Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2012/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції

  4. Сажко Л. А. Реалізація культурологічного підходу в аспекті формування полікультурної багатомовної особистості у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 5-14.
  5. Лабінська Б. І. Особливості реалізації прямого методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1890-1918 р.р.). - C. 15-29.
  6. Бірецька Л. С. Психологічні та дидактико-методичні передумови формування англомовної лексичної компетенції майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання. - C. 30-38.
  7. Зайцева І. В. Лінгвометодичні особливості навчання майбутніх філологів англомовної дискусії на основі проблемного методу. - C. 39-46 .
  8. Курило Л. В. Мета і зміст навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення. - C. 47-55.
  9. Ніщик Р. О. Лінгвістичні передумови навчання майбутніх філологів вживання англомовних фразеологічних одиниць у говорінні. - C. 56-64 .
  10. Шевелько К. О. Лінгвістичні і психолінгвістичні особливості анотаційного та реферативного перекладу. - C. 65-73.
  11. Методика формування мовленнєвих компетенцій

  12. Черниш В. В. Теоретичні передумови створення спецкурсу "Навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтовного говоріння". - C. 74-94.
  13. Биконя О. П. Вимоги до рівня володіння студентами економічних спеціальностей англомовною комунікативною компетентністю у діловому говорінні. - C. 95-108.
  14. Вавіліна С. Г. Принципи і критерії добору текстів для навчання майбутніх журналістів професійно орієнтованого читання. - C. 109-118.
  15. Дьячкова Я. О. Цілі навчання професійно спрямованого англомовного говоріння майбутніх правознавців. - C. 119-125.
  16. Скляренко Н. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів монологу-доказу на основі художнього тексту. - C. 126-136 .
  17. Фабрична Я. Г. Структура і зміст професійно орієнтованої компетентності у писемному двосторонньому перекладі майбутніх викладачів іноземних мов і культур. - C. 137-145 .
  18. Методика формування мовних компетенцій

  19. Василенко Т. П. Комплекс вправ для формування у майбутніх перекладачів англомовної лексичної компетенції у писемному перекладі. - C. 146-160.
  20. Дубчак І. П. Лінгвістичні особливості англійських субстантивних конструкцій у монологічному мовленні. - C. 161-170.
  21. Сушко М. О. Особистісний розвиток майбутніх учителів китайської мови в процесі оволодіння граматичною компетентністю. - C. 171-179.
  22. Шастова І. В. Зміст компетенції в техніці читання на початковому ступені навчання (школа з поглибленим вивченням англійської мови). - C. 180-193.
  23. Контроль і оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції

  24. Гутник В. М. Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК). - C. 194-199.
  25. Крапчатова Я. А. Експериментальна перевірка ефективності методики реалізації само- і взаємоконтролю рівня сформованості англомовної аудитивної компетенції у майбутніх філологів. - C. 200-210 .
  26. Петрусевич Ю. А. Контроль та оцінювання англійського монологічного мовлення майбутніх учителів. - C. 211-219.
  27. Автономна і самостійна робота з іноземної мови

  28. Соломко 3. К. Автономія як основа самостійної роботи з іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 220-229.
  29. Шевкопляс Л. В. Добір навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. - C. 230-238.
  30. Інформація

  31. Вимоги до публікацій у Віснику КНЛУ. - C. 239-241.
  32. Теми докторських дисертацій КНЛУ зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання: германські мови /романські мови, затверджені Координаційною радою АПН України. - C. 242.
2012
Вип. 21
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського