Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2011/40(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кравченко О. Суть поняття "правовий нігілізм" та шляхи його подолання. - C. 3-9.
  4. Криштоф С. Д. Використання інтернет-технологій як засобу урізноманітнення форм організації навчальної діяльності. - C. 9-14.
  5. Крохмаль А. М. Підходи до проблеми самовдосконалення особистості. - C. 14-20.
  6. Кулешова В. В., Мальована В. В. До проблеми післядипломної освіти викладачів технічних дисциплін. - C. 20-28.
  7. Кулик Д. В. Навчання студентів вирішенню навчально-професійних задач. - C. 29-34.
  8. Лисак Н. О. Педагогічна взаємодія у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 35-41.
  9. Логвінова Є. В. Проблема підготовки фахівця з викладання дисципліни "основи безпеки життєдіяльності". - C. 41-46.
  10. Лозова В. І. Етика науковця. - C. 47-51.
  11. Максименко А. Е. Формы и методы профессиональной подготовки будущих дизайнеров. - C. 51-59.
  12. Мальнєва О. В. Технологія педагогічного спілкування вчителя з учнями. - C. 59-64.
  13. Матвєєва О. О. Діагностика результатів якості освіти. - C. 65-72.
  14. Мірошник З. М., Хомуленко Т. Б. Про рольову структуру особистості вчителя початкових класів. - C. 72-80.
  15. Павленко В. О. Обґрунтування етапів забезпечення готовності майбутніх інженерів-педагогів до фізичного самовиховання. - C. 80-86.
  16. Порохня Л. А. Влив суб‘єкт-суб‘єктної взаємодії як педагогічна умова формування готовності майбутнього вчителя. - C. 86-91.
  17. Портян М. О. Можливості реалізації технології формування ділових якостей студентів педагогічних університетів. - C. 91-96.
  18. Макєєв С. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі початкової освіти. - C. 97-102.
  19. Нудьга М. О. Основні переваги й недоліки використання комп‘ютера в навчанні школярів. - C. 103-107.
  20. Ричкова Л. В. Моніторинг як підґрунтя для розробки ефективної системи управління загальноосвітнім закладом. - C. 108-112.
  21. Размолодчикова І. В. Імідж як соціальна проблема: теоретико-методологічний підхід. - C. 113-119.
  22. Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 119-127.
  23. Рижанова А. О. Люди похилого віку в інформаційному суспільстві:соціально-педагогічний підхід. - C. 128-137.
  24. Ефанов А. В., Тельманова Е. Д. Профессиональное ремесленное образование: от традиционного к постиндустриальному обществу. - C. 138-145.
  25. Золотухіна C. Т., Зеленська Л. Д. Проблема професійно-педагогічної компетентності в сторичній ретроспективі. - C. 145-152.
  26. Кот О. П. Розвиток антропологічних ідей у вітчизняній педагогіці (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 152-157.
  27. Мусхаріна Ю. Ю. Ретроспективні особливості підготовки вчителів фізичної культури в Україні. - C. 158-165.
  28. Прокопенко А. І. Витоки тeopiї i практики управління вищими навчальними закладами в icтopiї вітчизняної освіти. - C. 165-173.
  29. Ревіна Д. О. Розвиток давніх мов та їх запровадження в освітню практику українських навчальних закладів. - C. 173-179.
2011
Iss. 40(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського