Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2017/75(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Абдинова С. А. К вопросу о педагогической работе по воспитанию любви к родине у учащихся начальных классов. - C. 8-10.
- Волкова В. А., Барсук С. О. Педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 11-15.
- Бірюк Л. Я., Пішун С. Г. Дозвіллєві орієнтири соціуму та їх регламентація у процесі виховання особистості. - C. 15-20.
- Волошина А. Л., Сичевська Л. Є., Олійник Л. Г. Київська академія козацтва – просвітницький етнокультурний простір шанувальників козацької історії. - C. 21-26.
- Геращенко Я. М., Маковецька Н. В. До проблеми організації молодіжного туризму в Україні. - C. 27-30.
- Гордій Н. М., Корякіна І. В. Педагогічні умови виховання основ гуманізму в дітей старшого дошкільного віку. - C. 31-38.
- Ільченко А. А. Діяльність куратора на етапі адаптації студентів у вищому навчальному закладі. - C. 39-43.
- Каразоглю (Геділ) Фатьма Полікультурна освіченість вихователів дошкільних навчальних закладів та батьків. - C. 44-48.
- Коберник О. М. Виховання моральних цінностей учнів методом розв’язання життєвих завдань. - C. 48-54.
- Коваль А. В. Використання потенціалу хортингу в патріотичному вихованні української молоді. - C. 55-59.
- Новосельська Н. Т. Поезія Тараса Шевченка як чинник патріотичного виховання молодших школярів (на матеріалах читанок для початкової школи). - C. 60-64.
- Подпльота С. В. Тьюторство: історія і сучасність. - C. 65-69.
- Сідорова І. С. Формування духовності студентів музично-педагогічних факультетів засобами хорового мистецтва. - C. 70-74.
- Шапаренко Х. А. Особистісне самовдосконалення педагога дошкільної освіти: антропологічний підхід. - C. 75-79.
- Алексєєнко-Лемовська Л. В. Розвиток управлінської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах сучасної освіти. - C. 80-83.
- Безкоровайна Л. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців з туризмознавства в європейських країнах. - C. 84-88.
- Богоніс О. М. Аналіз змісту професійної діяльності фахівця готельного та ресторанного сервісу. - C. 89-92.
- Вороновська Л. П. Розвиток інженерного мислення у процесі вивчення математики. - C. 93-96.
- Евтифієв А. С. Аналіз підготовки суддів з вільної боротьби в процесі змін правил спортивної боротьби. - C. 97-101.
- Закаулова Ю. В., Зінчук І. В. Розвиток системи професійної освіти Бельгії за часів глобалізації. - C. 101-107.
- Зінченко В. М. Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності інженерів-педагогів. - C. 108-114.
- Конопляник Л. М. Етапи роботи з автентичними відеоматеріалами у процесі підготовки майбутніх інженерів-будівельників до іншомовного професійного спілкування. - C. 114-120.
- Кравчинська Т. С. Особливості управління освітнім процесом за дистанційною формою навчання. - C. 120-124.
- Криштанович С. В. Роль компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 125-129.
- Кучерява К. В. Структурно-компонентний аналіз самоосвітньої компетентності викладача економіки. - C. 130-134.
- Кушнір С. П. Зворотний зв’язок як метод реалізації конструктивістського підходу до навчальної діяльності студентів. - C. 135-139.
- Лисовская Т. А. Теоретические основы творческого развития личности студента в условиях деятельностного подхода. - C. 140-145.
- Ляшова Н. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів із методико-математичних дисциплін та її практична реалізація в контексті сталого розвитку. - C. 145-149.
- Мельничук О. В. Роль особистісних якостей викладача в педагогічній діяльності. - C. 150-153.
- Меркулова Н. В., Канарова О. В. Генезис та сучасний стан професійної підготовки тьюторів. - C. 154-157.
- Намазов Г. М., Аббасов Н. Р. Некоторые особенности преподавания математики в высших учебных заведениях экономического профиля. - C. 158-163.
- Остраус Ю. М. Реалізація аксіологічного підходу до формування професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 164-169.
- Петрик К. Ю. Педагогічне партнерство у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 170-173.
- Саприкіна Л. В. Проблематика формування професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису. - C. 174-177.
- Січко I. О. Формування науково-природничого світогляду особистості майбутнього вчителя. - C. 178-182.
- Сторож В. В. Інтеграційний підхід у професійній підготовці майбутніх фахівців соціономічної сфери діяльності. - C. 183-186.
- Хіценко Л. І. Методика формування соціокультурної компетентності майбутніх співробітників Служби безпеки України. - C. 187-191.
- Ткаченко М. О. До проблеми втілення художнього образу вокального твору засобами сценічної виразності (у контексті виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва). - C. 192-195.
- Цуруль О. А. Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх учителів біології у процесі методичної підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 196-202.
- Школяр Н. В. Термінологічна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх графічних дизайнерів. - C. 203-207.
- Шмир М. Ф. Діяльнісна компетентність – основа формування професійної мобільності вчителя іноземної мови. - C. 207-211.
| 2017 | | Вип. 75(2)
|
|
|
|