Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/74(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць [Херсонського державного університету].- Херсон, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Баліка Л. М. Специфіка функціонування шкільних бібліотек в Україні (1962–1991рр.). - C. 7-11.
- Волотівська І. І. Педпрактика студентів як невід’ємна складова частина фахової підготовки вчителя іноземної мови (50-і – 80-і роки ХХ століття). - C. 12-17.
- Гайдай І. О. Проблема формування історіографії та джерельної бази дослідження підготовки вчителя-філолога подвійного профілю. - C. 18-22.
- Галів М. Д. Релігійно-національні візії в історико-педагогічному наративі Cтепана Голубєва. - C. 22-27.
- Запотічна М. І. Організація навчання корінних народів Канади в період раннього дитинства. - C. 28-32.
- Зузяк Т. П. Зміст курсу "педагогіка" в жіночих духовних училищах Поділля (друга половина XIX – початок XX століття). - C. 33-37.
- Кравченко І. М. Внесок І.І Кобиляцького в становлення і розвиток педагогіки вищої школи. - C. 38-42.
- Лайчук А. М. Історичний аспект особливостей техніки спринтерського бігу на 200 метрів на різних етапах її пробігання. - C. 42-46.
- Lichman L. Yu. Educational materials package for building foreign linguistic competence in the higher educational institutions of Ukraine. - C. 46-51.
- Муляр Н. М. Морально-етичне виховання дитини у просторі "родина-школа" (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 51-54.
- Розлуцька Г. М. Виховні орієнтири перших україномовних церковних періодичних видань закарпаття. - C. 55- 58.
- Торбунова Н. В. Етапи життєвого шляху та освітньої діяльності Адольфа Райхвайна. - C. 59- 62.
- Турянська М. М. Шляхи підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації та проведення спортивно- масової роботи з учнями загальноосвітніх шкіл України у період кінця ХХ– початку ХХІ століття. - C. 63-68.
- Федорович А. В. Форми підготовки дошкільних працівників у радянській Україні (30–40-ві рр. ХХ ст.). - C. 68-74.
- Шаргун Т. О. Роль провідних вищих технічних навчальних закладів у становленні транспортної науки в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 75-80.
- Шийка Ю. І., Олексів Г. Д., Морська Н. О. Роль білінгвізму в організації навчання в дошкільних навчальних закладах та школах провінції Альберта (Канада). - C. 81-85.
- Янісів Ю. О. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти польщі на початку ХХІ століття. - C. 86-91.
- Ярова О. Б. Концепт "курикулум" у термінологічному полі європейської початкової освіти. - C. 91-95.
- Асадчих О. В. Принципи та методи навчання японського академічного мовлення студентів-філологів у магістратурі. - C. 96-101.
- Гасанова Л. К. Этапы подготовки учителя математики по куррикулуму. - C. 101-105.
- Голотюк О. В. Стилістичний аналіз художнього тексту як одна з ефективних форм роботи на уроках французької мови у ВНЗ. - C. 105-109.
- Горобченко Н. В. Організація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. - C. 110-114.
- Жигайло О. О. Використання інноваційних технологій у позакласній роботі з математики вчителями початкових класів. - C. 114-119.
- Залізняк А. М. Моделювання як педагогічна технологія розвитку мовлення дошкільників. - C. 119-123.
- Золотарева И. Н., Пономарев А. С. Об одном из подходов к формированию профессиональной и речевой компетентностей иностранных студентов на занятиях по языковой подготовке. - C. 123-127.
- Ковшар О. В. Наступність і перспективність навчання у системі безперервної освіти. - C. 128-132.
- Кондратенко Т. В. Актуальні аспекти взаємодії в навчанні технологій та економіки на шляху здобуття старшокласниками політехнічної освіти. - C. 132-135.
- Литвинова М. Б., Штанько А. Д., Тендитный Ю. Г. Работа с клиповым мышлением студентов в образовательном пространстве Украины. - C. 136-140.
- Лихвар В. Д. Критерії естетичних ознак як складова частина художнього бачення світу. - C. 141-144.
- Хіценко Л. І. Критерії, показники та рівні сформованості соціокультурної компетентності. - C. 145-150.
- Шеремета Л. П. Внесок О.М. Біляєва у створення лінгвометодичних концепцій шкільної мовної освіти в Україні, державних проектів, стандартів. - C. 151-154.
- Афанасьєва О. С. Методи, прийоми й засоби формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури. - C. 155-160.
- Бурмакіна Н. С. Модель формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. - C. 160-165.
- Гуманкова О. С Реалізація диференційованого навчання у процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів. - C. 166-170.
- Кіш Н. В. Професійно-етична та соціокультурна спрямованість навчання як педагогічна умова формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 171-177.
- Петренко Н. В. Розвиток педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання: його особливість. - C. 178-181.
| 2016 | | Вип. 74(1)
|
|
|
|