Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/76(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атрошенко Т. Ю. Проблема формування соціального досвіду підлітків у навчально-виховному процесі школи: теоретичний аспект. - C. 8-12.
  4. Деленко В. Б. Педагогічні умови виховання толерантних взаємостосунків дітей у дошкільному навчальному закладі. - C. 13-17.
  5. Довгань Н. Ю. Оцінка ефективності системи виховання фізичної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. - C. 18-25.
  6. Іноземцев А. В. Особливості організації та змісту виховного процесу Петровського Полтавського кадетського корпусу. - C. 25-29.
  7. Mykhailova O. S. Sociocultural upbringing of young learners by means of foreign literature. - C. 29-34.
  8. Чаговець А. І. Наукові підходи до проблеми взаємодії фізичного, морального й естетичного у вихованні дітей дошкільного віку. - C. 35-40.
  9. Шевченко Ю. М. Духовно-моральна культура молодшого школяра – фундамент формування учня як особистості. - C. 40-45.
  10. Якуб М. С. Структура та форми організації студентського самоврядування в університетах України. - C. 46-49.
  11. Безкоровайна Л. В. Змістова складова організаційно-методичних засад професійної підготовки майбутніх фахівців із туризмознавства. - C. 50-55.
  12. Бородієнко О. В. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку. - C. 55-60.
  13. Гириловська І. В. Оцінювання якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників: досвід Польщі. - C. 60-63.
  14. Дмитренко А. П. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до проведення занять з фізичної культури у ДНЗ. - C. 64-68.
  15. Дрожик Л. В. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх фахівців охорони здоров’я на заняттях за допомогою групової форми роботи. - C. 68-72.
  16. Журавльова Л. С. Теоретичні питання формування логокомпетентності вчителів початкових класів. - C. 72-76.
  17. Кифенко А. М. Особливості слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу. - C. 77-80.
  18. Липчанко-Ковачик О. В. Особливості підготовки майбутніх бакалаврів-філологів у вищих навчальних закладах. - C. 81-85.
  19. Літвінова-Головань О. П. Аналіз результатів формування готовності до анімаційної діяльності майбутніх фахівців з туризму в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 86-91.
  20. Мартинець Л. А. Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. - C. 91-94.
  21. Молчанова-Долінко В. О. Технологія формування поліхудожньої компетентності під час навчання майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 95-99.
  22. Мосейчук Ю. Ю. Характеристика концептуальних підходів, покладених в основу розробки системи формування культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури у процесі неперервної професійної підготовки. - C. 100-105.
  23. Осадчий В. В. Обгрунтування важливості застосування дистанційних засобів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців з туризмознавства. - C. 105-109.
  24. Панченко В. В. Сутність контролю навчальної діяльності студентів: сучасний аспект. - C. 109-112.
  25. Perminova V. A., Lytvyn S. V. Creative activity as an essential component of vocational training of students. - C. 113-116.
  26. Perminova V. A. The role of english for specific purposes in the model of vocational training of future specialists. - C. 116-120.
  27. Проценко А. А. Структура підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування професійних компетентностей. - C. 121-125.
  28. Sikaliuk А. І. Formation of informative reading strategies of professional literature among non-linguistic high school students in the process of teaching a foreign language for specific purposes. - C. 126-128.
  29. Суховієнко Н. А. Особливості системи підготовки майбутніх вихователів до формування узагальнень у старших дошкільників. - C. 129-133.
  30. Тимофєєва О. Я. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов формування соціально-комунікативної компетентності у майбутніх судноводіїв. - C. 134-139.
  31. Філімонова І. А. Структура професійної компетентності у підготовці майбутніх фахівців у галузі харчових технологій. - C. 140-145.
  32. Шкабаріна М. А. Технологія розвитку педагогічної креативності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 146-150.
  33. Юхимець О. І. Структура комунікативної компетентності майбутніх правознавців. - C. 151-154.
  34. Яременко-Гасюк О. О. Психологічний аспект у навчанні іноземних мов майбутніх педагогів професійного навчання (на основі курсу "Теорія та практика перекладу"). - C. 155-160.
  35. Ястребова В. Я., Присяжнюк Ю. С., Перцова Н. І. Сучасні моделі післядипломної освіти керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 161-164.
2017
Вип. 76(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського