Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гончаренко Ю. В., Михайличенко Г. В. Формування професійної компетентності хореографів–виконавців у педагогічній системі Ш. Дідло. - C. 5-9.
  4. Єршова Л. М. Трансформація козацько-лицарських чеснот у виховних ідеалах української еліти ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 9-16.
  5. Мудролюбова І. О. Сучасні реалії української музичної освіти на шляху до єдиного світового музичного простору. - C. 16-21.
  6. Свірідовська Л. М. Еволюція жанрів фортепіанної музики В. Косенка. - C. 21-26.
  7. Сидорук А. В., Бондар К. А. Шкільна анімація як засіб соціального виховання учнівської молоді. - C. 27-33.
  8. Соловйов В. А. Праксеологічний аспект формування музичної культури студентів. - C. 33-39.
  9. Стрілько В. В. Українське національне патріотичне виховання молоді – головна складова розвитку державності. - C. 39-47.
  10. Малікова А. М., Байкіна Н. Г. Комплексна реабілітація дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу (ДЦП) та їхня інтеграція в сучасне суспільство. - C. 48-58.
  11. Парфанович І. І. Гендерний методологічний підхід як умова профілактики девіантної поведінки дівчат. - C. 59-63.
  12. Koknova T. A. The technology of self-study in the linguists’ teaching. - C. 64-70.
  13. Овсяннікова В. В. Психолого-педагогічні засади організації навчальної діяльності студентів. - C. 70-76.
  14. Осіпцов А. В. Впровадження педагогічної технології як складової виховання загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету. - C. 76-84.
  15. Пінчук Л. М. Особливості організації самостійної роботи студентів при навчанні англійської мови як другої іноземної. - C. 84-90.
  16. Фараджбейли К. Т. Рекомендации по обучению аудированию студентов языкового вуза по специальности "Педагогические науки". - C. 90-95.
  17. Бєдакова С. В. Інтерпретаційний аспект диригентсько-хорового виконавства як праксеологічна спрямованість професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 96-101.
  18. Безкоровайна Л. В. Дослідження сучасного стану професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах України. - C. 101-108.
  19. Дмитренко К. А. Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та її роль у формуванні готовності до професійної комунікації. - C. 108-116.
  20. Морозова О. В. Коммуникативно-когнитивное обучение профессиональной речи иностранцев. - C. 116-122.
  21. Покропивний М. П. Критерії, показники та ступені вимірювання рівня художньо-естетичної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю. - C. 122-128.
  22. Сокол І. М. Проведення констатуючого етапу експериментальної роботи щодо перевірки ефективності організаційно-педагогічних умов формування готовності вчителів до впровадження квест-технології в освітній процес. - C. 128-137.
  23. Харченко Т. Г. Соціокультурні та нормативно-правові аспекти індивідуалізації процесу навчання вчителів у Франції. - C. 137-144.
  24. Шандиба О. В. Шляхи вдосконалення післядипломної професійної освіти фахівців для інноваційної діяльності в промисловості. - C. 145-151.
  25. Бондаренко Н. Б., Влезько О. С. Впровадження відеоуроків у процес навчання іноземної мови. - C. 152-160.
  26. Донець М. Г. Причини зниження математичної успішності учнів у школах сільської місцевості. - C. 161-166.
  27. Зінов’єва Є. С. Кваліметрична субмодель вимірювання ефективності управління якістю навчальних досягнень старшокласників з предметів художньо-естетичного циклу. - C. 167-172.
  28. Знанецька О. М., Цвєтаєва О. В. Розвиток іншомовної комунікативної компетенції студентів у процесі навчання іноземній мові. - C. 173-177.
  29. Пішванова В. О. Принципи адаптивного навчання. - C. 178-183.
  30. Телятник К. В., Сокол І. М. Створення віртуального навчального середовища засобами сучасних інтернет-сервісів. - C. 183-190.
  31. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 191-193.
2015
№ 1 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського