Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні та психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонова З. О. Вплив гендерних стереотипів реклами на формування статевої приналежності у підлітків. - C. 8-16.
  4. Болотська О. А. Стан розвитку академічної мобільності студентів в європейських країнах: проблеми та перспективи. - C. 17-24.
  5. Видиш М. М. Соціально-педагогічні технології колективної екокультурної діяльності у контексті соціалізації студентської молоді. - C. 25-34.
  6. Гресько В. П. Теоретичні та методичні аспекти формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 35-43.
  7. Іващенко О. А. Організаційно-педагогічні умови формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби. - C. 44-53.
  8. Калініна О. Г. Порівняльний аналіз показників якості американської вищої освіти. - C. 54-62.
  9. Кожедуб О. В., Сірий С. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів під час вивчення ними психолого-педагогічних дисциплін. - C. 63-73.
  10. Кравчук В. В. Методичні підходи до формування у курсантів організаційних та методичних навичок у процесі вивчення тилових дисциплін. - C. 74-80.
  11. Кучинська І. О. Особливості розвитку ідей громадянського виховання в Україні у 1900–1916 роках. - C. 81-88.
  12. Лопатка В. Д., Ісаєва І. Ф. Особливості формування іншомовного професійного лексикону у курсантів-прикордонників (на прикладі німецької мови). - C. 89-97.
  13. Матвійчук В. П. Обґрунтування чинників, які впливають на формування ціннісних орієнтацій курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 98-104.
  14. Мішеніна Т. М. Проблема розуміння навчального матеріалу в контексті стратегіального підходу до формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 105-115.
  15. Мойсєєнко Ю. І. Зміст службової діяльності персоналу прикордонного відомства України з питань прикордонного співробітництва в сучасних умовах. - C. 116-126.
  16. Морозов С. М. Педагогічні засади професійної підготовки офіцерів запасу у вищих навчальних закладах. - C. 127-137.
  17. Ненько Ю. П. Деякі аспекти підготовки командного та професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів до формування культури професійного мовлення курсантів. - C. 138-147.
  18. Олару Ю. Ю. Розроблення структури креативності особистості майбутніх економістів у процесі гуманітарної підготовки в умовах вищого навчального закладу. - C. 148-155.
  19. Палагнюк М. Г., Палагнюк І. Д. Безпідметова пасивна конструкція в сучасній німецькій мові. - C. 156-166.
  20. Паламар С. П. Створення інтерактивного освітнього середовища як умова формування предметних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення художньої літератури. - C. 167-177.
  21. Паращук Р . В. Інформаційні технології та можливості дистанційного навчання фахівців із захисту інформації. - C. 178-184.
  22. Побережна Н. О. Організація педагогічної діяльності відповідно до сучасних вимог здійснення освітнього процесу з використанням нових інформаційних технологій. - C. 185-192.
  23. Потапкіна Л. В. Основні риси інноваційних процесів у сфері економіки та професійної економічної освіти. - C. 193-204.
  24. Псьол С. В. Аналіз професійної діяльності випускників вищого навчального закладу як інструмент зворотного зв’язку в системі підготовки фахівця. - C. 205-214.
  25. Раєвський Л. К. Компаративний аналіз предикативів у слов’янських і германських мовах. - C. 215-224.
  26. Рудніцька К. В. Особливості використання педагогічного інструментарію формування професійної мовної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 225-234.
  27. Рудь В. І., Юркова В. П. Історичні аспекти розвитку комунікативної компетенції. - C. 235-244.
  28. Сабанська Н. М., Ісаєва І. Ф. До проблеми формування іншомовної аудитивної компетенції з метою навчання перекладу на слух. - C. 245-256.
  29. Ситняківська С. М. Деякі аспекти впровадження активних методів білінгвального навчання при підготовці магістрів із соціальної педагогіки. - C. 257-268.
  30. Сінкевич С. В. Методичні засади індивідуалізації навчання майбутніх офіцерів запасу. - C. 269-276.
  31. Сокольська Л. П. Особливості організації ознайомчої практики в роботі із студентами спеціальності "соціальна робота”. - C. 277-286.
  32. Сомбаманія Г. М. Загальні основи організації підготовки магістрів у класичному університеті. - C. 287-297.
  33. Ставицький О. М. Організація професійного виховання у Національній академії Держаної прикордонної служби України. - C. 298-308.
  34. Сціборовський О. А. Основи тактичної підготовки студентів, які навчаються на військових кафедрах. - C. 309-316.
  35. Фаріон О. Б. Розвиток професійної компетентності офіцерів оперативно-розшукових підрозділів Державної прикордонної служби України у сфері кримінального оперативного аналізу. - C. 317-327.
  36. Ходирєва Ю. Г. Основні характеристики соціальних і професійних функцій майбутнього педагога. - C. 328-339.
  37. Шупта О. В. Місце і роль соціокультурних цінностей у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців. - C. 340-347.
  38. Ягупов В. В., Півень Н. М. Методологічні й теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців технічного профілю. - C. 348-359.
  39. Асоцький В. В. Психологічний аналіз професійних завдань начальника караулу оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 360-372.
  40. Волков С. В. Психологічна готовність як невід’ємна частина професійно-психологічної підготовки пожежних-рятувальників Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 373-384.
  41. Демський В. В. Соціально-психологічний тренінг професійної рефлексії офіцерів-прикоронників як умова розвитку мотивації до професійної діяльності.. - C. 385-392.
  42. Дерев’янко Т. М. Когнітивно-операційні та мотиваційно-особистісні фактори як детермінанти креативного мислення кримінальних аналітиків. - C. 393-405.
  43. Залож В. В., Тарасов В. М. Рекомендації щодо побудови системи мотивації персоналу органів (підрозділів) Державної прикордонної служби України. - C. 406-424.
  44. Іваненко В. М., Савчин М. В. Психологічне корегування рівня дисциплінованості військовослужбовців. - C. 425-436.
  45. Калюжний В. О. Результати експертного дослідження використання офіцерами-прикордонниками методів експліцитного професійного психологічного впливу на підлеглих. - C. 437-445.
  46. Краснокутський М. І. Стрес-фактори змагальної діяльності як детермінанти помилкових дій у спортсменів пожежно-прикладного спорту. - C. 446-455.
  47. Лазоренко О. В. Особливості змісту і структури психологічної готовності прикордонних нарядів до дій в екстремальних умовах. - C. 456-466.
  48. Левицька І. М. Використання методів маніпулятивного впливу деструктивними релігійними організаціями. - C. 467-477.
  49. Левицька Т. Л. Дослідження віктимної поведінки. - C. 478-484.
  50. Мордюшенко С. М. Основні психологічні типи кінологів-рятувальників Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 485-492.
  51. Побідаш А. Ю. Основні підходи до визначення поняття "hardiness” – життєва стійкість та суміжних з ними понять. - C. 493-502.
  52. Підбуцька Н. В. Аналіз сучасних підходів щодо визначення наукової категорії "професіоналізм особистості”. - C. 503-513.
  53. Руденок А. І. Аналіз результатів формування готовності майбутніх психологів до запобігання та подолання сімейних конфліктів. - C. 514-524.
  54. Філіппов С. О. Професійно-етичні фактори ефективності професійної діяльності офіцерів органів (підрозділів) охорони державного кордону (антикорупційний аспект). - C. 525-533.
  55. Фомич М. В. Метод аналізу ієрархій як механізм оцінки і відбору керівного складу оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 534-540.
  56. Хайрулін О. М. Концептуальні засади системи психологічної профілактики професійного вигорання військовослужбовців Державної прикордонної служби України. - C. 541-552.
  57. Чистяков С. А. Організаційно-управлінські умови запобігання вияву конфліктності особистості майбутнього офіцера-прикордонника. - C. 553-562.
  58. Школяр Е. В. Проблема формирования регуляторного компонента психологической готовности у специалистов оперативно-спасательной службы гражданской защиты. - C. 563-574.
  59. Вимоги до оформлення статей. - C. 575-577.
  60. Вихідні дані. - C. 578.
2013
№ 1 (66)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського