Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/76(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ахмедов Эльчин Юсиф оглу Проблемы детского чтения в истории азербайджанской педагогической мысли. - C. 8-12.
  4. Балацька Л. П., Олексів Г. Д., Шийка О. І. Стратегії та сучасні тенденції забезпечення якості університетської освіти: досвід Австрії. - C. 13-17.
  5. Бахов І. С., Гончаренко-Закревська Н. В. Соціокультурний та історико-педагогічний контекст педагогіки Селестена Френе. - C. 18-23.
  6. Біляковська О. О. Якість освіти: до генези поняття. - C. 24-28.
  7. Воровка М. І. Студентки проти студентів: склад піздньорадянського студентства. - C. 29-32.
  8. Guliyev Dilgam Kasim, Sadiqov Sadig Kazim Analysis and scientific-methodical basis of the performances of azerbaijani athletes in Rio-de-Janeiro Summer Olympics. - C. 33-37.
  9. Кравцова Н. Г. Новаторська педагогічна діяльність Джона Дьюї у Чиказькому університеті (1894 – 1904 рр.). - C. 38-42.
  10. Кущова Т. О. Джерельна база дослідження педагогічної та громадсько просвітницької спадщини Адріана Митрофановича Топорова. - C. 43-48.
  11. Литовченко І. М. Корпоративна освіта в Україні як невідкладна вимога часу. - C. 49-53.
  12. Луца М. В. Етикет та ментальність українців. - C. 54-57.
  13. Лях Г. Р. Розвиток форм і методів піонерської роботи у радянській Україні (20 – 80-ті роки ХХ ст.). - C. 58-62.
  14. Петренко Л. М. Педагогічні ідеї Г. Ващенка щодо змісту виховання молоді у світлі національно-соціальних проблем. - C. 63-67.
  15. Осьмук Н. Г., Сидоренко Н. В. Організаційно-педагогічні особливості розвитку установ освіти національних меншин для дітей дошкільного віку в Чернігівській губернії (20 – 30-ті рр. ХХ ст.). - C. 68-72.
  16. Шаргун Т. О. Особливості становлення залізничної галузі у першій половині ХІХ ст. у Західній Україні за часів Австро-Угорської доби. - C. 73-77.
  17. Шендерук О. Б. Навчальна і науково-методична література та матеріали періодичних видань другої половини XX – початку XXI ст. як джерельна база проблеми розвитку професіоналізму майбутніх викладачів іноземної мови. - C. 78-81.
  18. Височан Л. М. Педагогічні умови підвищення ефективності навчання засобами наочності на уроках природознавства у початковій школі. - C. 82-85.
  19. Гуцол А. В. Категоріально-понятійний апарат гендерної освіти. - C. 86-90.
  20. Карташова І. І., Воробйова Ю. О. Реалізація компетентнісно зорієнтованої освіти на уроках біології у середній школі. - C. 91-94.
  21. Комарова О. В. Методологічні знання як фундаментальний елемент системи знань учнів із загальної біології. - C. 95-99.
  22. Линник Ю. М. Особливості використання класичної пошукової системи Google в організації наукових лінгвістичних досліджень студентів. - C. 99-104.
  23. Lichman L. Yu. Empowering students’foreign language training through media pedagogy. - C. 105-109.
  24. Науменко Н. В. Дискусійні методи навчання у підготовці фахівців фармації. - C. 110-113.
  25. Оруджева Тахмина Раджаб кызы Влияние стиля преподавания учителя на качество усвоения учащимися учебного материала. - C. 114-117.
  26. Скороход Г. І. Перетворення об’єктів як тип та метод розв’язання текстових задач. - C. 117-121.
  27. Стадник О. Д., Яременко О. В., Балабан Я. Р., Мороз І. О. Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти. - C. 121-126.
  28. Стадній А. С., Зозуля І. Є. Фахові терміни на уроках української мови як іноземної. - C. 127-131.
  29. Цись Д. І. Забезпечення технічної підготовленості студентів-волейболістів у процесі занять із фізичного виховання. - C. 131-135.
2017
Вип. 76(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського