Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 – Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Golovanova T. P. Research methods of gender equality issues in education. - C. 5-8.
  5. Лисковацкая К. М. Сравнительный аспект изучения русского и украинского языков в научном наследии Л. А. Булаховского. - C. 9-14.
  6. Ульянова В. С. Перспективи використання досвіду гімназичної освіти жінок на слобожанщині (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) в умовах сучасної музичної освіти педагогічних ВНЗ України. - C. 14-22.
  7. Розділ 2 – Дидактика та методика викладання навчальних дисциплін

  8. Amelina S. , Tarasenko R. Organizational and methodical aspects of the study of the technologies of glossaries creation by future translators. - C. 23-29.
  9. Амеліна С. М., Тарасенко Р. О. Організаційно-методичні аспекти вивчення майбутніми перекладачами технології створення галузевих глосаріїв у процесі формування їхньої інформаційної компетентності. - C. 29-36.
  10. Андрущенко А. О. Підсистема і комплекс вправ для формування навичок вживання дієслівних форм минулого часу при навчанні французької мови як другої іноземної. - C. 36-45.
  11. Гейченко Е. И. Функционально – прагматическая модель практического занятия по русскому языку как иностранному. - C. 46-52.
  12. Костенко О. В. Самостійна робота студентів в умовах особистісно-орієнтованого навчання та її інформаційно-методичне забезпечення при вивченні іноземної мови. - C. 52-61.
  13. Маковецька Н. В. Інтенсивне навчання як засіб реалізації творчого потенціалу майбутніх фахівців турістичної галузі. - C. 61-67.
  14. Одегова Н. М. Реалізація принципу ситуативності в вивчені студентами мовних спеціальностей граматичного матеріалу англійської мови шляхом використання потенціалу казки. - C. 67-74.
  15. Приходько В. М. Методы нейролингвистического программирования в педагогике и психологии: андрагогический аспект. - C. 75-83.
  16. Рибалка О. І. Теоретические основы системы дифференцированных заданий во внеаудиторной работе по физической культуре студентов высших учебных заведений. - C. 84-91.
  17. Ружин К. М. Психолінгвістичні передумови взаємопов'язаного підходу до формування рецептивних видів іншомовленнєвої діяльності. - C. 91-102.
  18. Савченко Р. А. Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів педагогічних ВНЗ у дисципліні "Теорія та методика музичного виховання дітей”. - C. 102-109.
  19. Степанчук О. М. Розвиток комунікативних навичок на уроках української мови учнів початкових класів. - C. 109-117.
  20. Ясак Т. М. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій під час вивчення української мови у вищій школі. - C. 117-125.
  21. Розділ 3 – Теорія та методика виховання

  22. Кузьменко Н. В. Формування особистості інженера через форми позааудиторної виховної роботи. - C. 126-135.
  23. Рева В. П. Эстетическое переживание в структуре музыкального восприятия. - C. 136-141.
  24. Стрілько В. В. Українознавчий аспект змісту освіти та виховання в сучасній школі . - C. 142-148.
  25. Чумакова А. А. Генезис емоційної культури особистості молодших школярів. - C. 149-154.
  26. Розділ 4 – Проблеми педагогіки вищої школи

  27. Козич І. В. Професійна мобільність викладача вищого навчального закладу: сутність та структура. - C. 155-161.
  28. Лещенко О. П. Гуманітарна освіта у вищому технічному навчальному закладі: сучасний стан проблеми в теорії і практиці педагогічної освіти. - C. 161-168.
  29. Малихіна В. М. Теоретичний аналіз моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі. - C. 168-174.
  30. Малыхина Я. А. Теоретический анализ критериев эффективности управления взаимодействием вузов с внешней средой. - C. 174-179.
  31. Овсяннікова В. В. Особливості процесу адаптації студентів - першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 179-189.
  32. Розділ 5 – Теорія та практика професійної підготовки

  33. Волярська О. С. Технологія професійної підготовки зареєстрованих безробітних в умовах підприємств, організацій, установ. - C. 190-197.
  34. Гиркa І. В. Сучасні методологічні підходи в підготовці майбутніх вчителів інформатики до профорієнтаційної діяльності зі старшокласниками. - C. 198-202.
  35. Губа Н. О. Особливості готовності майбутніх вчителів до професійно-педагогічної взаємодії з учнями. - C. 203-210.
  36. Гусєва О. С. Соціокультурна компетентність як важлива складова професіоналізму майбутнього вчителя фізики. - C. 210-217.
  37. Кара С. І. Структура змістово-операційного компонента професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 217-224.
  38. Кокнова Т. А. Роль самостійної роботи під час підготовки майбутніх перекладачів-філологів. - C. 224-231.
  39. Локарєва Г. В. Театральна педагогіка в професійній підготовці: педагогічна дія, драматизація, педагогічна майстерність. - C. 231-239.
  40. Притуляк Л. М. Аналіз теоретичних аспектів проблеми готовності дошкільних працівників до самовдосконалення. - C. 239-245.
  41. Розділ 6 – Проблеми управління освітніми процесами

  42. Зінов’єва Є. С. Аналіз критеріїв результативності управління якістю освітнього процесу в школах у контексті предметів художньо-естетичного циклу. - C. 246-252.
  43. Петриченко Л. О. Тeopeтичнi зacaди упpaвлiння якicтю ocвiти у вищoму пeдaгoгiчнoму нaвчaльнoму зaклaдi. - C. 252-258.
  44. Харківська А. А. Особливості управління організаційною культурою вищого навчального закладу. - C. 258-264.
  45. Вимоги до оформлення статей у "Вісник запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 265-268.
2014
№ 2 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського