Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/74(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баліка Л. М. Специфіка функціонування шкільних бібліотек в Україні (1962–1991рр.). - C. 7-11.
  4. Волотівська І. І. Педпрактика студентів як невід’ємна складова частина фахової підготовки вчителя іноземної мови (50-і – 80-і роки ХХ століття). - C. 12-17.
  5. Гайдай І. О. Проблема формування історіографії та джерельної бази дослідження підготовки вчителя-філолога подвійного профілю. - C. 18-22.
  6. Галів М. Д. Релігійно-національні візії в історико-педагогічному наративі Cтепана Голубєва. - C. 22-27.
  7. Запотічна М. І. Організація навчання корінних народів Канади в період раннього дитинства. - C. 28-32.
  8. Зузяк Т. П. Зміст курсу "педагогіка" в жіночих духовних училищах Поділля (друга половина XIX – початок XX століття). - C. 33-37.
  9. Кравченко І. М. Внесок І.І Кобиляцького в становлення і розвиток педагогіки вищої школи. - C. 38-42.
  10. Лайчук А. М. Історичний аспект особливостей техніки спринтерського бігу на 200 метрів на різних етапах її пробігання. - C. 42-46.
  11. Lichman L. Yu. Educational materials package for building foreign linguistic competence in the higher educational institutions of Ukraine. - C. 46-51.
  12. Муляр Н. М. Морально-етичне виховання дитини у просторі "родина-школа" (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 51-54.
  13. Розлуцька Г. М. Виховні орієнтири перших україномовних церковних періодичних видань закарпаття. - C. 55- 58.
  14. Торбунова Н. В. Етапи життєвого шляху та освітньої діяльності Адольфа Райхвайна. - C. 59- 62.
  15. Турянська М. М. Шляхи підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації та проведення спортивно- масової роботи з учнями загальноосвітніх шкіл України у період кінця ХХ– початку ХХІ століття. - C. 63-68.
  16. Федорович А. В. Форми підготовки дошкільних працівників у радянській Україні (30–40-ві рр. ХХ ст.). - C. 68-74.
  17. Шаргун Т. О. Роль провідних вищих технічних навчальних закладів у становленні транспортної науки в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 75-80.
  18. Шийка Ю. І., Олексів Г. Д., Морська Н. О. Роль білінгвізму в організації навчання в дошкільних навчальних закладах та школах провінції Альберта (Канада). - C. 81-85.
  19. Янісів Ю. О. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти польщі на початку ХХІ століття. - C. 86-91.
  20. Ярова О. Б. Концепт "курикулум" у термінологічному полі європейської початкової освіти. - C. 91-95.
  21. Асадчих О. В. Принципи та методи навчання японського академічного мовлення студентів-філологів у магістратурі. - C. 96-101.
  22. Гасанова Л. К. Этапы подготовки учителя математики по куррикулуму. - C. 101-105.
  23. Голотюк О. В. Стилістичний аналіз художнього тексту як одна з ефективних форм роботи на уроках французької мови у ВНЗ. - C. 105-109.
  24. Горобченко Н. В. Організація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. - C. 110-114.
  25. Жигайло О. О. Використання інноваційних технологій у позакласній роботі з математики вчителями початкових класів. - C. 114-119.
  26. Залізняк А. М. Моделювання як педагогічна технологія розвитку мовлення дошкільників. - C. 119-123.
  27. Золотарева И. Н., Пономарев А. С. Об одном из подходов к формированию профессиональной и речевой компетентностей иностранных студентов на занятиях по языковой подготовке. - C. 123-127.
  28. Ковшар О. В. Наступність і перспективність навчання у системі безперервної освіти. - C. 128-132.
  29. Кондратенко Т. В. Актуальні аспекти взаємодії в навчанні технологій та економіки на шляху здобуття старшокласниками політехнічної освіти. - C. 132-135.
  30. Литвинова М. Б., Штанько А. Д., Тендитный Ю. Г. Работа с клиповым мышлением студентов в образовательном пространстве Украины. - C. 136-140.
  31. Лихвар В. Д. Критерії естетичних ознак як складова частина художнього бачення світу. - C. 141-144.
  32. Хіценко Л. І. Критерії, показники та рівні сформованості соціокультурної компетентності. - C. 145-150.
  33. Шеремета Л. П. Внесок О.М. Біляєва у створення лінгвометодичних концепцій шкільної мовної освіти в Україні, державних проектів, стандартів. - C. 151-154.
  34. Афанасьєва О. С. Методи, прийоми й засоби формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури. - C. 155-160.
  35. Бурмакіна Н. С. Модель формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей. - C. 160-165.
  36. Гуманкова О. С Реалізація диференційованого навчання у процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів. - C. 166-170.
  37. Кіш Н. В. Професійно-етична та соціокультурна спрямованість навчання як педагогічна умова формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 171-177.
  38. Петренко Н. В. Розвиток педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання: його особливість. - C. 178-181.
2016
Вип. 74(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського