Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2011/40(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Проблеми вищоїшколи

  4. Ажиппо О. Ю. Деякі проблеми організації самостійної роботи майбутніх учителів фізичної культури до їх професійної діяльності. - C. 3-9.
  5. Горбунова Н. В. Сучасні дослідження в галузі української лінгводидактики. - C. 9-17.
  6. Пеньков В. І. Етичний аспект діалочної взаємодії між викладачем і курсантами в навчально-виховному процесі. - C. 18-24.
  7. Ревенко І. В. Художнє мислення як основа художньо-пізнавальної діяльності майбутнього вчителя. - C. 24-30.
  8. Резван О. Проблема рефлексивності у формуванні особистої життєвої позиції. - C. 30-36.
  9. Розумна Т. С. Суть технології підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до інтерактивної взаємодії з учнями. - C. 36-40.
  10. Седашева С. Л. Педагогічна технологія, що сприяє підготовці майбутніх учителів до особистісно-центрованої взаємодії з учнями. - C. 41-47.
  11. Смирнова Т. А. Толерантність у системі особистісних та професійно важливих якостей майбутнього вчителя музики. - C. 47-53.
  12. Стяглик Н. І. Навчальне консультування студентів як засіб індивідуалізації навчання. - C. 53-58.
  13. Танько Т. П. Формування національних цінностей студентської молоді засобами мистецтва. - C. 58-65.
  14. Таран І. В. Деякі аспекти реалізації освітньо-орієнтованого підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя. - C. 65-71.
  15. Трощій Н. П. Теоретичні засади формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у майбутніх педагогів. - C. 71-77.
  16. Чен Н. В. Інтеграційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 77-83.
  17. Шабельник С. О. "Конструювання одягу" як основна базова дисципліна для формування конструкторських умінь майбутніх дизайнерів у процесі їх професійної підготовки. - C. 83-87.
  18. Шаповалова Н. П. Кар’єрна орієнтація й стійкі утворення в структурі особистості людини. - C. 87-95.
  19. Шемигон Н. Ю. Розвиток професійної мотивації майбутніх інженерів-педагогів – теоретичний аспект. - C. 95-99.
  20. Шеплякова І. О. Категорія ‟обов’язок” як компонент ціннісно-правової свідомості майбутнього вчителя. - C. 100-105.
  21. Проблеми загальноосвітніх навчальних закладів

  22. Романова І. А. Особливості застосування трвз-технології в початковій школі. - C. 105-116.
  23. Сачава К. Д. Структура навчальної працелюбності школярів. - C. 116-122.
  24. Ткачов А. С. Характеристика основних джерел інформації для учнів старшої школи. - C. 123-127.
  25. Юткало С. Ю. Аксіологічний підхід до проблеми формування авторитету вчителя загальноосвітнього навчального закладу в процесі професійної діяльності. - C. 127-132.
  26. Проблеми соціальної педагогіки

  27. Таскіна Н. Організація взаємодії суб'єктів педагогічного процесу в умовах сприятливого мікроклімату як педагогічна умова створення соціально-культурного середовища у вищому педагогічному закладі. - C. 133-139.
  28. Ширшов В. Д., Ширшов С. В. Педагогическая сабриенология. - C. 140-146.
  29. Штефан Л. А. Основні вимоги та функції соціального педагога (20-ті — перша половина 30-х рр. ХХ ст.). - C. 146-154.
  30. Яковенко К. Ю. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів. - C. 154-159.
  31. Історія педагогіки

  32. Соколович-Алтуніна Ю. О. Витоки модернізації системи вищої освіти республіки Польща. - C. 159-168.
  33. Ткач А. В. Проблема вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду на сторінках педагогічної преси у 70 роки ХХ ст.. - C. 168-174.
  34. Черкашина О. О. Завдання методичних комісій: історико-педагогічний аспект. - C. 174-179.
2011
Iss. 40(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського