Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2014/65<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Грама Н. Г. Технологічність у методиці й спадщині Ф. Фребеля у контексті сучасного простору дошкільної освіти (інтегрованість). - C. 11-16.
  4. Федяєва В. Л. Сікорський Іван Олексійович (1842-1919) – організатор і голова Київського Фребелівського товариства. - C. 16-21.
  5. Гриценко І. В. Сучасні підходи до проблеми педагогічного цілепокладання. - C. 21-26.
  6. Желан А. В. Ознайомлення майбутніх учителів з ідеями Ф.В. Фребеля під час навчання у ВНЗ. - C. 27-30.
  7. Іванова Н. В. Філософсько-освітні погляди Ф. Фребеля в контексті інноваційних підходів сучасності. - C. 31-35.
  8. Матвієнко С. П. Проблема спонукання студентів до активного учіння як рольова функція викладача. - C. 35-40.
  9. Полєвікова О. Б. Лінгводидактичні проблеми забезпечення наступності мовної освіти дітей: історичний контекст. - C. 40-47.
  10. Поніманська Т. І. Оновлення змісту підготовки майбутніх вихователів на засадах гуманістичної педагогіки у сучасних парадигмальних вимірах. - C. 48-52.
  11. Рогальська Н. В. Сучасне програмно-методичне забезпечення ігрової компетенції дітей-дошкільників в контексті ідей Ф. Фребеля. - C. 52-57.
  12. Співаковська Є. О., Базиченко В. В. Формування мобільності студентів в рамках європейської інтеграції. - C. 57-63.
  13. Цюпак І. М. Нормативно-правове та організаційно-методичне забезпечення виховання у дошкільних закладах другої половини ХХ століття. - C. 63-69.
  14. Ярославцева Л. А. Гуманістичні ідеї у педагогічній спадщині Ф. Фребеля. - C. 69-72.
  15. Петухова Л. Є. Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітніх систем. - C. 74-80.
  16. Борисенко Н. М., Семашкіна Г. М. Пропедевтика формування природознавчої компетентності молодших школярів у процесі фенологічних спостережень. - C. 80-85.
  17. Васильєва О. В. Модель формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами міжпредметних зв’язків. - C. 85-90.
  18. Голінська Т. М. Теоретичні засади підготовки дитини до школи. - C. 90-95.
  19. Казанцева Л. І. Розв’язання проблем дитячого білінгвізму в процесі навчання російськомовних дошкільників української мови. - C. 95-103.
  20. Козлюк О. А. Сучасні проблеми забезпечення наступності в навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. - C. 104-108.
  21. Коряк О. В. Роль учителя у формуванні креативного мислення молодших школярів у процесі навчання. - C. 108-112.
  22. Мельничук Ю. Ю. Розвиток словникового запасу дошкільників за допомогою ознайомлення з фразеологією української мови. - C. 112-116.
  23. Покорна Л. М. Інтелектуальна та особистісна готовність дитини до засвоєння другої мови. - C. 116-119.
  24. Саган О. В. Комбінаторні задачі як засіб формування математичного мислення молодших школярів. - C. 119-124.
  25. Семашкіна Г. М. Наступність в ознайомленні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з тваринним світом. - C. 125-130.
  26. Торчинська Т. А. Місце роботи над ономастикою на уроках української мови в початкових класах. - C. 130-134.
  27. Цись В. В. Здоров’язбережувальна спрямованість розвивального навчання в початковій школі. - C. 134-139.
  28. Черепанова С. Б. Навчання іншомовного спілкування дошкільників. - C. 139-142.
  29. Швець Є. С. Роль гри під час навчання англійської мови. - C. 142-145.
  30. Яковенко-Глушенкова Є. В. Труднощі сприйняття аудіотекстів майбутніми вчителями французької мови на початковому ступені навчання. - C. 146-153.
  31. Янковська І. М. Художня ерудиція – як ключова компетентність молодших школярів в образотворчому мистецтві. - C. 153-159.
  32. Яцула Т. В. Культура особистісної взаємодії вчителя початкових класів як умова оптимізації виховної роботи. - C. 161-164.
  33. Владимирова А. Л. Використання пісенного фольклору у процесі театрально-ігрової діяльності в початкових класах. - C. 164-169.
  34. Войтович О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційної взаємодії вихователя з дітьми. - C. 169-173.
  35. Гайсанов К. Р. Роль цінностей в процесі духовно-морального розвитку і виховання особистості молодшого школяра. - C. 173-177.
  36. Галич Т. В. Особистісно орієнтована діяльність класного керівника в системі "Школа-сім’я". - C. 178-182.
  37. Горлова А. В., Резнік Н. О. Питання підготовки майбутніх учителів початкової школи до гуманістично спрямованої виховної взаємодії. - C. 182-187.
  38. Денисенко В. В. Шляхи використання сучасних технологій формування творчої особистості у педагогічному процесі початкової школи. - C. 188-193.
  39. Ковшар О. В. Здійснення організації передшкільної освіти на засадах дитиноцентризму. - C. 193-199.
  40. Крюкова О. В. Розвиток творчої уяви дітей засобами музики в умовах наступності дошкільної та початкової освіти. - C. 199-204.
  41. Макаренко Л. В. Впровадження ідей Ф. Фребеля у практику використання музично-дидактичних ігор у роботі з дошкільниками. - C. 205-208.
  42. Мордвінова І. В. Методичні засади здоров’язбережувального виховання у школах Польщі. - C. 209-214.
  43. Андрієвський Б. М. Професійна компетентність сучасного педагога. - C. 216-220.
  44. Богуш А. М. Комунікативно-мовленнєвий супровід професійно спрямованного мовлення майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 220-224.
  45. Бондар В. І., Шапошнікова І. М. Проблеми модернізації підготовки вчителя початкової школи в умовах стандартизації педагогічної освіти. - C. 224-230.
  46. Гнізділова О. А. Професійна підготовка майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетенції у дітей дошкільного віку. - C. 231-237.
  47. Данилюк С. С. Мотиваційний аспект процесу формування професійної компетентності сучасних фахівців. - C. 237-243.
  48. Комар О. А. Підготовка майбутніх учителів до застосування інтерактивної технології у професійній діяльності. - C. 243-247.
  49. Нестеренко В. В. Фасилітативна підтримка студентів у процесі їхньої самореалізації і саморозвитку як суб’єктів самостійної навчальної діяльності. - C. 248-254.
  50. Скворцова С. О. Методична компетентність учителя початкової школи. - C. 254-259.
  51. Cуріна І. А. Професійна підготовка вчителів у контексті реформи вищої освіти Польщі. - C. 259-264.
  52. Авраменко К. Б. Теоретичні основи компетентнісного підходу як освітньої інновації у професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 264-269.
  53. Анісімова О. Е. Забезпечення якісної підготовки фахівців дошкільної освіти в контексті викладання спецкурсу за вибором "Фребельпедагогіка". - C. 269-273.
  54. Бальоха А. С. Проблема формування природознавчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 274-279.
  55. Борисенко Н. М. Педагогічні умови формування природознавчої компетентності майбутнього вихователя дошкільного закладу. - C. 279-285.
  56. Валуєва І. В. Сучасні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. - C. 285-289.
  57. Вінник Т. О. Проблеми культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 289-293.
  58. Воропай Н. А. Методичне забезпечення формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів. - C. 294-299.
  59. Габеркорн І. І. Дидактична модель системи підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 299-304.
  60. Галкіна О. С. Сучасні погляди на освітню компетентність учителів. - C. 305-308.
  61. Гаран М. С. Удосконалення методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів. - C. 308-314.
  62. Дичківська І. М. Особистісно-професійний саморозвиток майбутнього вихователя в інноваційному освітньому просторі. - C. 314-318.
  63. Казанжи І. В. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів у класичному університеті. - C. 319-323.
  64. Койчева Т. І. Визначення феномена корпоративної культури викладачів педагогічного університету в категоріях сутності та існування. - C. 323-329.
  65. Косарєва Г. М. Основи формування інклюзивної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів. - C. 330-335.
  66. Косенко Ю. М. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної взаємодії. - C. 335-340.
  67. Кудрявцева О. А. Сучасні підходи щодо оцінювання якості знань майбутніх фахівців дошкільної освіти при вивченні педагогічних дисциплін. - C. 340-345.
  68. Лагошняк Г. М. Про пошуки нових шляхів формування професійної компетенції майбутніх учителів початкових класів. - C. 345-348.
  69. Марків В. М. Фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної творчої дяльності. - C. 348-352.
  70. Мельник Н. І. Критерії професійної та іншомовної педагогічних компетенцій майбутніх педагогів в контексті міжнародних проектів педагогічної освіти. - C. 352-359.
  71. Нагрибельна І. А. Соціально-культурологічне підгрунтя самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи. - C. 359-362.
  72. Перепьолка В. І. Формування культури професійного мовлення майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. - C. 363-366.
  73. Сугейко Л. Г. Інновації у підготовці мовної особистості вчителя початкової школи. - C. 367-370.
  74. Толстих О. О. Особистісна структура естетичного світосприймання майбутнього вчителя в контексті його професійної підготовки. - C. 370-374.
  75. Федорова Н. В. Рівні гуманістичної взаємодії студентів з викладачами в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 374-380.
  76. Швець Т. А. Мотивація як педагогічна умова формування професійної майстерності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 380-383.
  77. Юрчук Ю. Ю. Особливості застосування ІКТ у професійній підготовці фахівців педагогічних спеціальностей. - C. 384-388.
  78. Рогальська-Яблонська І. П. Підготовка майбутніх вихователів до супроводу соціалізації дошкільників на матеріалах спецкурсу "Актуальні проблеми сучасного дитинства". - C. 390-395.
  79. Горопаха Н. М. Екологізація розвивального середовища дошкільного закладу. - C. 395-401.
  80. Косарєва О. І. Формування позитивного я образу дитини: опис техніки. - C. 401-404.
  81. Ляшко В. В. Сприяння становленню індивідуального стилю діяльності у розумово відсталих молодших школярів засобами трудового навчання. - C. 405-407.
  82. Манько Н. В. Абілітаційна та корекційно-розвивальна робота з дітьми раннього віку із органічним пошкодженням ЦНС. - C. 407-413.
  83. Пермінова Л. А. Засоби формування навичок самоменеджменту майбутнього педагога. - C. 413-418.
  84. Прокоф’єва М. Ю. Роль педагогічної практики в підготовці вчителя початкових класів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу. - C. 418-421.
  85. Сидоренко Н. І. Реалізація народознавчого компоненту в сучасному дошкільному закладі. - C. 421-426.
  86. Сіренко А. Є. Педагогічні умови формування впевненості в собі в дітей старшого дошкільного віку в груповій взаємодії. - C. 426-430.
  87. Старцева В. П. Особливості дітей із затримкою психічного розвитку у контексті проблеми соціально-побутового орієнтування. - C. 430-435.
  88. Черепаня Н. І. Самосвідомість та психолого-педагогічні умови її розвитку в дошкільному дитинстві. - C. 435-439.
  89. Якименко С. І. Психологія пізнавально-дослідної діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 440-445.
  90. Коткова В. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 447-451.
2014
Вип. 65
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського