Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2011/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Троцко А. В., Рибалко Л. С. Образ ідеального учня в уявленні майбутніх учителів. - C. 5-16.
  4. Алєко О. А. Напрями роботи соціального педагога в дошкільному закладі. - C. 16-22.
  5. Гайдученко Ю. О. Змістове наповнення поняття "дитина" в історії педагогіки. - C. 22-30 .
  6. Дука Т. М. Історико-краєзнавча діяльність піонерської організації України (60-ті роки ХХ ст.). - C. 30-40.
  7. Заєць С. С. Ретроспективний аналіз становлення педагогічної взаємодії школи і сім’ї. - C. 40-50.
  8. Іващенко К. В. Проблеми дитинства й отроцтва в педагогічних поглядах С. Шацького та А. Макаренка. - C. 50-58.
  9. Карпенко Г. В. Суть поняття "морально-етична позиція старших підлітків". - C. 58-64.
  10. Кахіані Ю. В. Образ дитини-сироти, яка виховується в дитячому будинку. - C. 64-70.
  11. Ліманська О. В. Світ дитинства в контексті народних традицій (на матеріалі народних ігор і танців Слобожанщини). - C. 70-80.
  12. Лозинська С. В. Організація праці в природі з дітьми дошкільного віку у 30-х роках ХХ століття. - C. 80-88.
  13. Мартинчук О. В. Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітньому просторі. - C. 88-93.
  14. Никитюк Л. В. Загальний розвиток дитини засобами природничих екскурсій (історичний аспект). - C. 93-100.
  15. Овчаренко О. В. Концепція дитинства в єврейській народній педагогіці. - C. 100-112.
  16. Овчарова О. М. Вітчизняний журнал "Семья и школа" як засіб морального виховання дитини у другій половині ХХ століття. - C. 112-118.
  17. Педан Н. В. Підготовка організаторів дитячого руху в Україні (з досвіду діяльності курсів 20 – 30-х років ХХ століття). - C. 118-128.
  18. Петришен О. Г. Проблема співвідношення індивідуального і колективного у вітчизняній теорії виховання 20-х рр. ХХ століття. - C. 128-136.
  19. Підвальна Ю. В. Олексій Андрієвський про фізичне виховання дитини. - C. 136-144.
  20. Попов В. Д. Образ дитини як суб’єкта морального виховання в історії педагогічної думки. - C. 144-150.
  21. Сараєва О. В. Категорія "дитинство" в розробках теоретиків колективу радянського періоду. - C. 150-157.
  22. Сачава К. Д. Самореалізація образу "Я" підлітків у процесі виховання в них навчальної працелюбності. - C. 157-162.
  23. Сєчка С. В. Робота студентських будівельних загонів з дітьми та підлітками (1960-1980-ті рр. XX ст.). - C. 162-169.
  24. Спіцин В. В. Організація фізичного виховання підлітків у дитячих громадських об’єднаннях України у міжвоєнний період. - C. 169-179.
  25. Суржан Н. В. Формування в першокласників стійкого інтересу до уроків письма. - C. 179-185.
  26. Ткаченко О. М. Специфіка створення образів дитинства в етнопедагогіці. - C. 185-193.
  27. Циган О. А. Філософське осмислення дитинства у вітчизняній педагогічній спадщині. - C. 193-201.
  28. Штефан Л. А., Бекетова Ю. В. Зміст соціально-педагогічної роботи з дітьми "з особливими потребами" (історичний аспект). - C. 201-210.
  29. Ящук І. П. Запровадження загального початкового навчання на Поділлі у другій половині ХІХ століття: проблеми та перспективи. - C. 210-217.
  30. Вихідні дані.
2011
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського