Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Формування ринкових відносин в Україні
: зб. наук. пр..- Київ
Formuvannâ rinkovoï ekonomìki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Предборський В. А. Тінізаційні особливості "елітної" владно–бізнесової структури. - C. 3-10.
  4. Шостак Л. Б., Дікарєв О. І. Технології "Alt monets", Blockchain алмазопроводів, золота та нафти. - C. 10-31.
  5. Хрип’юк В. І. Еволюціонування державного регулювання харчової промисловості. - C. 31-40.
  6. Гриджук Д. М. Трансфертне ціноутворення – інструмент управління ефективністю банківського бізнесу. - C. 40-47.
  7. Молнар О. С., Добруцький О. С., Плиска В. В., Сорокін Е. О. Концептуальні напрями трансформації банківської діяльності під впливом глобалізації. - C. 47-52.
  8. Куйбіда С. В. Структурна перебудова національної економіки в умовах четвертої промислової революції. - C. 52-64.
  9. Колодійчук А. В. Становлення сучасних інформаційно–комунікаційних наддержав у світі: особливості розвитку макромоделей та уроки для України. - C. 64-69.
  10. Прохорова Л. І., Козаченко В. О. Особливості обліково–аналітичного забезпечення витрат за економічними елементами та статтями калькуляції на виробничих підприємствах. - C. 69-73.
  11. Мусієнко В. Д., Коцюмбас Д. Ю. Фондовий ринок як механізм залучення інвестиційних коштів для підприємств в умовах інноваційного розвитку. - C. 74-82.
  12. Гудима О. В., Левченко Ю. Г. Забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств харчової промисловості на міжнародному ринку. - C. 83-87.
  13. Бєлялов Т. Е., Калашніков В. В. Управління фінансовою стійкістю підприємства. - C. 87-93.
  14. Попрозиан О. І. Формування взаємозв’язків та взаємодія функцій менеджменту з метою удосконалення роботи підприємств. - C. 93-100.
  15. Білич А. В. Органічне виробництво в забезпеченні цілей концепції сталого розвитку. - C. 100-108.
  16. Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку. - C. 108-115.
  17. Ліщинський М. П. Формування стратегії корпоративного управління в суб’єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору економіки України. - C. 115-122.
  18. Труш Ю. Л., Осадчук О. П. Розвиток теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах. - C. 123-127.
  19. Осадча О. А. Формування видатків бюджету на культуру в Україні. - C. 127-131.
  20. Кичко І. І. Трансформація соціальних функцій держави: фінансовий аспект. - C. 132-137.
  21. Мельник Т. М., Варібрусова А. С. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції. - C. 137-142.
2018
№ 1 (200)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського