Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2015/51<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білостоцька О. В. Використання ділових ігор у навчально-дослідній роботі майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 3-11.
  4. Буданова Л. Г. Роль і місце моніторингу якості базових знань у підготовці майбутніх фармацевтів. - C. 12-21.
  5. Гайдученко Ю. О. Реалізація індивідуального підходу до навчання та самореалізація студентів економічних спеціальностей. - C. 22-28.
  6. Дем’янова В. Г. Навчально-методичний комплекс як ефективний засіб мовної підготовки іноземних студентів. - C. 29-37.
  7. Доценко С. О. Формування просторової уяви в учнів початкової школи на уроках математики. - C. 38-49.
  8. Кожевникова А. В. Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. - C. 50-57.
  9. Кузьмінська О. Г. Використання засобів електронних комунікацій у процесі підготовки магістерського дослідження. - C. 58-65.
  10. Моргунова Н. С. Мовне портфоліо як інструмент самооцінки досягнень студентів у процесі навчання української мови як іноземної. - C. 66-75.
  11. Москалик Г. Ф. "Суспільство знань" як простір розгортання інтелекту особистості. - C. 76-89.
  12. Сікура А. О., Сікура А. Й. Набуття знань і вмінь в організації та управлінні дослідницькою роботою при підготовці майбутніх фахівців-біологів. - C. 90-102.
  13. Хміль Н. А. Відображення проблеми впровадження хмарних технологій у сучасний освітній процес на сторінках вітчизняних періодичних фахових видань. - C. 103-113.
  14. Цимбал Т. М. Технологія проектної діяльності в мовній підготовці іноземних студентів технічних ВНЗів. - C. 114-122.
  15. Василенко О. М. Соціально-педагогічні умови розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 123-133.
  16. Тугай В. М. Особливості виховання толерантних взаємин молодших школярів. - C. 134-142.
  17. Вороновська Л. П. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх фахівців комунального господарства. - C. 143-150.
  18. Жерновникова О. А. Суть і особливості підготовки майбутніх учителів математики до проектувальної діяльності. - C. 151-161.
  19. Кабусь Н. Д. Проблема підготовки майбутнього вчителя до реалізації стратегії сталого розвитку суспільства. - C. 162-172.
  20. Лутаєва Т. В. Педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність науковців Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти Україні – як категорійно-понятійна проблема. - C. 173-185.
  21. Моргунова С. О. Наукові підходи до феномену PR-компетенції фахівця. - C. 186-193.
  22. Наумова І. І. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов становлення професійної ідентичності майбутніх учителів. - C. 194-200.
  23. Приходько А. М. Особливості формування професійно-комунікативної компетентності іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах. - C. 201-210.
  24. Рогова Т. В. Проблема управління якістю освіти в науковій літературі та освітній практиці. - C. 211-218.
  25. Савченко О. С. Вплив психофізіологічних якостей майбутніх водіїв на безпеку дорожнього руху. - C. 219-227.
  26. Семененко І. Є. Аналіз теоретичних підходів до визначення поняття "фахова підготовка" іноземних студентів. - C. 228-237.
  27. Васильєва С. О. Взаємодія ВПНЗУ та школи як фактор розвитку професійного статусу вчителя (40-60 рр. ХХ ст.). - C. 238-250.
  28. Сліпчук В. Л. Зміст, форми та методи професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі України у 80-х роках ХХ століття. - C. 251-259.
  29. Тихонович В. М. Тестування як метод контролю навчання студентів у вітчизняній педагогічній думці (60-ті – 80-ті рр. ХХ ст.). - C. 260-268.
  30. Климентьєва О. С. Конфліктологічна компетентність як складова професіоналізму майбутніх правоохоронців. - C. 269-276.
2015
Iss. 51
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського