Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/78(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богомолова М. Ю. Організаційно-педагогічне забезпечення розвитку початкової освіти в Україні у 20 - 30-х роках ХХ століття в контексті концепції соціального виховання. - C. 9-14.
  4. Джесим Аксель Основные направления развития Азербайджано-Турецких научно-педагогических связей. - C. 14-18.
  5. Клименко Ю. А. Есперанто-рух як соціокультурний феномен: від минулого до сучасності. - C. 19-25.
  6. Литовченко Г. В. Аналіз змісту експериментальних підручників із малювання 60-х років ХХ ст.. - C. 26-29.
  7. Михаць Р. М. Просвітницько-виховна діяльність аматорських театрів у східній Галичині (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 30-34.
  8. Петренко Л.М. Головні напрями науково-педагогічної діяльності Г. Ващенка. - C. 34-39.
  9. Страйгородська Л. І. Контент-аналіз публікацій про творчість В. О. Сухомлинського у фахових виданнях. - C. 39-43.
  10. Toporenko O. Yu. The air and chemical defense of school students on the territory of Stanislav Voivodship as a pedagogical issue (1920 - 1930s). - C. 44-47.
  11. Черепаня М. Т. Заклади інтернатного типу в сучасних наукових дослідженнях. - C. 48-52.
  12. Шеремета Л. П., Новіцька О. І. Становлення О. М. Біляєва як науковця-лінгводидакта. - C. 53-63.
  13. Бірюк Л. Я., Пішун С. Г. Ґенеза та змістова характеристика інтегрованої системи функціонування полідисциплінарної кафедри початкової освіти. - C. 64-69.
  14. Гондюл І. Л. Лідерство в загальній середній освіті: актуальність, сутність, складники. - C. 69-75.
  15. Исмаилханова А. И. Основные проблемы управления образованием в общеобразовательных учреждениях. - C. 76-79.
  16. Побидайло Н. Г. Психолого-педагогічні особливості створення краєзнавчих завдань із фізичної географії України. - C. 79-83.
  17. Тагиев Р. А. Обоснование синергетического подхода к процессу обучения. - C. 84-87.
  18. Турчик І. Х. Формування громадянських цінностей у молоді США. - C. 88-92.
  19. Бахышова Ш. А. Пути повышения профессионализма педагога-воспитателя в реализации развивающего обучения в дошкольных образовательных учреждениях. - C. 93-98.
  20. Бородієнко О. В. Концептуальні засади дослідження розвитку системи професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу. - C. 98-103.
  21. Гвоздецька Ю. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх викладачів з основ технологій харчових виробництв у процесі фахової підготовки. - C. 104-108.
  22. Долинний Ю. О. Стан підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 109-113.
  23. Дьоміна В. В. Наукові підходи до проблеми виховання білінгвальної культури в майбутніх учителів іноземної мови. - C. 113-118.
  24. Іщенко В. С. Навчально-методичне забезпечення формування аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності. - C. 118-123.
  25. Казачінер О. С. Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експерименту. - C. 124-128.
  26. Каричковський В. Д. Особливості територіального розміщення й оцінка діяльності аграрних вищих навчальних закладів Російської Федерації. - C. 128-133.
  27. Кондратюк О. М. Проектна діяльність майбутніх учителів початкової школи як спосіб формування їх методико-математичної компетентності. - C. 133-137.
  28. Конох А. П., Конох О. Є. Формування професійно-педагогічного мислення в майбутніх учителів фізичної культури. - C. 137-141.
  29. Kopytkov D. M. USE of the peer review method to evaluate the means of creating a professional competence of the future transportation managers. - C. 142-145.
  30. Лисовская Т. А. Музыкальное искусство и культура в контексте профессиональной подготовки будущих специалистов дошкольного образования. - C. 145-150.
  31. Манжос Е. О. Дидактичні і психологічні умови формування комунікативної культури в процесі підготовки майбутнього фахівця аграрної галузі. - C. 150-153.
  32. Обозний В. В. Організація науково-дослідної роботи майбутніх фахівців із туризмознавства у вищих навчальних закладах. - C. 154-158.
  33. Підгірний О. В. Проблема якості підготовки студентів заочної форми навчання. - C. 158-163.
  34. Пріміна Н. М. Зміст навчання майбутніх судноводіїв читання англомовних лоцій. - C. 164-169.
  35. Савка І. В., Мисик Л. В. Інтеграційний підхід до підготовки кваліфікованих перекладачів у галузі права. - C. 169-173.
  36. Суховієнко Н. А. Проблема професійної підготовки майбутніх вихователів до діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти як педагогічна проблема. - C. 174-178.
  37. Томашевський В. В. Критерії та показники сформованості естетичної культури майбутніх дизайнерів. - C. 179-183.
  38. Ястремська С. О. Реалізація можливостей медіапедагогіки як методико-технологічна умова ефективності професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи. - C. 184-187.
  39. Єрошова М. А. Шляхи оптимізації корекційно-реабілітаційного супроводу дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. - C. 188-192.
  40. Pasichnyk N. O., Rizhniak R. Ya. Gender parity in educational sphere of Kirovohrad region. - C. 193-199.
  41. Шахрай В. М. Окреслення наукових трактувань сутності соціальної компетентності особистості. - C. 199-204.
  42. Дука Т. М. Психолого-педагогічний супровід формування готовності майбутнього педагога до роботи зі здоров’язбережувальними технологіями. - C. 205-209.
  43. Мірошниченко В. М. Застосування мультимедійних технологій у навчанні студентів мовних спеціальностей. - C. 210-213.
2017
Вип. 78(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського