Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр..- Київ Formuvannâ rinkovoï ekonomìki- Титул.
- Зміст.
- Предборський В. А. Тінізаційні особливості "елітної" владно–бізнесової структури. - C. 3-10.
- Шостак Л. Б., Дікарєв О. І. Технології "Alt monets", Blockchain алмазопроводів, золота та нафти. - C. 10-31.
- Хрип’юк В. І. Еволюціонування державного регулювання харчової промисловості. - C. 31-40.
- Гриджук Д. М. Трансфертне ціноутворення – інструмент управління ефективністю банківського бізнесу. - C. 40-47.
- Молнар О. С., Добруцький О. С., Плиска В. В., Сорокін Е. О. Концептуальні напрями трансформації банківської діяльності під впливом глобалізації. - C. 47-52.
- Куйбіда С. В. Структурна перебудова національної економіки в умовах четвертої промислової революції. - C. 52-64.
- Колодійчук А. В. Становлення сучасних інформаційно–комунікаційних наддержав у світі: особливості розвитку макромоделей та уроки для України. - C. 64-69.
- Прохорова Л. І., Козаченко В. О. Особливості обліково–аналітичного забезпечення витрат за економічними елементами та статтями калькуляції на виробничих підприємствах. - C. 69-73.
- Мусієнко В. Д., Коцюмбас Д. Ю. Фондовий ринок як механізм залучення інвестиційних коштів для підприємств в умовах інноваційного розвитку. - C. 74-82.
- Гудима О. В., Левченко Ю. Г. Забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств харчової промисловості на міжнародному ринку. - C. 83-87.
- Бєлялов Т. Е., Калашніков В. В. Управління фінансовою стійкістю підприємства. - C. 87-93.
- Попрозиан О. І. Формування взаємозв’язків та взаємодія функцій менеджменту з метою удосконалення роботи підприємств. - C. 93-100.
- Білич А. В. Органічне виробництво в забезпеченні цілей концепції сталого розвитку. - C. 100-108.
- Куденко О. В. Аналіз сучасних маркетингових стратегій відповідно до рівня сегментації ринку. - C. 108-115.
- Ліщинський М. П. Формування стратегії корпоративного управління в суб’єктах корпоративного підприємництва аграрного сектору економіки України. - C. 115-122.
- Труш Ю. Л., Осадчук О. П. Розвиток теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах. - C. 123-127.
- Осадча О. А. Формування видатків бюджету на культуру в Україні. - C. 127-131.
- Кичко І. І. Трансформація соціальних функцій держави: фінансовий аспект. - C. 132-137.
- Мельник Т. М., Варібрусова А. С. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції. - C. 137-142.
| 2018 | | № 1 (200)
|
|
|
|