Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/73(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабкіна М. І. Урахування психологічних особливостей розвитку особистості підлітка в процесі громадянського виховання. - C. 7-11.
  4. Кайдалова Г. П. Теоретико-методологічні основи становлення толерантних та інклюзивних зв’язків. - C. 12-16.
  5. Коваль М. С. Самореалізація обдарованих студентів в освітньому середовищі вищого навчального закладу. - C. 17-20.
  6. Колишкін О. В. Соціалізація осіб із вадами слуху засобами фізичного виховання. - C. 21-25.
  7. Курєнкова А. В., Бондаренко Ю. А. Аналіз проблеми соціальної компетентності в теорії освіти. - C. 26-31.
  8. Мороз Д. В. Актуальні проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку. - C. 31-37.
  9. Семенов О. С. Дидактичні засади змісту діяльності позашкільних об’єднань з формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника. - C. 38-42.
  10. Топчій О. В. Юридико-педагогічна акмеологія як новітня підгалузь науки. - C. 43-47.
  11. Хайдарі Н. І. Коледж ітон (eton college) як одна з найвідоміших елітних приватних шкіл-пансіонів Великої Британії. - C. 47-51.
  12. Харченко Р. М. Особливості фізичного виховання студентів вищих аграрних навчальних закладів у процесі спортивно-масової роботи. - C. 52-55.
  13. Червоний П. Д., Гіренко С. П. Виховна робота з працівниками патрульної поліції на етапі підготовки у вищих навчальних закладах МВС України. - C. 56-60.
  14. Білянська (Скиба) М. М. Формування готовності майбутніх учителів біології до організації екологічної діяльності в школі: методичний аспект. - C. 61-66.
  15. Вoрoнa I. I. Вивчeння лaтинськoї мeдичнoї тeрмiнoлoгiї крiзь призму мiфiв. - C. 67-70.
  16. Глебова Н. І. Соціальна компетентність як складова формування професіоналізму фахівців водного транспорту в умовах неперервної освіти. - C. 71-75.
  17. Желан А. В. Етапи розвитку музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 75-79.
  18. Кузнецова І. Ю. Психолого-педагогічні особливості готовності тренера з таеквон-до до професійної діяльності. - C. 80-84.
  19. Лесіна Т. М. Підготовленість майбутнього вихователя до розвитку соціальних навичок у дошкільників як педагогічна проблема. - C. 85-89.
  20. Мартинець Л. А. Теоретичні основи професійного розвитку педагога (психологічний аспект). - C. 90-94.
  21. Мосейчук Ю. Ю. Обґрунтування необхідності цілеспрямованої діяльності по формуванню культури здоров’я майбутніх учителів. - C. 94-98.
  22. Онищенко Н. П., Лиховид О. Р. Урахування тенденцій децентралізації та дерегуляції сучасної вищої освіти в процесі підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. - C. 99-104.
  23. Приходько А. М. Формування комунікативної компетентності іноземних студентів засобами мобільних технологій. - C. 104-108.
  24. Семків А. В. До питання дослідницько-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя-словесника. - C. 108-113.
  25. Стасенко О. А. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки. - C. 113-117.
  26. Стрюк К. М. Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців із комп’ютерної інженерії. - C. 118-122.
  27. Тур О. М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: рефлексивний компонент. - C. 123-127.
  28. Шевців З. М. Діагностика сформованості соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів. - C. 127-132.
  29. Novak O. M. Formation of readiness of primary school teachers to use authorial technologies in professional activity. - C. 133-137.
  30. Почкун Ю. О., Колишкін О. В. Прикладний аналіз поведінки як засіб корекції психофізичного розвитку дітей з аутизмом. - C. 138-142.
  31. Рибінська Ю. А. Креативність на заняттях з іноземної мови як чинник розвитку вроджених здібностей студентів. - C. 142-145.
2016
Вип. 73(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського