Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/72(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бичок А. В. Інтерактивні технології в професійній підготовці економістів у Німеччині. - C. 7-11.
  4. Горпініч Т. І. Особливості становлення вищої освіти США (ХVІІ – перша половина ХХ ст.). - C. 12-16.
  5. Клочко О. М. Жіночий рух як чинник становлення та розвитку жіночої освіти північного сходу України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 17-21.
  6. Лавренко С. О. Навчально-виховна діяльність студентських громадських організацій університетів Європи другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 22-26.
  7. Літіченко О. Д. Створення програми трудового виховання дітей дошкільного віку в 50-60-х роках ХХ століття. - C. 26-29.
  8. Лічман Л. Ю. Competency-based approach in the era of "hypermodern". - C. 30-34.
  9. Новаківська Л. В. Розвиток методики викладання словесності у вітчизняній школі в XIX – на початку ХХ століття. - C. 34-39.
  10. Пастушок О. І. Особливості становлення освіти дорослих у Польщі. - C. 40-45.
  11. Федяєва В. Л. Педагогічна наука в класичних університетах України за роки незалежності: досягнення та втрати. - C. 46-50.
  12. Бутенко В. Г. Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 51-56.
  13. Данченко І. О. Методологічні основи застосування моделювання в процесі побудови структурно-функціональної моделі формування соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 57-62.
  14. Канарова О. В., Бескоровайна А. О. Умови формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку. - C. 63-66.
  15. Філімонова Т. В. Психолого-педагогічні засади організації наступності в національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів. - C. 67-71.
  16. Чжоу Цянь Ціннісні засади виховання духовної культури студентської молоді. - C. 72-76.
  17. Акімова О. В. Рефлексія у структурі творчого мислення. - C. 77-81.
  18. Багно Ю. М., Сергійчук О. М. Професійний розвиток майбутнього педагога в процесі підготовки до інклюзивного навчання. - C. 81-85.
  19. Білостоцька О. В. Науковий гурток як засіб формування професійних якостей майбутніх учителів. - C. 86-91.
  20. Демченко Ю. М. Підвищення управлінської компетентності керівника освітньої установи як чинника інноваційної діяльності в сучасній соціокультурній ситуації. - C. 91-96.
  21. Иноземцев Т. В. Организационно-педагогические условия подготовки будущих офицеров в высших учебных заведениях. - C. 96-100.
  22. Кавецький В. Є .Психолого-педагогічне обстеження позицій педагогічних працівників зош щодо виконання ними профконсультаційної діяльності. - C. 101-105.
  23. Корольова І. І. Професійна рефлексія як чинник фахового становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі. - C. 106-110.
  24. Костіна В. В. Дидактичні умови професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з дезадаптованою учнівською та студентською молоддю. - C. 111-117.
  25. Кравченко В. М. Теоретичні концепти формування педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 117-121.
  26. Лісна-Міськів Н. Є. Загальна характеристика формування професійної компетентності майбутніх фахівців сестринської справи. - C. 122-126.
  27. Манжос Е. О. Педагогічні методи навчання майбутніх фахівців у процесі створення іншомовного спілкування. - C. 126-130.
  28. Новак О. М. Деякі аспекти формування інформаційної компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 131-135.
  29. Радул В. В., Радул О. С. Педагогічна культура та соціальна зрілість менеджера освітньої галузі. - C. 136-143.
  30. Радул О. С. Керування університетським життям у часи середньовіччя. - C. 143-148.
  31. Ситняківська С. М. Моделі та зміст професійної підготовки фахівців соціальної сфери як основа білінгвальної професійної підготовки. - C. 149-153.
  32. Солодовник О. В. Упровадження щоденника контролю практичних навичок у процес професійної підготовки молодшого медичного спеціаліста. - C. 154-157.
  33. Стадніченко С. М. Формування системи знань про рентгенівське випромінювання в студентів вищих медичних закладів. - C. 158-165.
  34. Топчій О. В. Інтеграційні зв’язки пенітенціарної педагогіки з іншими галузями педагогічної науки. - C. 166-171.
  35. Філоненко Н. Ю., Гнатюк І. Ю. Математичне та комп’ютерне моделювання в біофізиці та фармації. - C. 172-175.
  36. Яцула Т. В. Усвідомлення сенсу виховної взаємодії вчителя зі школярами як основа управлінської діяльності класного керівника. - C. 176-179.
2016
Вип. 72(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського