Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2018/28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Київського національного лінгвістичного університету.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Навчання перекладу: витоки, сьогодення, перспективи: бесіда з Черноватим Л. М.. - C. 13-18.
- Стрілець В. В. Сутність письмового перекладу як виду мовленнєвої діяльності. - C. 19-27.
- Borshchovetska V. D. Psycholinquistic considerations on translation process: analysis, challenges and further development. - C. 28-34.
- Кожедуб Л. Г. Формування у майбутніх перекладачів навичок відтворення німецьких іменників-композитів. - C. 35-40.
- Володько А. М. Методика навчання майбутніх перекладачів усного послідовного науково-технічного перекладу. - C. 41-47.
- Щербина М. Б. Мотивувальна диференціація формування компетентності в англійському діалогічному мовленні: теоретичне обґрунтування й засоби реалізації. - C. 48-55.
- Стельмах Д. О. Принципи, види, форми контролю й взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленні. - C. 56-60.
- Gorodnycha L. V., Olkhovyk M. V. Articles editing as means of developing editors' professional competence while teaching English for academic writing. - C. 61-68.
- Олізько Ю. М. Навчання студентів технічних закладів вищої освіти англійського монологічного мовлення на матеріалі брифінгів. - C. 69-75.
- Мирковіч І. Л. Інтенсивне навчання студентів спеціальності "образотворче мистецтво" англомовної професійної лексики. - C. 76-83.
- Корнєєва І. О. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх дизайнерів англомовного монологу-презентації. - C. 84-93.
- Бойко Г. А. Методичні передумови використання навчального середовища moodle для формування у майбутніх фахівців з харчових технологій та інженерії англомовної компетентності в монологічному мовленні в процесі самостійної роботи. - C. 94-101.
- Соломко З. К. Комп’ютерні технології формування у майбутніх юристів німецькомовної рецептивної лексичної компетентності в процесі самостійної роботи. - C. 102-109.
- Гутник В. М. Причини, профілактика й корекція фонетичних помилок у вступному корективному курсі. - C. 110-119.
- Labinska B. I. Die realisierung der direkten Methode des Fremdsprachenunterrichts in Lehrbüchern für die französische sprache in der Bukowina (zweite Hälfte des XIX. Jhs.). - C. 120-132.
- Rusnak D. A. Les contenus specifiques de l'enseignement interculturel de futurs enseignants de fle: stereotypes de genre. - C. 133-142.
- Ruban A. M. La comprensión audiovisual en la formación en competencia auditiva. - C. 143-158.
- Костюк К. О. Сучасний стан наукової дослідженості проблеми формування у майбутніх менеджерів туризму іспаномовної компетентності в діалогічному мовленні. - C. 159-165.
- Шастова І. В. Навчання шестирічних учнів техніки читання англійською мовою. - C. 166-173.
- Биконя О. П., Олійник Ю. В. Англомовна лексична компетентність майбутніх вихователів. - C. 174-181.
- Коток М. О. Чинники формування особистісної ідентичності старших дошкільників. - C. 182-188.
- Бігич О. Б. Технології формування методичної компетентності викладача іноземної мови. - C. 189-197.
- Українська О. О. Сучасний стан дослідженості проблеми формування у майбутніх викладачів англійської мови методичної контрольно-оцінювальної компетентності. - C. 198-204.
- Немлій Л. С. Визначення критеріїв рівня сфoрмованості педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора управління повітряного руху. - C. 205-214.
- Микитенко Н. О., Чорна І. Ю. Сучасні тенденції методики навчання іноземних мов і культур: застосування технологій навчання. - C. 215-221.
- Квасова О. Г., Писанко М. Л. Мовне тестування та оцінювання: український досвід. - C. 222-227.
- Задорожна І. П. Рецензія на монографію Н. В. Зінукової "Усний переклад у зовнішньоекономічній сфері: теорія і методика навчання магістрів-філологів". - C. 228-230.
- Коробейнікова Т. І. Рецензія на навчальний посібник Н.В. Зінукової та Т.І. Марчук "Business English (зовнішньоекономічні аспекти)". - C. 231-232.
- Яремко Д. П. Рецензія на підручник "English for Third-year Students" за авторством В. В. Іванчука, С. В. Богун, Л.В. Князєвої, Н.О. Горькавої. - C. 233-234.
- Бабенко Т. В., Малій А. С. Програма навчальної дисципліни "Академічне письмо (англійською мовою)". - C. 235-240.
- Тітова В. М., Котиш Н. А., Бобер Н. М., Мачуський В. В. Програма навчальної дисципліни "Англійська мова професійного спрямування". - C. 242-251.
- Вимоги до публікацій. - C. 252-256.
- Перелік захищених дисертацій у КНЛУ в 2018 році. - C. 257-262.
| 2018 | | Вип. 28
|
|
|
|