Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2011/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Веремюк Л. Л. Образ дитини у педагогічній спадщині В. А. Лая. - C. 5-13.
  4. Вертугіна В. М. Передшкільна освіта дітей із відхиленням зору в умовах сьогодення. - C. 13-19.
  5. Ворожбіт В. В. Духовно-моральне виховання дітей у контексті педагогічного традиціоналізму (середина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 19-30.
  6. Дічек Н. П. Доробок О. Лазурського у галузі експериментальних досліджень дитинства (початок ХХ ст.). - C. 30-38.
  7. Друганова О. М., Яременко Н. В. Динаміка мети виховання дівчат у вітчизняних приватних навчальних закладах (кінець XVIII – початок ХХ століття). - C. 38-48.
  8. Зінченко Л. В. Організація взаємодії сім’ї, школи та громадськості в Україні (друга половина ХХ ст.). - C. 48-54.
  9. Казішкурт І. М. Психологія ставлення до природи як педагогічна проблема (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 54-59.
  10. Касютін Ю. С. Особистість дитини у психолого-педагогічній спадщині В. М. Бехтерєва. - C. 59-65.
  11. Корецька Л. О. Соціальні інституції як система соціалізаційного впливу на дитину наприкінці ХVІІІ – початку ХХ століть. - C. 65-73.
  12. Кот О. П. Антропологічні ідеї давньогрецьких філософів. - C. 73-79.
  13. Любченко І. І. Особливості розвитку логічного мислення у початковій ланці шкільництва. - C. 79-86.
  14. Мітяшкіна Т. Ю. Питання методології та підходів при формуванні графічної діяльності студентів технічних вузів. - C. 86-93.
  15. Майструк О. М. Образ жінки-матері у педагогічній спадщині В. Н. Каразіна. - C. 93-104.
  16. Никитюк Л. В. До витоків розвитку природничої освіти в Україні в другій половині ХІХ – на початоку ХХ ст.. - C. 104-110.
  17. Панасенко Е. А. Ретроспективний огляд розвитку експериментальних досліджень у вітчизняній педагогічній науці та практиці (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 110-121.
  18. Пеньков В. І. Суть і складники міжособистісних взаємин курсантів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу системи МВС України. - C. 121-128.
  19. Прокопенко А. І. Сутність перспективного управління вищим навчальним закладом. - C. 128-140.
  20. Прокопенко І. А. Педагогічні умови формування професійно-менеджерської культури майбутнього вчителя. - C. 140-146.
  21. Скавронська О. М. Зміст соціально-педагогічної діяльності з неповнолітніми правопорушниками в Україні (історичний аспект). - C. 146-154.
  22. Сутула В. О. Виховання особистісної фізичної культури в учнів загальноосвітніх навчальних закладів - стратегічне завдання системи фізичного виховання. - C. 154-164.
  23. Товкач І. Є. Індивідуальні особливості старших дошкільників та їх вплив на якість навчання елементів грамоти. - C. 164-175.
  24. Шаповал Р. В., Солнцева Х. В. Україна у підручниках та інформаційному просторі країн світу. - C. 175-188.
  25. Щербина В. Ю. Дитина у науковій спадщині М. Стельмаховича. - C. 188-193.
  26. Борисенко Н. О. К. Д. Ушинський про засоби формування у школярів любові до природи. - C. 193-198.
  27. Вихідні дані.
2011
Вип. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського