Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2014/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Дидактика

  4. Захарова Л. В Вивчення природничо-математичних дисциплін в технології особистісно-орієнтованого навчання з використаннням ІКТ. - C. 3-10.
  5. Леонтьєва І. М. Формування професійного інтересу учнів до економічних знань в умовах профільного навчання в школах України. - C. 11-17.
  6. Ющенко Н. П. Стимулювання науково-дослідної роботи учнів: психолого-педагогічний аспект. - C. 18-25.
  7. 2. Проблеми педагогіки вищої школи

  8. Бандура Ю. Б. Використання інтернет-ресурсів для розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов у ВВНЗ. - C. 26-35.
  9. Глазкова І. Я. Обгрунтування компетентності учителя-філолога у запобіганні й подоланні педагогічних бар'єрів на засадах бар'єрної педагогіки. - C. 36-45.
  10. Дейниченко В. Г. Мета і зміст підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до навчання старшокласників проектної навчально-пізнавальної діяльності. - C. 46-54.
  11. Жерновникова О. А. Реалізація комплексу професійно-педагогічних функцій при підготовці студентів-математики. - C. 55-64.
  12. Ільєнко О. Л. Сучасні світові тенденції професійної підготовки майбутнього конкурентноспроможного фахівця. - C. 65-71.
  13. Кабанська О. С. Науково-методичне забезпечення формування прогностичних умінь у майбутніх учителів. - C. 72-78.
  14. Масич В. В. Методичні аспекти формування продуктивно-творчих умінь студентів у процесі вивчення фізики в інженерно-педагогічних ВНЗ. - C. 79-86.
  15. Масич С. Ю. Методологічні підходи як підгрунття становлення системи підготовки викладача вищого навчального закладу. - C. 87-96.
  16. Перетяга Л. Є. Формування у студентів педагогічного навчального закладу ціннісного ставлення до голосу як перший етап в роботі по формуванню голосової культури. - C. 97-107.
  17. Соколова А. В. Навчально-методичне забезпечення як складова диригентсько-хорової підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 108-114.
  18. Торгашова А. В. Сучасні тенденції розвитку дистанційного навчання у вищій освіті України. - C. 115-123.
  19. Хатунцева С. М. Проблема формування готовності майбутнього вчителя до самовиховання у процесі індивідуалізації професійної підготовки. - C. 124-135.
  20. Шарапова О. В. Педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності іноземних студентів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. - C. 136-145.
  21. 3. Історія педагогіки та порівняльної педагогіки

  22. Васильєва С. О. Статус зарубіжних вчителів: аналіз і перспективи. - C. 146-156.
  23. Діденко І. О. Особливості діяльності педагогічних з'їздів у 1884-1899 роки. - C. 157-164.
  24. Довженко Т. О. Становлення і розвиток ідеї підготовки майбутніх учителів до організації педагогічної просіти батьків. - C. 165-179.
  25. Золотухіна С. Т. Виховуюче навчання в період українського Відродження. - C. 180-193.
  26. Квасецька Я. А. Нормативно-правова база і організаційні засади функціонування фахових навчальних закладів з підготовки вихователів у Західній Україні (остання третина ХІХ - початок ХХ ст.). - C. 194-203.
  27. Лупаренко С. Є. Позашкільна освітньо-виховна діяльність Харківського товариства поширення в народі грамотності (1869-1920 рр.). - C. 204-213.
  28. Мороз М. М. Досвід підготовки скрипалів у діяльності Л. Ауера. - C. 214-220.
  29. Наугольникова О. М. Удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки в Україні на основі аналізу досвіду США. - C. 221-231.
  30. Ткачов С. І. Досвід громадянського виховання дітей і молоді в діяльності українських Громад (1859-1880 рр.). - C. 232-240.
  31. Черевань І. І. Форми, методи профорієнтації старшокласників у загальноосітніх навчальних закладах України ХХІ ст.. - C. 241-248.
  32. Цибульник Ю. О. Студентська преса: від витоків до сьогодення. - C. 249-257.
  33. 4. Виховання

  34. Деменко О. І. Ресурсне забезпечення розвитку простору міста через реалізацію міських проектів "Обдарована молодь", "Я - харківянин" та "Учнівське самоврядування". - C. 258-268.
  35. Іонова О. М., Гресь О. В. Управління процесами здоров'язбереження школярів вальдорфської школи. - C. 269-276 .
  36. Чорновол-Ткаченко А. О. Сімейні детермінанти інтерперсональної поведінки старшокласників. - C. 277-287.
  37. 5. Теорія навчання

  38. Хорунжа Л. А. Комп'ютерна підтримка як засіб інформаційно-комунікативної технології навчання. - C. 288-294.
  39. 6. Психологія

  40. Крамченкова В. О. Міжообистісний конфлікт при тютюнопалінні в сім'ї. - C. 295-306.
  41. Лукянова Ю. С. Формування сприятливого психологічного клімату як здоров'язбергаюча освітня технологія. - C. 307-315.
  42. Відомості про авторів. - C. 320-322.
2014
Iss. 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського