Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/72(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабенко Т. В. Організація методичної роботи навчального закладу в сучасних умовах. - C. 7-11.
  4. Гаджиева Ф. Р. Психолого-педагогические факторы развития математической речи младших школьников. - C. 12-15.
  5. Гасанова Э. М. Уроки-беседы об искусстве в V–VII классах как вид учебной деятельности. - C. 16-19.
  6. Золотарева И. Н., Пономарев А. С. Обучающая функция личности преподавателя в процессе преподавания дисциплин гуманитарного цикла. - C. 20-24.
  7. Івасішина С. В. Шкільна театральна педагогіка як інноваційна модель навчання англійської мови. - C. 25-29.
  8. Мирзаева Ш. И. Роль программ и учебников в деле перехода от "школ памяти" к "школам мышления". - C. 30-34.
  9. Примина Н. Н. Сущность процесса смысловой переработки информации при обучении иноязычному чтению курсантов судоводительской специальности. - C. 35-39.
  10. Сунденко Г. І. Аналіз стану засвоєння фундаментальних астрономічних понять у випускників шкіл. - C. 40-44.
  11. Тимощук І. В. Онлайн-середовище як сучасний дидактичний інструментарій вивчення іноземних мов. - C. 45-49.
  12. Федоренко Ю. Ю. Творчі завдання як засіб формування пізнавальних умінь учнів. - C. 50-54.
  13. Хом’якова О. В., Золотарьова І. М. Мовно-педагогічне спілкування в контексті культурної місії вищої технічної освіти. - C. 55-59.
  14. Ширинова К. Ф. Моделирование в курсе школьной математики при решении задач. - C. 60-62.
  15. Шмир М. Ф. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті діяльнісного підходу. - C. 63-66.
  16. Берест О. О. Особливості організації рекреаційної діяльності в системі фізичної культури та спорту. - C. 67-71.
  17. Vakhrina O.V. Intercultural competence in shaping professional values of polish students. - C. 72-75.
  18. Довга Т. Я. Самоменеджмент і егомаркетинг як предиктори професійно-педагогічної успішності. - C. 76-80.
  19. Ісаєва О. С. "Професійна цілісність і чесність" майбутніх лікарів. - C. 81-84.
  20. Кононенко Н. В. Ефективність методики формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів у процесі підготовки у виші. - C. 85-90.
  21. Кравець Р. А. Ціннісні детермінанти полікультурної освіти майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях іноземної мови. - C. 90-94.
  22. Лашук Н. М. До питання аналізу категорії "медіакомпетентність". - C. 95-100.
  23. Маковецька Н. В. Впровадження інтенсивних технологій як умова професійного розвитку фахівців дошкільних навчальних закладів у сфері освітньо-оздоровлювальної діяльності. - C. 101-105.
  24. Мартинець Л. А. Професійний розвиток учителя: сутність і зміст. - C. 106-110.
  25. Ребуха Л. З. Становлення соціальної роботи як діяльності: від соціальної підтримки до культурно-цивілізованих форм соціальної допомоги. - C. 111-116.
  26. Сігаєва Л. Є., Білобровко Т. І. Зарубіжний досвід управління вищою освітою: основні тенденції. - C. 117-122.
  27. Стаднійчук І. П. Зміст і структура технічної компетентності майбутнього техніка-механіка. - C. 122-126.
  28. Стрітьєвич Т. М. Менеджмент у мистецтві як складова підготовки фахівців з образотворчого мистецтва. - C. 127-130.
  29. Фатєєва Е. М. Інформаційне забезпечення підготовки майбутніх менеджерів освіти. - C. 131-134.
  30. Шевченко А. В. Організаційно-педагогічні умови та структурно-функціональна модель формування фахової компетентності майбутніх офіцерів тилу в процесі професійної підготовки у вищих військових навчальних закладах. - C. 134-138.
  31. Іпполітова І. Я., Васильєва Т. Ф. Змішане навчання як фактор підвищення конкурентоспроможності молоді на ринку праці. - C. 139-143.
  32. Кабак В. В. Особливості впровадження технологій дистанційного навчання в процес підготовки студентів комп’ютерних спеціальностей технічного ВНЗ. - C. 144-148.
  33. Кот Г. М. Психолого-педагогічні технології та методичні підходи до психологічної підготовки майбутніх менеджерів культурно-дозвіллєвої діяльності. - C. 149-153.
2016
Вип. 72(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського