Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/69(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 3. Теорія і методика професійної освіти

  4. Бєляєв С. Б. Аналіз і перспективи вибору концептуальних підходів до формування змісту освіти. - C. 7-12.
  5. Бойченко В. В. Зміст і методика діагностики розвитку педагогічного мислення майбутніх учителів. - C. 12-17.
  6. Булах А. В. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування підприємницької компетентності учнів ПТНЗ швейного профілю. - C. 18-22.
  7. Вікторова Л. В. Організаційні засади та зміст фахової іншомовної підготовки у Франції. - C. 23-27.
  8. Ворона І. І. Значення латинської мови у процесі міжкультурної комунікації. - C. 27-32.
  9. Гириловська І. В. Сучасний погляд на складові професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 32-35.
  10. Голубенко Т. О. Міждисциплінарна інтеграція навчальних дисциплін як ефективний засіб професійної підготовки фахівців за спеціальністю "Соціальна робота". - C. 36-40.
  11. Дармограй П. В. Організація педагогічного експерименту з формування у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби професійної компетентності у процесі їх фахової підготовки. - C. 41-46.
  12. Демір М. І. Критерії, показники та рівні сформованості інтерпретаційної культури майбутніх учителів музики. - C. 46-50.
  13. Жорняк Н. Є., Новосілець О. В. Врахування аналізу потреб спеціальності при розробці курсу фахової іноземної мови. - C. 51-54.
  14. Істоміна К. Ю. Методи і форми організації навчального процесу фахівців-міжнародників в університетах Канади. - C. 55-59.
  15. Корчагіна Г. С. Роль інструментально-виконавської підготовки у формування інтелектуально-творчих умінь майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 60-64.
  16. Корчова О. М. Філософсько-методологічні засади риторичної освіти майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 64-68.
  17. Кузнецова О. В., Одарченко В. І. Особливості організації самостійної роботи студентів у вищому педагогічному навчальному закладі за європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи. - C. 69-72.
  18. Купрієвич В. О. Безперервне самовдосконалення керівників професійних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 73-76.
  19. Лебідь О. В. Стратегічне управління як необхідна умова конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 77-81.
  20. Ліба О. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних технологій навчання математики молодших школярів. - C. 81-85.
  21. Мазур Ю. Я. Обґрунтування змісту професійної іншомовної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 86-90.
  22. Макеєва О. А. Інтерактивні методи навчання у процесі формування професійної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 90-94.
  23. Марченко О. Г. Моніторинг освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 95-99.
  24. Микуліна А. К. Художня культура як наукове поняття та професійна якість педагога. - C. 100-104.
  25. Наумчук В. І. Анімаційна діяльність у складі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 104-108.
  26. Паржницький О. В. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов та моделі формування професійної компетентності у майбутніх токарів. - C. 109-114.
  27. Пермінова Л. А. Компетентнісний підхід щодо формування конкурентоздатності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 114-119.
  28. Ратич Б. Я. Результати дослідно-експериментальної перевірки педагогічних умов формування у майбутніхофіцерів-прикордонників готовності до лідерства. - C. 120-124.
  29. Рокосовик Н. В. Педагогічний аналіз навчальних планів і програм підготовки магістрів педагогіки у Великій Британії засобами дистанційного навчання. - C. 125-129.
  30. Сембрат А. Л., Самойленко Н. І. Компетентнісний підхід у сучасному вітчизняному та зарубіжному освітньому просторі. - C. 130-133.
  31. Сердюк Н. М. Становлення та розвиток викладання психології в Україні. - C. 134-137.
  32. Сілютіна І. О. Особливості професійної підготовки вчителів іноземних мов в системі вищої освіти Швеції. - C. 138-141.
  33. Сороквашин С. В. Сутність, зміст і структура інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника. - C. 142-146.
  34. Стрельбицька С. М. Психологічна готовність до професійної діяльності майбутніх соціальних працівників у ВНЗ. - C. 147-151.
  35. Тимофєєва О. Я. Педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетентності в майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 152-157.
  36. Тимцуник Ю. М. Модель підготовки майбутніх магістрів управління навчальними закладами до маркетингової діяльності. - C. 158-163.
  37. Тронь Т. В. Структура берегової охорони США й особливості підготовки її фахівців. - C. 163-166.
  38. Хміль Н. А. Навчання майбутніх учителів методики застосування хмарного сервісу Google Форми в навчально-виховному процесі. - C. 167-171.
2016
Вип. 69(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського