Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/77(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бокша Н. І. Історико-педагогічні аспекти становлення професійної освіти в галузі легкої промисловості в Чехії та Словаччині. - C. 8-13.
  4. Залуцька Г. І. Освітні аспекти діяльності чину Святого Василія Великого під час перших трьох хвиль еміграції українців до Канади (початок ХХ ст. – 60-ті роки ХХ ст.). - C. 14-17.
  5. Зузяк Т. П. Особливості становлення жіночої гімназійної освіти на поділлі на початку XX ст.. - C. 18-22.
  6. Кравчук О. В. Антиінноваційні бар’єри в історії педагогічного новаторського руху в Україні у ХХ ст.. - C. 23-27.
  7. Літіченко О. Д. Комплексний підхід до трудового виховання дітей дошкільного віку у 70-80-х роках ХХ століття. - C. 28-31.
  8. Мокляк В. М. Освітні реформи у вищій школі (40 – 60 рр. ХІХ ст.): крок до відновлення автономії в університетах України. - C. 32-36.
  9. Мурована І. В. Модернізація хореографічної освіти на Кіровоградщині на початку ХХІ століття. - C. 37-41.
  10. Окольнича Т. В. Парубочі й дівочі громади східних слов’ян в етнографічних дослідженнях ХІХ – початку ХХ століття. - C. 42-46.
  11. Петренко Л. М. Національно-соціальна спрямованість у поглядах Г. Ващенка щодо формування змісту освіти в Україні на початку ХХ століття. - C. 47-51.
  12. Радул В. В., Радул О. С. Філософські та соціально-педагогічні аспекти сучасних проблем освіти. - C. 52-58.
  13. Чубінська Н. Б. Теоретичні основи функціонального підходу до внутрішкільного управління. - C. 59-64.
  14. Шумейко З. Є. Теоретико-методологічні основи вивчення педагогічної спадщини Матвія Номиса. - C. 65-69.
  15. Гнатенко К. І. Смислове сприйняття художнього твору молодшими школярами на уроках літературного читання як методична проблема. - C. 70-75.
  16. Драгунова В. В. Модель педагогічних умов впровадження інноваційного менеджменту в систему середньої освіти. - C. 76-80.
  17. Каричковський В. Д., Каричковська С. П. Основні аспекти навчання іноземної мови в немовних вищих навчальних закладахУкраїни. - C. 81-85.
  18. Муромець В. Г. Концептуальна роль менторингу і супервізійних практик у розвитку загальних компетентностей здобувачів третього освітньо-наукового рівня вищої освіти: європейський досвід. - C. 86-89.
  19. Єсьман І. В. "Дитина, батьки, вчитель" у контексті концепції "Нової української школи". - C. 90-93.
  20. Іноземцев А. В. Роль педагога-вихователя в процесі формування особистості кадета. - C. 94-97.
  21. Листопад М. В. Формування комунікативних умінь у дітей старшого дошкільного віку засобами гри-драматизації. - C. 98-102.
  22. Микуліна А. К. Розвиток естетичного ставлення до образотворчої діяльності у дошкільників. - C. 103-107.
  23. Пагута Т. І. Погляди В. О. Сухомлинського на естетичне виховання підростаючого покоління. - C. 108-112.
  24. Філімонова Т. В. Освітньо-виховне середовище ДНЗ як чинник патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 113-117.
  25. Хайдарі Н. І. Особливості фізичного виховання у "паблік скулз" – елітних школах-пансіонах Великої Британії. - C. 118-122.
  26. Андреєв А. М. Організаційно-педагогічні умови розвитку у майбутніх учителів фізики здатності до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 123-127.
  27. Білявець С. Я. Особливості діагностування сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 128-132.
  28. Великжаніна Д. В. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків в умовах компетентнісно спрямованої освіти. - C. 133-137.
  29. Гасанова Л. К. Компетентность и педагогические функции преподавателя математики. - C. 138-140.
  30. Калаур С. М. Психолого-педагогічні засади розробки системи неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. - C. 141-145.
  31. Lichman L. Yu. Factors influencing students' competency-based foreign language training methods drawing up in Ukraine. - C. 146-150.
  32. Ма Мінь Лінгвофілософські передумови створення методики навчання філологів китайського діалогічного мовлення. - C. 151-155.
  33. Моренко О. М. Теоретичні підходи до проблеми професійного самовдосконалення майбутніх соціальних працівників. - C. 156-159.
  34. Nikolaienko O. V., Ushata T. O. Project-based learning technologies in forming communicative foreign languages competence of esp students. - C. 160-163.
  35. Радченко К. А. Зміст і особливості формування професійної компетентності майбутніх військових юристів. - C. 164-169.
  36. Твердохліб С. С. "Інтерпретаційна компетентність" як педагогічна категорія. - C. 170-174.
  37. Ткаченко В. П. Теоретичні основи підготовки фахівців з управління у галузі освіти. - C. 175-181 .
  38. Хіценко Л. І. Комплекс вправ для формування соціокультурної компетентності. - C. 182-186 .
  39. Шама І. П. Неперервність процесу формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів в умовах трирівневої системи вищої освіти в Україні. - C. 187-191.
2017
Вип. 77(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського