Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2017/42<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балакірєва В. А. Особистісно-діяльнісний підхід підготовки майбутніх учителів до трудової діяльності молодших школярів. - C. 5-18.
  4. Боярська-Хоменко А. В. Значення Гамбурзької декларації освіти дорослих для країн Центральної та Східної Європи. - C. 19-27.
  5. Ворожбіт-Горбатюк В. В., Попович О. М. Педагог – взірець духовно-моральної вихованості (на матеріалах історії українських загальноосвітніх закладів другої половини ХІХ століття). - C. 28-38.
  6. Дерев’янко І. В. Зміст християнського виховання підлітків у позанавчальній виховній діяльності на сучасному етапі. - C. 39-47.
  7. Довженко Т. О. Організація педагогічної просвіти батьків молодших школярів у сучасних умовах. - C. 48-57.
  8. Друганова О. М., Цебренко А. В. Приватна благодійна діяльність та доброчинна допомога як засіб стимулювання діяльності вчителя в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 58-68.
  9. Єланцева І. І. Ступінь дослідженості проблеми становлення та розвитку соціально-педагогічних служб для дітей в Україні. - C. 69-78.
  10. Жуков В. П. Формування позитивно-активного ставлення майбутніх учителів до оволодіння готовністю до організації інтегрованого навчання учнів. - C. 79-88.
  11. Кайдалова Л. Г., Науменко Н. В. Використання ситуативних завдань у системі підвищення кваліфікації викладачів. - C. 89-100.
  12. Міхно С. В. Критерії та показники сформованості пізнавально-творчої самостійності студентів в еврістичному навчанні. - C. 101-112.
  13. Мокляк В. М. Порівняльний аналіз поглядів вітчизняних професорів на автономію університетів (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 113-124.
  14. Молчанюк О. В., Борзик О. Б. Психолого-педагогічний аналіз дефініції "міжособистісні відносини". - C. 125-134.
  15. Озчелік М. Е. Особливості формування міжкультурної комунікації студентів-іноземців в процесі фахової підготовки. - C. 135-144.
  16. Плиско Л. М., Ялліна В. Л. Досвід підготовки вчительських кадрів Харківської губернії 60-70 рр. ХІХ ст.. - C. 145-156.
  17. Подчерняєва Н.Д. Діяльність євроклубу загальноосвітнього навчального закладу як однієї з форм дитячого громадського об’єднання. - C. 157-168.
  18. Сегін Л. В., Тищенко Л. М. Тестове оцінювання знань студентів із дисципліни "Українська пунктуація". - C. 169-178.
  19. Тимощук О. О. Особливості роботи з іншомовною лексикою на заняттях з іноземної мови в технічному вузі. - C. 179-189.
  20. Ткаченко А. В. Медіапростір як умова формування дизайнерської компетентності у майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва. - C. 190-198.
  21. Ткачов А. С. Педагогічна підтримка інтелектуально здібних учнів основної школи під час вивчення ними історико-суспільствознавчих дисциплін. - C. 199-206.
  22. Троцко А. В., Міщенко О. А. Особливості лекторської майстерності у педагогічній діяльності Д. І. Каченовського. - C. 207-218.
  23. Фазан В. В. Становлення та розвиток філологічної освіти і науки в Греції. - C. 219-227.
  24. Чаговець А. І. Головні ідеї гуманістичного виховання та соціокультурної концепції тілесно-ціннісного фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 228-240.
  25. Штефан Л. А., Бекетова Ю. В. Становлення теорії та практики правового виховання учнів Великої Британії. - C. 241-252.
2017
Вип. 42
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського