Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2016/55<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Василенко О. М. Етапи розвитку соціальної відповідальності школярів у мікросередовищі. - C. 3-13.
  4. Демченко О. П. Наукова рефлексія соціальної обдарованості в контексті античної філософії. - C. 14-26.
  5. Кохан Л. В. До питання про структурні компоненти творчого потенціалу та їх домінуючі ознаки. - C. 27-35.
  6. Ткачов А. С. Теоретичний аналіз понять "компетентність" та "компетенція". - C. 36-42.
  7. Джевага Г. В. Застосування мультимедійних технологій під час демонстрування технологічних операцій. - C. 43-51.
  8. Доценко С. О. Реалізація системно-діяльнісного підходу на уроках математики. - C. 52-63.
  9. Рязанцева О. В. Основні уміння викладача дистанційної системи освіти, що сприяють успішній організації навчального процесу. - C. 64-73.
  10. Чуб К. Ф., Борисенко А. О. До проблеми навчання школярів основам безпечної роботи в інтернеті. - C. 74-80.
  11. Цимбал Т. М. Тестова система оцінювання і контролю у мовній підготовці іноземних студентів. - C. 81-89.
  12. Тихонович В. М Гуманність особистості: сутність та структура. - C. 90-98.
  13. Стасевський Ю. С. Творчий студентський колектив: теоретичний аспект. - C. 99-107.
  14. Уварова Т. Ю. Реалізація педагогічних умов формування у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації. - C. 108-116.
  15. Байбекова Л. О. Педагогічні умови адаптації майбутніх філологів до професійної діяльності. - C. 117-128.
  16. Батієвська Т. В. Формування художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 129-138.
  17. Вдовенко О. І. Сучасні вимоги до професійної діяльності робітника харчової промисловості. - C. 139-147.
  18. Завалевський Ю. І. Розвиток професійної компетентності викладача у процесі методичної роботи компетентності вчителів. - C. 148-154.
  19. Ільєнко О. Л. Педагогічні компоненти науково-методичної системи професійної підготовки майбутнього конкурентоспроможного фахівця. - C. 155-163.
  20. Князян М. О. Загальнокультурна компетентність майбутніх учителів як наукова проблема. - C. 164-170.
  21. Кондратенко О. О. Особливості формування культури ділового спілкування майбутніх фармацевтів в процесі вивчення іноземних мов. - C. 171-182.
  22. Міщенко С. Г. Організаційно-методичні умови розвитку професійної компетентності викладачів у системі науково-методичної роботи коледжу. - C. 183-192.
  23. Моргунова С. О. Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього менеджера засобами SMART-технологій. - C. 193-201.
  24. Перхайло Н. А. Попередження професійного вигорання майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 202-210.
  25. Пономаренко Л. В. Проблема формування професійного інтересу в іноземних слухачів підготовчих відділень вищих навчальних закладів у процесі мовної підготовки. - C. 211-220.
  26. Гришко О. І., Клевака Л. П. Педагогічна діяльність жіночих навчальних закладів Полтавської губернії наприкінці ХІХ – початку ХХ століття. - C. 221-232.
  27. Кін О. М. Особливості громадської діяльності студентської молоді вищих навчальних закладів України на рубежі ХІХ-ХХ ст.. - C. 233-243.
  28. Кушнарьова Н. М. Педагогічна модель підготовки майбутніх учителів технологій до розвитку технічного мислення учнів у процесі конструювання та моделювання швейних виробів. - C. 244-253.
  29. Лученко О. О. Передумови запровадження програми входження вчителів у професію в Японії. - C. 254-265.
  30. Макар Л. М. Особливості контингенту учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 266-275.
  31. Сулаєва Н. В. Мистецька освіта часів Київської Русі: формальні та неформальні ознаки. - C. 276-283.
  32. Яблочнікова І. О. Вища фінансова освіта у Хорватії та Чорногорії. - C. 284-294.
  33. Пісоцька М. Е. Тлумачення індивідуальності людини та процесу індивідуалізації в гуманістичному напрямі зарубіжної психології. - C. 295-304.
2016
Iss. 55
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського