Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2011/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні передумови формування іншомовної комунікативної компетенції

  4. Лабінська Б. І. Особливості реалізації прямого методу навчання іноземних мов у західній Україні (1900-1908 рр.). - C. 5-17.
  5. Сажко Л. А. Інтегративна основа навчання іноземних мов. - C. 18-25.
  6. Устименко О. М. Комунікативні характеристики англомовних текстів зовнішньоторговельних документів. - C. 26-34.
  7. Галустова К. Г. Психолінгвістичні особливості іншомовного читання та смислового сприйняття художнього тексту. - C. 35-42.
  8. Петренко Л. М. Соціо-психологічні передумови формування стратегічної компетенції у процесі оволодіння майбутніми філологами іншомовним аудіюванням. - C. 43-49.
  9. Шевелько К. О. Переклад у навчанні англійської мови учнів старших класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 50-58.
  10. Методика формування мовних компетенцій

  11. Мосьпан Н. В. Модель циклу занять для навчання емоційно-модальної інтонації в умовах комплексного підходу. - C. 59-64.
  12. Дубко І. В. Система завдань і вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської з використанням проектів. - C. 65-74.
  13. Дубчак І. П. Принципи формування граматичних навичок говоріння на засадах комунікативно-когнітивного підходу. - C. 75-84.
  14. Зайцева І. В. Принципи відбору та тематика проблемних ситуацій для формування у майбутніх вчителів іноземної мови компетенції в англійському діалогічному мовленні. - C. 85-93.
  15. Кочубей Н. П. Вимоги до відбору текстів для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. - C. 94-101.
  16. Шевкопляс Л. В. Теоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. - C. 102-109.
  17. Крапчатова Я. А. Відбір та організація аудіотекстів для само- і взаємоконтролю рівня сформованості англомовної компетенції в аудіюванні у майбутніх філологів. - C. 110-117.
  18. Літвін І. М. Система вправ для формування англомовної аудитивної компетенції у майбутніх учителів на матеріалі відеофонограми-інтерв’ю. - C. 118-130.
  19. Петрусевич Ю. А. Види та форми інтерактивних технологій для навчання майбутніх учителів монологічного мовлення. - C. 131-141.
  20. Скляренко Н. В. Навчальний потенціал художнього твору для навчання майбутніх філологів монологічного мовлення німецькою мовою після англійської. - C. 142-148.
  21. Черниш В. В. Теоретична структурно-функціональна модель формування у майбутніх учителів англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні. - C. 149-161.
  22. Задорожна І. П. Експериментальна перевірка ефективності методики організації самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією. - C. 162-174.
  23. Бондар Л. В. Комплекс вправ для навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей. - C. 175-182.
  24. Британ Ю. В. Зміст професійно орієнтованої читацької компетенції майбутніх викладачів англійської мови. - C. 183-190.
  25. Гурина Н. В. Дидактико-методичні передумови організації професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів англійської мелодики. - C. 191-199.
  26. Максименко Л. О. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери. - C. 200-209.
  27. Малюга О. С. Система вправ для навчання професійно орієнтованого читання студентів магістратури. - C. 210-218.
  28. Асоянц П. Г., Кадикова Н. В. Особливості використання навчальних комп’ютерних програм в процесі організації самостійної роботи студентів. - C. 219-225.
  29. Герасименко М. Д. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання. - C. 226-232.
  30. Кукса Б. В. Експериментальна перевірка ефективності методики взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності майбутніх учителів англійської мови з використанням мультимедійних засобів. - C. 233-240.
  31. Максак І. В. Використання інтерактивної дошки у процесі формування англомовної соціокультурної компетенції у початковій школі. - C. 241-249.
  32. Інформація. Вимоги до публікацій у Віснику КНЛУ. - C. 250-252.
  33. Теми кандидатських дисертацій КНЛУ зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання: германські мови /романські мови, затверджені Координаційною радою АПН України. - C. 253.
  34. Теми докторських дисертацій КНЛУ зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання: германські мови /романські мови, затверджені Координаційною радою АПН України. - C. 254.
2011
Вип. 19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського