Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69749:Філос./2013/40(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
.- Харків. Філософія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Соціальна філософія

  4. Годзь Н. Б. Екофілософія та концепції майбутнього. - C. 3-14.
  5. Количева Т. В. Гештальт як реакція проти асоціанізму. - C. 14-22.
  6. Денисенко І. Д. Соціальні мережі в контексті соціокультурного підходу: евристичний потенціал дослідження. - C. 22-29.
  7. Крижановська Т. О. Конструктивно-процедурна модель соціальних інститутів в концепції Томаса Гоббса. - C. 29-37.
  8. Шаталович О. М. Сім’я як універсальна біблійна концепція. - C. 37-51.
  9. Розділ ІІ. Філософська антропологія, філософія культури

  10. Бойчук Ю. Д. Людина як космопланетарний та біопсихосоціальний феномен. - C. 51-68.
  11. Сошніков А. О. Етноцентричні міфи як спосіб національної самоідентифікації народів пострадянського простору. - C. 68-77.
  12. Мухіна І. Г. Інтелігенція як суб’єкт радянського освітньо-культурного простору: філософський вимір. - C. 77-84.
  13. Роговський О. М. Хронотопологія російського формалізму. - C. 84-93.
  14. Бурковський М. В. Філософське осмислення міфології в Новий час (Ф. Бекон, Дж. Віко, Д. Юм, Б. де Фонтенель). - C. 93-102.
  15. Стрелкова А. Ю. Буддійський ідеал нірвани в інтерпретації Нагарджуни. - C. 102-114.
  16. Розділ ІІІ. Філософія освіти

  17. Панченко Л. М. Філософська рефлексія ідеї університету в сучасному суспільстві. - C. 114-125.
  18. Бойченко М. І. Роль освіти у соціальній еволюції людини. - C. 125-137.
  19. Горбунова Л. С. Постнекласична раціональність: трансдисциплінарний дискурс в науці і освіті. - C. 137-152.
  20. Джура О. Д. Становлення життєтворчості особистості в контексті модернізації української освіти. - C. 152-162.
  21. Бережна С. В. Педагогічно-антропологічний вимір історичної компаративістики в контексті сковородинівської традиції. - C. 162-171.
  22. Баранівський В. В. Демографічний фактор як проблема рівності доступу до вищої освіти в сучасній Україні. - C. 171-182.
  23. Лукащук О. С. Особливості маркетингової діяльності у сфері освітніх послуг. - C. 182-192.
  24. Радіонова І. О. Трансформації американської критичної педагогіки: евристичний потенціал і перспективи його застосування. - C. 192-203.
  25. Дорожко І. І. Справедливість і відповідальність у сучасній родині. - C. 203-214.
  26. Кулакова О. М. Криза сучасної освітньої системи: соціально-філософський аспект. - C. 214-231.
  27. Васильченко Р. В. Методологічні засади дослідження філософсько-освітнього аспекту світоглядної культури. - C. 231-239.
  28. Розділ IV. Філософія права

  29. Мошенський О. С. Права людини в політиці і праві держави. - C. 239-243.
  30. Щербина О. Ю. До питання про аргументацію як метод юридичного міркування. - C. 243-259.
  31. Полуянов В. П. Проблематика свободи, відповідальності і пізнавальні можливості людини. - C. 259-268.
2013
Вип. 40(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського