Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/77(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александров В. М., Александрова О. Ф. Аспекти вищої школи: навчання професійно-орієнтованої англійської мови інтенсивними методами. - C. 8-12.
  4. Бахов І. С. Основні напрямки реалізації полікультурності у професійній підготовці педагогів Сполучених Штатів Америки і Канади. - C. 13-20.
  5. Безкоровайна Л. В., Короленко К. В. Перспективні шляхи розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із туризмознавства у вищих навчальних закладах. - C. 21-25.
  6. Беньковська Н. Б. Аналіз результатів експериментального дослідження з формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи в процесі фахової підготовки. - C. 26-30.
  7. Бхіндер Н. В. Аналіз становлення системи підготовки прикордонників у Республіці Індія. - C. 31-36.
  8. Глазкова І. Я. Бар’єри формування інформаційно-комунікаційної компетентності в майбутніх учителів. - C. 37-40.
  9. Гриценко І. С. Феноменологічний аналіз самостійної роботи студентів як провідної форми організації самостійної освітньої діяльності у вищій школі. - C. 41-46.
  10. Данченко І. О. Критерії, показники та рівні готовності викладачів до формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 47-52.
  11. Зінукова Н. В. Формування фахової компетентності усного перекладача: сучасні методологічні підходи. - C. 53-60.
  12. Ісаєва О. А. Категорія "доросла людина" та її особливі характеристики в контексті організації навчального процесу в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 61-67.
  13. Калініченко Т. М. Дидактичні принципи проектування технологій формування перекладацької професійної компетентності викладача іноземної мови (французької). - C. 68-72.
  14. Martynets L. A. Evaluation of teacher readiness for professional development. - C. 73-77.
  15. Масліч С. В. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 78-83.
  16. Матвєєва О. О., Мартем’янова А. В. Формування професійної компетентності випускників факультетів мистецтв університетів засобами гітарного мистецтва. - C. 84-88.
  17. Ненько Ю. П. Аналіз результатів констатувального експерименту з дослідження системи професійно-орієнтованої комунікативної підготовки курсантів вищих навчальних закладів ДСНС України. - C. 89-94.
  18. Опалюк Т. Л. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя. - C. 95-99.
  19. Пантєлєєв К. В. Модель формування культури здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 100-103.
  20. Рудевіч Н. В. Філософські основи каузального навчання майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 104-108.
  21. Ситняківська С. М. Білінгвальне навчання як один із факторів підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 109-113.
  22. Соценко Ю. Ю. Архітектоніка курсу "Гувернерство". - C. 114-116.
  23. Стрельбицька С. М. Організаційно-управлінська компетентність у контексті базових компетентностей майбутніх соціальних працівників. - C. 117-121.
  24. Токарева О. В. Сучасні підходи у формуванні мовленнєвої культури майбутніх фахівців морської галузі в умовах вищого навчального закладу. - C. 122-126.
  25. Фесенко О. С. Створення інтеллектуально-творчого освітнього середовища як педагогічна умова формування методичної компетентності майбутнього вчителя. - C. 127-131.
  26. Шевченко Р. І. Щодо питання удосконалення ступеневої підготовки майбутніх фахівців морської освіти у педагогіці вищої школи. - C. 132-136.
  27. Шевченко В. М. Інформаційно-аналітична компетентність як складова частина професійної підготовки фахівців з обліку та оподаткування. - C. 137-141.
  28. Анголенко В. В. Сутність, причини та наслідки девіантної поведінки неповнолітніх у контексті розвитку системи пробації в Україні. - C. 142-148.
  29. Бриндіков Ю. Л. Методологічні принципи реабілітації військовослужбовців – учасників бойових дій. - C. 149-153.
  30. Гуцол А. В. Концепція "Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків" на період до 2021 року як елемент удосконалення державної освітньої ґендерної політики. - C. 154-157.
  31. Давиденко Г. В. Організація освітнього процесу для осіб з інвалідністю у вищих навчальних закладах України: досвід університету "Україна". - C. 158-163.
  32. Літяга І. В. Зміст діяльності соціального гуртожитку. - C. 164-167.
  33. Лю Сінь Дизайнерська діяльність як педагогічний чинник соціального виховання студентів. - C. 168-172.
  34. Полєхіна В. М. Діяльність "університету третього віку" в умовах сучасного соціуму. - C. 173-176.
  35. Червоненко К. С. Волонтерська діяльність учнівської молоді як засіб їх соціальної активності. - C. 177-181.
  36. Василенко О. В. Формування професійної компетентності майбутніх правоохоронців в умовах дистанційного навчання. - C. 182-187.
  37. Грінкевич В. М., Грінкевич С. В. Використання сучасних інформаційних технологій у вищих медичних навчальних закладах – один із ключових засобів підвищення якості навчання. - C. 188-191.
  38. Гуменюк С. В. Аналіз концептуальних засад щодо формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами інноваційних технологій. - C. 192-196.
  39. Kocharyan A. B., Kovalchuk V. I. The development of ic-competences of managers of secondary schools via the resources of cloud-oriented learning environment. - C. 197-203.
  40. Мосейчук Ю. Ю. Потенціал інноваційних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури. - C. 204-208.
  41. Приймак С. Г. Функціональний стан кардіореспіраторної системи студентів, що займаються у групі спортивно-педагогічного удосконалення з боксу в базальних умовах. - C. 209-214.
2017
Вип. 77(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського