Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/78(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Беспалько Г. М. Висвітлення проблеми естетичного розвитку дітей дошкільного віку засобами зображувальної діяльності у вітчизняних фахових періодичних виданнях (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 9-14.
  4. Волотівська І. І. Фахова підготовка вчителя іноземної мови в період становлення незалежності України. - C. 15-18.
  5. Дружененко Р. С. Філософська традиція осмислення поняття "система" як передумова його розвитку в методичній науковій галузі. - C. 19-24.
  6. Кошіль О. П. Освітнє середовище і розвиток дитини: ретроспективний аналіз. - C. 25-29.
  7. Лопушинський І. П. Громадське самоврядування та державно-громадське управління у сфері освіти України як вагомий складник національної гуманітарної політики. - C. 30-36.
  8. Модестова Т. В. Щодо проблеми етики дослідника освіти: досвід великобританії. - C. 37-45.
  9. Петренко Н. В. Організація методичної роботи у вищих навчальних аграрних закладах. - C. 45-48.
  10. Удич З. І. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти в Україні: інклюзивний аспект. - C. 49-55.
  11. Черкасов В. Ф. Етапи розвитку науки і класифікація наукових знань. - C. 56-60.
  12. Sheian M. O. The problem of health preservation in the heritance of the transcarpathian educators of the second half of the 19th – the first half of the 20th century. - C. 61-64.
  13. Mehdiyeva R. Z. The role of information and communication technologies in improving the quality of education. - C. 65-69.
  14. Bezrukova A. R. Epstein’s framework of six types of parental involvement. - C. 70-73.
  15. Грошовенко О. П., Присяжнюк Л. А. Формування природознавчої компетентності молодших школярів. - C. 74-79.
  16. Камінська М. М. Професійні засади розвитку диригентсько-хорової освіти. - C. 79-82.
  17. Рускуліс Л. В. Види самостійної підготовки майбутнього вчителя української мови в методичній системі. - C. 83-88.
  18. Чехратова О. А. Навчальна автономія на заняттях з іноземної мови: сутність і мета впровадження. - C. 88-91.
  19. Підлипняк І. Ю. Особливості психокорекційної роботи з гіперактивними дітьми. - C. 92-96.
  20. Черепаня Н. І., Станкович Я. В. Вплив художньо-естетичних засобів на розвиток особистості дошкільника. - C. 97-100.
  21. Александров В. М., Александрова О. Ф. Організація корпоративного навчання професійно-орієнтованої англійської мови за поетапно-концентричним принципом. - C. 101-106.
  22. Блажко О. А. Методична система підготовки майбутніх учителів до профільного навчання хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 107-110.
  23. Бутенко Л. Л. Принципи методологізації загальнопедагогічної підготовки майбутніх педагогічних та науково-педагогічних працівників. - C. 111-117.
  24. Данченко І.О. Результати експериментального дослідження з формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 117-122.
  25. Дубінка М. М. Співвідношення дефініцій "соціального" та "професійного" у структурі самовизначення особистості студента. - C. 123-127.
  26. Загородня А. А. Модернізація професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України й Польщі: реалії та перспективи. - C. 128-133.
  27. Ковальчук О. М. Інноваційна культура майбутніх фахівців – важлива складова частина професіоналізму. - C. 133-136.
  28. Корольова І. І. Професійна підготовка майбутніх менеджерів освітньої галузі: особистісно-діяльнісний підхід. - C. 137-141.
  29. Лобач Н. В. Форми і методи формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів. - C. 142-146.
  30. Марчук І. А. Сутність і структура готовності майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності. - C. 147-151.
  31. Павленко В. О., Павленко Е. Є. Професійний рівень викладання вчителем фізичної культури в умовах реформування середньої освіти. - C. 152-156.
  32. Повстин О. В. Особливості управлінської діяльності фахівців у галузі безпеки людини. - C. 157-164.
  33. Ратинська І. О. Формування професійної компетентності майбутніх операторів з оброблення інформації й програмного забезпечення системою дидактичної та програмно-інформаційної підготовки: від коледжу до вищого навчального закладу. - C. 165-171.
  34. Самойлюкевич І. В. Навчання професійно спрямованого говоріння майбутніх учителів англійської мови початкової школи. - C. 172-176.
  35. Літвінчук С. Б., Тайхриб К. А. Дидактичні аспекти професійної підготовки студентів-аграріїв. - C. 177-181.
  36. Федяєва В. Л. Технологія роботи з науковим текстом за магістерськими програмами у вищій школі. - C. 182-187.
  37. Федяєва М. С. Сучасні вимоги до підготовки менеджерів освіти: економічний контекст. - C. 187-191.
  38. Албул І. В. Формування лідерських якостей майбутнього фахівця соціальної сфери як умова становлення професіонала. - C. 192-195.
  39. Кравченко О. В. Самовиховання як основна категорія самовиявлення педагога. - C. 196-200.
  40. Сабат Н. І. Адміністративно-організаційні умови підготовки майбутніх учителів до опікунсько-виховної діяльності з дітьми мігрантів. - C. 200-204.
  41. Власенко С. О., Рябченко В. Г. Управління розвитком спеціальної працездатності лижників-гонщиків. - C. 205-208.
  42. Журавель Т. В., Хайдарі Н. І. Віртуальне освітнє середовище як засіб формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій у студентів немовних спеціальностей. - C. 208-112.
  43. Осова О. О. Реалізація інноваційних технологій навчання іноземних мов: досвід роботи. - C. 213-217.
2017
Вип. 78(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського