Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2013/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамова С. В. Педагогічні умови формування соціальної активності особистості. - C. 5-15.
  4. Авдєєнко І. М. Суть та структуру валеологічного світогляду студентської молоді. - C. 15-23.
  5. Арешонков В. Ю. Трансформація змісту предмета "Суспільствознавство" (1976–1986 рр.) в межах радянської "школи навчання". - C. 23-34.
  6. Голуб Н. М. Особливості формування мотиваційно-цільового компоненту писемно-мовленнєвої діяльності молодших школярів з порушенням психо-мовленнєвого розвитку. - C. 34-45.
  7. Дерев’янко І. В. Методологічні засади дослідження християнського виховання підлітків у Київській Русі. - C. 45-52.
  8. Зуб О. В., Бойчук Ю. Д. Екологічна освіта і виховання майбутніх офіцерів Академії внутрішніх військ МВС України. - C. 52-59.
  9. Лутаєва Т. В. Формування творчого потенціалу науковців Харківського університету – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні. - C. 59-70.
  10. Медвідь М. М., Павлов Я. В. Обґрунтування необхідності підготовки консультантів з питань міжкультурної комунікації та удосконалення системи професійної підготовки військових формувань. - C. 70-79.
  11. Микитюк С. О. Ресурсний підхід в організації розумової праці майбутнього вчителя. - C. 79-89.
  12. Мірошниченко О. М. Роль сім’ї і школи у вихованні здоров’я збережувальної поведінки учнів. - C. 89-96.
  13. Міхеєнко О. І. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини. - C. 96-107.
  14. Міщенко О. А. Питання лекторської майстерності в просвітницькій діяльності Г. С. Сковороди. - C. 107-115.
  15. Москальова Я. Ю. Інтуїтивне світосприйняття як чинник професійного становлення педагога. - C. 115-122.
  16. Ніжевська Т. В. Аналіз результатів експериментальної роботи з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання артзасобів у педагогічній діяльності. - C. 122-130.
  17. Партола В. В. К. Д. Ушинський про формування інтелектуальних умінь молодших школярів. - C. 130-137.
  18. Пивовар Ю. О. Напрями діяльності приватних товариств щодо підтримки обдарованої особистості у Східній та Західній Німеччині: компаративний погляд. - C. 137-144.
  19. Пісоцька М. Е. Теоретичні питання формування рефлексивної компетентності вчителя. - C. 144-150.
  20. Проценко І. І. Педагогічне забезпечення застосування евристичного діалогу для формування професійно-творчих умінь у майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 150-160.
  21. Репко І. П. Роль засобів масової комунікації у формуванні особистості. - C. 160-168.
  22. Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія як основа формування комунікативної компетенції студентів-дизайнерів. - C. 168-178.
  23. Федорищак Р. Л. Науково-педагогічна діяльність Мирона Кордуби в Українському таємному університеті. - C. 178-189.
  24. Щебликіна Т. А. Системний і синергетичний підходи як методологічна основа дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ. - C. 189-198.
  25. Яковенко Є. С. Особливості підготовки до професійної діяльності майбутніх офіцерів підрозділів спеціального призначення внутрішніх військ МВС України. - C. 198-205.
  26. Вихідні дані.
2013
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського