Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2013/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борзенко О. П. Витоки ідей організації дистанційного навчання в Канаді. - C. 5-12.
  4. Друзь І. М. Концептуальні засади формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. - C. 12-18.
  5. Єфремова О. І. Особливості підготовки майбутніх викладачів іноземної мови на сучасному етапі. - C. 18-24.
  6. Зінченко В. О. Моніторинг діяльності викладачів з управління якістю навчального процесу ВНЗ. - C. 24-35.
  7. Касьянова О. М. Концептуальні засади сталого розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. - C. 35-46.
  8. Касютін Ю. С. В. М. Бехтерєв про чинники соціалізації особистості. - C. 46-52.
  9. Кириліва В. О. Внесок Л. Занкова, П. Зінченко та В. Давидова в становлення харківської шкли з розвивального навчання (60-ті – перша половина 70-х рр. XX століття). - C. 52-59.
  10. Князян М. О. Компетентнісна модель професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 59-67.
  11. Ковтун А. В. Ідеї розвитку музичної освіти вчителів у педагогічній думці України. - C. 67-74.
  12. Кожухар Ж. В. Структурний аналіз науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 74-83.
  13. Кожушко С. П. Можливості електронної пошти та чатів у підготовці до професійної взаємодії майбутніх практичних психологів. - C. 83-93.
  14. Корсун Ю. І. Питання мовленнєвого розвитку дітей у педагогічній думці зарубіжжя. - C. 93-101.
  15. Косиченко В. А. Естетичне виховання як складова частина виховного процесу в хореографічному колективі. - C. 101-113.
  16. Лутаєва Т. В. Роль А. М. Краснова в організації екскурсійної діяльності у вітчизняних вищих навчальних закладах. - C. 113-124.
  17. Міщенко О. А. Особливості лекторської майстерності у педагогічній діяльності Миколи Олексійовича Умова. - C. 124-130.
  18. Мушинська Н. С. Індивідуальні навчально-дослідні завдання в системі професійної підготовки бакалаврів економіки. - C. 130-138.
  19. Петриненко Л. О. Аналіз сучасних моделей вищої педагогічної освіти. - C. 138-148.
  20. Пилипюк К. М. Формування критичного мислення особистості в контексті європейського освітнього процесу. - C. 148-156.
  21. Попова Ю. О. Дистанційна підготовка вчителів Великобританії засобами ІКТ. - C. 156-163.
  22. Різун Н. О. Алгоритм вдосконалення методики оцінки якості якості педагогічних тестів. - C. 163-176.
  23. Рябовол Л. Т. Курс "Права людини": місце і роль у становленні вітчизняної системи шкільної правової освіти. - C. 176-187.
  24. Сердюкова О. Я. Засоби розвитку педагогічної компетентності магістрантів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 187-194.
  25. Стаднік О. В. Професійна адаптація як психолого-педагогічна проблема. - C. 194-201.
  26. Тарарак Н. Г. Формування ціннісних орієнтацій у студентів як педагогічна проблема. - C. 201-210.
  27. Тіщенко О. М. Сутністьполікультурного виховання у вітчизняній педагогічній думці. - C. 210-220.
  28. Ткачова Ю. Г. Формування відповідального ставлення до материнства у студентської молоді. - C. 220-226.
  29. Халабурдіна О. В. Художня самодіяльність у ВНЗ як чинник естетичного виховання студентів. - C. 226-233.
  30. Харківська А. А. Аналіз системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ. - C. 233-242.
  31. Юшко О. В. Роль фізичного виховання в пропаганді здорового способу життя студентської молоді в Україні. - C. 242-250.
  32. Ярославська Л. І. Розвиток рефлексивних умінь майбутніх учителів як чинник подолання бар’єрів педагогічної діяльності. - C. 250-256.
  33. Вихідні дані.
2013
Вип. 33
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського