Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2011/40(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Проблеми вищоїшколи

  4. Подберезський М. К. Специфічні особливості педагогічних взаємодій в умовах вищих навчальних закладів. - C. 3-13.
  5. Белякова О. С. Загальнокультурна підготовка у процесі формування елітарної oсобистості. - C. 13-17.
  6. Бочарникова Т. Ф. Сучасні вимоги до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 17-22.
  7. Гусак О. Г., Стяглик Н. І. Обґрунтування педагогічної технології створення ситуації успіху майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки. - C. 23-28.
  8. Гриньова В. М. Суть понять "професіоналізм" та "професійна підготовка". - C. 28-34.
  9. Грубіч Д. Ю. Педагогічні інновації в освіті: поняття та сутність. - C. 34-39.
  10. Зоріна М. О. Визначення структурних компонентів культури безпеки життєдіяльності. - C. 39-44.
  11. Кабанська О. С. Педагогічне прогнозування як одна з необхідних умов організації навчально-виховного процесу з англійської мови у вищій школі. - C. 44-50.
  12. Кайдалова Л. Г. Теоретико-методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищих навчальних закладах. - C. 50-57.
  13. Кін О. М. Роль студентського самоврядування у формуванні лідерських якостей особистості студента. - C. 57-66.
  14. Коваленко Д. В. Проблема виокремлення й теоретичного обґрунтування галузі права з регулювання освітніх правовідносин. - C. 66-73.
  15. Козлов А. В. Самовиховання як важлива умова формування у студента педагогічного ВНЗ вміння морального вибору дії. - C. 74-80.
  16. Коломійченко С. Ю. Проблема виявлення і діагностики обдарованості. - C. 80-86.
  17. Коробейнік В. А. Визначення мотиваційного комплексу професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 86-91.
  18. Проблеми загальноосвітніх навчальних закладів

  19. Бескорса О. Педогогічні умови формування стилю навчальної діяльності старшокласників сучасних загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 91-98.
  20. Гніда Т. Б. Проблема класифікації важковиховуваних учнів. - C. 98-105.
  21. Дорожко М. В. Теоретичні питання формування в молодших школярів ключових компетентностей. - C. 105-110.
  22. Проблеми соціальної педагогіки

  23. Васильєва М. П. Актуальні проблеми підготовки майбутнього соціального педагога для освітньої галузі в сучасних умовах. - C. 110-116.
  24. Кабусь Н. Д. Система роботи з формування творчої особистості соціального педагога у вищій школі. - C. 116-122.
  25. Максимовська Н. О. Анімаційна діяльність зі студентською молоддю у соціально-педагогічному середовищі вищого навчального закладу. - C. 122-129.
  26. Історія педагогіки

  27. Алтухова А. В. Дидактичні умови реалізації принципу міцності знань у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ століття. - C. 130-134.
  28. Бондаренко С. В. Розвиток проблеми формування професійного інтересу у психолого-педагогічній науці. - C. 135-139.
  29. Василенко Г. В. Особливості формування економічних знань у середній школі України у 50-х роках ХХ століття. - C. 139-144.
  30. Денисенко Я. В. Географічна екскурсія як одна з форм викладання географічних дисциплін у вищій школі на Слобожанщині (кінець ХІХ ст – та довоєнні роки ХХ ст). - C. 144-151.
  31. Захаровский Л. В. Противоречия в развитии системы начального профессионального образования в СССР в 1958 – середине 1980-х гг. - C. 151-159.
  32. Ткаченко О. Б. Система підвищення кваліфікації як необхідна умова вдосконалення викладачів (70 – 80-ті роки XX століття). - C. 159-164.
  33. Шустваль С. М. Формування пізнавального інтересу в школярів початкової школи в педагогічній спадщині Г.І.Ващенко. - C. 165-169.
2011
Iss. 40(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського