Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/76(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ахмедов Эльчин Юсиф оглу Проблемы детского чтения в истории азербайджанской педагогической мысли. - C. 8-12.
- Балацька Л. П., Олексів Г. Д., Шийка О. І. Стратегії та сучасні тенденції забезпечення якості університетської освіти: досвід Австрії. - C. 13-17.
- Бахов І. С., Гончаренко-Закревська Н. В. Соціокультурний та історико-педагогічний контекст педагогіки Селестена Френе. - C. 18-23.
- Біляковська О. О. Якість освіти: до генези поняття. - C. 24-28.
- Воровка М. І. Студентки проти студентів: склад піздньорадянського студентства. - C. 29-32.
- Guliyev Dilgam Kasim, Sadiqov Sadig Kazim Analysis and scientific-methodical basis of the performances of azerbaijani athletes in Rio-de-Janeiro Summer Olympics. - C. 33-37.
- Кравцова Н. Г. Новаторська педагогічна діяльність Джона Дьюї у Чиказькому університеті (1894 – 1904 рр.). - C. 38-42.
- Кущова Т. О. Джерельна база дослідження педагогічної та громадсько просвітницької спадщини Адріана Митрофановича Топорова. - C. 43-48.
- Литовченко І. М. Корпоративна освіта в Україні як невідкладна вимога часу. - C. 49-53.
- Луца М. В. Етикет та ментальність українців. - C. 54-57.
- Лях Г. Р. Розвиток форм і методів піонерської роботи у радянській Україні (20 – 80-ті роки ХХ ст.). - C. 58-62.
- Петренко Л. М. Педагогічні ідеї Г. Ващенка щодо змісту виховання молоді у світлі національно-соціальних проблем. - C. 63-67.
- Осьмук Н. Г., Сидоренко Н. В. Організаційно-педагогічні особливості розвитку установ освіти національних меншин для дітей дошкільного віку в Чернігівській губернії (20 – 30-ті рр. ХХ ст.). - C. 68-72.
- Шаргун Т. О. Особливості становлення залізничної галузі у першій половині ХІХ ст. у Західній Україні за часів Австро-Угорської доби. - C. 73-77.
- Шендерук О. Б. Навчальна і науково-методична література та матеріали періодичних видань другої половини XX – початку XXI ст. як джерельна база проблеми розвитку професіоналізму майбутніх викладачів іноземної мови. - C. 78-81.
- Височан Л. М. Педагогічні умови підвищення ефективності навчання засобами наочності на уроках природознавства у початковій школі. - C. 82-85.
- Гуцол А. В. Категоріально-понятійний апарат гендерної освіти. - C. 86-90.
- Карташова І. І., Воробйова Ю. О. Реалізація компетентнісно зорієнтованої освіти на уроках біології у середній школі. - C. 91-94.
- Комарова О. В. Методологічні знання як фундаментальний елемент системи знань учнів із загальної біології. - C. 95-99.
- Линник Ю. М. Особливості використання класичної пошукової системи Google в організації наукових лінгвістичних досліджень студентів. - C. 99-104.
- Lichman L. Yu. Empowering students’foreign language training through media pedagogy. - C. 105-109.
- Науменко Н. В. Дискусійні методи навчання у підготовці фахівців фармації. - C. 110-113.
- Оруджева Тахмина Раджаб кызы Влияние стиля преподавания учителя на качество усвоения учащимися учебного материала. - C. 114-117.
- Скороход Г. І. Перетворення об’єктів як тип та метод розв’язання текстових задач. - C. 117-121.
- Стадник О. Д., Яременко О. В., Балабан Я. Р., Мороз І. О. Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти. - C. 121-126.
- Стадній А. С., Зозуля І. Є. Фахові терміни на уроках української мови як іноземної. - C. 127-131.
- Цись Д. І. Забезпечення технічної підготовленості студентів-волейболістів у процесі занять із фізичного виховання. - C. 131-135.
| 2017 | | Вип. 76(1)
|
|
|
|