Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2015/68<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєлан Г. В. До проблеми дослідження педагогічної персоналії в контексті універсальної парадигми наукового пізнання. - C. 9-14.
  4. Дембровська Г. М. Педагогічна роль тренера у вихованні та підготовці спортсмена позашкільних навчальних закладів спортивного профілю у 50-70-ті роки ХХ століття в Україні. - C. 14-19.
  5. Діденко А. М. Виховна концепція Януша Корчака у контексті розвитку світової педагогіки кінця XIX – початку XX століття. - C. 20-24.
  6. Іщенко А. М. Виховний потенціал іграшки як соціокультурного феномену у вітчизняних дослідженнях в історичній ретроспективі. - C. 24-28.
  7. Калініченко Л. М. Періодизація розвитку ідей про проблемне навчання як засіб формування творчого мислення молодших школярів (кінець 1950-х – 1990-ті роки). - C. 28-36.
  8. Клименко Ю. А. Міжнародна мова "есперанто" Людвика Заменгофа (1859–1917). - C. 36-40.
  9. Перцов О. В. Зміст навчання в Єлисаветградському кавалерійському юнкерському училищі (1864–1916 рр.). - C. 41-46.
  10. Побірченко Н. С. Дитяча гра та іграшка в етнографічній спадщині членів українських громад другої половини XIX – початку XX століття. - C. 47-53.
  11. Прибора Р. І. Проекти створення Берлінського університету в XIX столітті. - C. 54-59.
  12. Рощін І. Г. Внесок українських науковців у становлення і розвиток теорії фізичного виховання підростаючого покоління (друга половина XVII – початок XX століть). - C. 60-65.
  13. Худзей О. О. Змістові аспекти навчання профільних предметів у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням іноземних мов упродовж 1991–2011 рр.. - C. 66-71.
  14. Щербина В. Ю. Військово-патріотичне виховання в училищах морського профілю півдня України в XIX столітті в науковій спадщині М. Лазарєва (1788–1851). - C. 72-78.
  15. Гамза А. В. Формування морфологічних умінь та навичок молодших школярів як необхідна умова розвитку текстотворчої компетентності на уроках української мови. - C. 79-84.
  16. Компаній О. В. Ефективні принципи навчання текстотворенню молодших школярів на уроках української мови. - C. 85-89.
  17. Сіранчук Н. М. Обґрунтування створення методичної системи формування лексичної компетентності молодшого школяра шляхом аналізу існуючих методичних систем розвитку мовлення. - C. 90-95.
  18. Барбіна Є. С. Гуманістичне виховання майбутніх фахівців професійно-технологічного спрямування. - C. 96-101.
  19. Бутенко Н. І., Гамоцька Ж. О., Єлькіна В. В. Естетичне виховання учнів на уроках літератури засобами музики. - C. 102-107.
  20. Глущенко І. І. Особливості засвоєння лексико-семантичних явищ дітьми молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 108-113.
  21. Лаппо В. В. Передумови використання інтернет-ресурсів в якості засобів духовно-морального виховання студентів. - C. 114-118.
  22. Самсакова І. В. Виховання особистості учня засобами музейної педагогіки. - C. 119-123.
  23. Федяєва В. Л. Цілісний розвиток особистості учня як психолого-педагогічна проблема. - C. 124-128.
  24. Чуприна Б. В. Виховання молоді засобами театральної гри в процесі культурно-дозвілевої діяльності. - C. 129-133.
  25. Шевцова Г. Г. Молодший шкільний вік: традиції та інновації в дослідженнях. - C. 134-138.
  26. Юркова Т. Ф. Вплив українського фольклору на формування екологічних цінностей підлітків. - C. 139-144.
  27. Яцула Т. В. Особливості управління в системі "класний керівник – колектив класу" на сучасному етапі. - C. 145-149.
  28. Батрак Т. В. Професійна підготовка майбутніх вчителів предмету "Зарубіжна література" як педагогічна проблема. - C. 150-154.
  29. Богодист Т. Я. Теоретичне обґрунтування категорії "професійна етика". - C. 155-158.
  30. Бойко К. Л. Етапи професійного становлення майбутніх судноводіїв в умовах освітнього середовища вищих навчальних закладів. - C. 159-164.
  31. Корольова І. І. Особливості професійної підготовки майбутніх менеджерів освітньої галузі. - C. 164-169.
  32. Мунтян Т. В. Діагностика мотивів навчальної дільності студентів та їх зв’язок з рівнем сформованості умінь самоорганізації. - C. 169-174.
  33. Поліщук І. Є. Філософська освіта як підґрунтя методологічної та світоглядної підготовки бакалаврів і магістрів в українському університеті. - C. 174-179.
  34. Самосудова-Грозова О. Б. Дослідницька компетентність як складова професійної компетентності майбутніх економістів. - C. 180-185.
  35. Семанчина В. О. Чинники процесу формування управлінської культури керівника школи. - C. 185-190.
  36. Сігаєва Л. Є., Білобровко Т. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 190-195.
  37. Стеценко Н. М. Ділова гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх менеджерів освіти. - C. 196-201.
  38. Токарева О. В. Діалогічна взаємодія як основа формування діалогічної культури майбутніх фахівців морської галузі. - C. 202-206.
  39. Чикалова Т. Г. Теоретичні підходи до трактування сутності поняття "етнопедагогічна компетентність" учителя-гуманітарія. - C. 207-213.
  40. Шандиба О. В. Основні тенденції досліджень з розвитку системи безперервної інженерної освіти. - C. 214-218.
  41. Лопатко Л. А. Культурно-дозвіллєва діяльність осіб з порушеннями слуху як фактор соціалізації. - C. 219-223.
  42. Бистрянцев М. В. Роль інформаційних технологій в сучасних закладах освіти. - C. 224-228.
  43. Дяченко-Богун М. М. Модернізація підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності: основні напрямки. - C. 228-233.
  44. Фатєєва Е. М. Управління інноваційними процесами в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 234-239.
2015
Вип. 68
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського