Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2016/54<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Давидова Ж. В. Аксіологічний підхід до формування мовленнєвої культури учнівської та студентської молоді. - C. 3-12.
  4. Кабусь Н. Д. Соціально-педагогічний підхід до забезпечення сталого розвитку соціальних груп. - C. 13-23.
  5. Масич В. В. Методологічні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 24-33.
  6. Ребенок В. М. Інноваційні технології: суть, ознаки, особливості. - C. 34-41.
  7. Юхно Н. В. Методологічні підходи як підґрунтя професійної підготовки студентів медичного коледжу до мобільного навчання. - C. 42-49.
  8. Березнева І. М., Яковенко Н. В., Гутнік О. Є. Особливості організації педагогічного процесу у військовому ВНЗ у процесі викладання іноземної мови. - C. 50-58.
  9. Гук І. П. Роль викладача у процесі забезпечення самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних коледжів . - C. 59-66.
  10. Моргунова Н. С. Особливості використання інтерактивного лінгвометодичного тренажера у вивченні початкового фонетичного курсу української мови як іноземної. - C. 67-75.
  11. Семененко І. С. Формування професійної компетентності студентів в умовах реалізації індивідуально-пізнавальних маршрутів у навчанні. - C. 76-83.
  12. Зімакова Л. В. Сучасна дитяча книга у комунікативно-мовленнєвому розвитку дитини. - C. 84-96.
  13. Попов В. Д. Формування мовленнєвої культури старшокласників у позакласній діяльності. - C. 97-106.
  14. Разуменко Т. О. Роль танцювальних традицій у патріотичному вихованні молоді на прикладі України та КНР. - C. 107-118.
  15. Ткачова Н. О., Махновський С. С. Рефлексивне виховне середовище: сутність і роль у вихованні студентів вищої школи. - C. 119-126.
  16. Белан Т. Г. Роль навчальної дисципліни "технічні засоби навчання" у підготовці майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. - C. 127-133.
  17. Білянська (Скиба) М. М., Пінський О. О. Мотиваційний компонент готовності майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності. - C. 134-145.
  18. Вдовенко І. С. Використання САПР у процесі підготовки майбутніх вчителів прикладної та технічної творчості. - C. 146-153.
  19. Грачова І. В. Метод проектів при вивчення ділової англійської мови у ВНЗ немовного профілю. - C. 154-160.
  20. Дем’янова В. Г. Організація педагогічного спілкування з іноземними студентами. - C. 161-169.
  21. Зубкова Л. М. Особистісно-діяльнісний, аксіологічний та компетентнісний підходи ‒ методологічна основа проблеми формування життєвої компетентності майбутніх вчителів. - C. 170-178.
  22. Ковінько А. В. Технологія підготовки майбутніх учителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів засобами арт-терапії: теоретичний аспект. - C. 179-186.
  23. Масич С. Ю. Основні сфери самореалізації викладача і студента як суб’єктів освітнього процесу. - C. 187-195.
  24. Ткаченко Л. П. Формування риторичної культури викладача ВНЗ. - C. 196-203.
  25. Резван О. О. Етапи формування професійної рефлексії майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. - C. 204-211.
  26. Хатунцева С. М. Самовдосконалення як чинник розвитку професіоналізму майбутніх учителів. - C. 212-222.
  27. Шаповалова Н. П. Експериментальне дослідження особистісного потенціалу студентів економічних спеціальностей на основі соціонічного підходу. - C. 223-235.
  28. Яворська Г. Х. Навчально-методичне забезпечення формування конфліктологічної компетентності майбутніх правоохоронців. - C. 236-245.
  29. Гнізділова О. А. Наукові школи Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 246-257.
  30. Друганова О. М., Мартиненко І. І. Громадянська позиція й професійна діяльність викладача вищої школи як основа формування національної свідомості студентської молоді (історико-педагoгічний аспект). - C. 258-270.
  31. Конопельцева О. Г. Основні підходи до визначення поняття "традиції" у науковій думці Франції. - C. 271-277.
  32. Смолянюк Н. М., Собченко Т. М. Освітньо-виховні аспекти природоохоронної роботи в школі (друга половина ХХ ст.). - C. 278-286.
  33. Свистак-Яроцька О. Л., Слюзко В. І. Вплив змісту екологічної освіти на формування екологічної культури учнів початкової школи Японії та України. - C. 287-299.
  34. Твердохліб Т. С. Внесок викладачів Харківського єпархіального жіночого училища у розвиток початкової освіти на Слобожанщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 300-309 .
  35. Видра О. Г. Психологічний зв'язок між особливостями усвідомлення студентами причин своєї поведінки та рівнем навчальних досягнень. - C. 310-317.
2016
Iss. 54
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського