовослужбовців Збройних сил України учасників бойових дій. - C. 201-206.
  44. Єгорова К. Г. Компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем. - C. 206-209.
  45. Коляда Н. М. Новітні підходи до молодіжної роботи як до стратегічного напряму соціальної політики в Україні. - C. 210-214.
  46. Пліско Є. Ю. Соціально-педагогічне виховання неповнолітніх правопорушників у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ – початку ХХ століть. - C. 215-218.
  47. Стахова Л. Л. Взаємодія учителя-логопеда закладу дошкільної освіти із сім’єю дитини з порушеннями мовленнєвого розвитку як вагомий засіб досягнення корекційної мети. - C. 219-222.
  48. Заплатинська А. Б., Суховірська І. Р. Використання сенсорної інтеграції у формуванні психічних процесів у дошкільників із комплексними порушеннями розвитку. - C. 223-226.
  49. Кисельова О. Б. Технології Веб 2.0 як засіб організації колективних форм навчання майбутніх педагогів. - C. 227-231.
2017
Вип. 79(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського