Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  R  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407/2013/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку
: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту.- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Виткалов В. Г. Теоретико-прикладні питання функціонування української культури в наукових дослідженнях. - C. 3-5.
  4. Воронцова О. М. Ювелірні прикраси Zibellino як унікальний витвір декоративного мистецтва італійського ренессансу. - C. 6-11.
  5. Сопко О. Художньо-образна виразність зображень у титулах рукописів Івана Югасевича. - C. 11-16.
  6. М’якота І. В. Творчість Михайла Казаса у контексті естетичних та образно-стилістичних концепцій російського модерну. - C. 16-22.
  7. Горох Г. C. Барокові риси партесного концерту (на прикладі хорового концерту "Век мой скончавается" з Київського зібрання). - C. 23-28.
  8. Степанчук Т. А. Естетика ренесансу у Волинській іконописній культурі: традиція та її сучасне осмислення. - C. 28-33.
  9. Басса О. М. Історико-культурна ситуація в Західній Україні початку ХХ століття і розвиток камерно-вокального жанру. - C. 33-38.
  10. Бермес І. Л. Просвітянські хорові гуртки в культурному піднесенні Східної Галичини (1868–1939). - C. 38-44.
  11. Мудренко А. В. Пісенно-танцювальний фольклор у виставах корифеїв українського театру (друга половина ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 44-48.
  12. Майгур Т. В. Типологічні особливості художнього металу в архітектурі Поділля другої половини ХІХ – початку ХХ століть: проблеми збереження. - C. 48-53.
  13. Шульгіна А. А. Шевченківська тематика у творчості перших українських операторів О. Калюжного та Б. Завелєва у 1920-х рр.. - C. 54-60.
  14. Білякович Л. М., Семенюк К. П. Реформація жіночого костюма США ХІХ ст. на основі конвергенції суспільної думки з філософією прагматизму. - C. 60-65.
  15. Костельна М. Локальна специфіка відображення етномотивів у колекціях дизайнерів українських Будинків моделей 1970-х років. - C. 66-69.
  16. Локшук І. М. Художня професійна тканина м. Рівного крізь призму діяльності університетської майстерні. - C. 69-72.
  17. Набокова Г. В. Розважальні програми на українському телебаченні як ігрові соціальні практики. - C. 72-77.
  18. Чумаченко Г. А. Немолода поетика молодіжного кінопроекту "Україно, Goodbye!". - C. 77-81.
  19. Марційчук Ю. І. Зміни смислових акцентів у візуалізації образу Т. Г. Шевченка. - C. 81-86.
  20. Нискогуз І. Засади етнохарактерності в творчості сучасних західноукраїнських композиторів. - C. 87-91.
  21. Мерлянова О. А. Українські жіночі танці на оперно-балетній сцені. - C. 91-95.
  22. Павлюк Т. С. Жанрово-стильова еволюція бального танцю XX століття. - C. 95-101.
  23. Супрун О. В. Культурологічні параметри джазового мистецтва. - C. 102-105.
  24. Кавун В. М. Художні особливості естрадного мистецтва України XX – початку XXI ст.. - C. 106-110.
  25. Фарина Н.-М. П. Українська естрадна музика в національному соціокультурному просторі. - C. 110-113.
  26. Сідлецька Т. І. Особливості масової музики як культурного й соціального феномена. - C. 113-117.
  27. Шумакова С. М. Циркове мистецтво в аспекті міжкультурної толерантності діалогізма: цирковий фестиваль. - C. 118-121.
  28. Андрейканіч А. І. Плакат: його види та жанри. - C. 121-126.
  29. Олійник В. А. До проблеми вивчення української книжкової графіки кінця ХХ ст. (на матеріалах фондів музею книги і друкарства України). - C. 126-132.
  30. Білоус Е. Творчість Максима Дідика у контексті образно-пластичних пошуків представників Львівської школи художнього скла кінця ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 132-136.
  31. Рудич А. В. Розписи нижнього храму Свято-Іллінського чоловічого монастиря м. Одеси на честь святих преподобних Паїсія Величковського і Гавриїла Афонського. - C. 136-140.
  32. Акав К. С. Караїмська кенаса: функція, архітектура, ритуальна атрибутика в колі літургійного церемоніалу. - C. 140-145.
  33. Пасічник Л. В. Сучасне ювелірне мистецтво України: творчі пошуки та знахідки провідних майстрів Криму. - C. 145-149.
  34. Котляр Є. О. Синагога емігрантів з міста Бережани в Нью-Йорку: образи "малої батьківщини" в Америці. - C. 149-156.
  35. Русавська В. А. Художній світ української садиби в ХІХ столітті. - C. 156-162.
  36. Корж-Радько Л. А. Безперервність розвитку законів композиції та універсальність композиційних прийомів. - C. 163-167.
  37. Цейко Н. О. Функції поезії Лесі Українки у камерно-вокальних творах українських композиторів. - C. 167-172.
  38. Комаревич І. Психотип Соломії Крушельницької та його вплив на індивідуальну художню манеру. - C. 172-178.
  39. Драганчук В. Образ Оксани в опері В. Кирейка "Бояриня": відчуття природної релігійності у ментальній характеристиці героїні (за драматичною поемою Лесі Українки). - C. 178-182.
  40. Ластовецька Л. В. "Жниварські пісні" для мішаного хору Миколи Ластовецького: спроба аналізу. - C. 183-187.
  41. Юзюк З. І. Творчість Мирослава Скорика для фортепіанного дуету в педагогічному та концертному репертуарі піаністів. - C. 187-192.
  42. Масляєва О. Ю. Еволюція жанрового інваріанту парафрази у фортепіанній музиці М. Скорика. - C. 192-197.
  43. Коменда О. І. Рання творчість Олександра Козаренка: початок формування індивідуальності композитора і піаніста. - C. 197-204.
  44. Кушнірук О. П. Рецепція мінімалізму у творчому доробку Олександра Щетинського. - C. 204-208.
  45. Маринін І. Г. Тенденції розвитку акордеонно-баянного виконавства другої половини ХХ – початку ХХІ ст. (джерелознавчий аспект). - C. 208-212.
  46. Молчанова Т. О. Мистецтво піаніста-концертмейстера у соціокультурному контексті сучасності. - C. 212-217.
  47. Бабак І. В. Психофізіологічні механізми гри піаніста а Prima Vista. - C. 217-222.
  48. Безугла Р. І. Асиміляція концепту "гламур" в українській культурі. - C. 223-228.
  49. Ніколаєва Г. О. "Одеський міф": минуле та сьогодення. - C. 229-234.
  50. Харитон І. М. Музика в культовій обрядовості української православної традиції. - C. 234-238.
  51. Білозуб Л. М. Традиції церковного співу в Україні. - C. 238-242.
  52. Кириченко О. М. Церковно-співоча практика та регентська освіта як складові розвитку сучасної української хорової культури. - C. 242-245.
  53. Руденко Л. Г. Актуалізація традицій хору Київської духовної академії у практиці сучасних хорових колективів. - C. 245-250.
  54. Корнішева Т. Л. Творчий компонент як складова професійної діяльності диригента. - C. 250-253.
  55. Виткалов С. В. Митець у сучасному регіональному культурному соціумі: проблеми його функціонування. - C. 253-258.
  56. Калин Р. Й. Традиції Большого театру в Москві та українська вокальна школа: історичний аспект. - C. 259-264.
  57. Телішевський М. Р. Оперна студія як складова виховання співака-професіонала. - C. 264-269.
  58. Шевченко О. А. Перші друковані Школи гри для бандури в електронному каталозі відділу формування музичного фонду. - C. 269-273.
  59. Костюк Л. К. Соціокультурний контекст становлення особистості митця: родовідні корені, дитинство і юність Георгія Косміаді (1886–1967). - C. 273-278.
  60. Мойсюк О. Традиції народного ткацтва у творчості сучасних майстрів Житомирського Полісся. - C. 278-283.
  61. Ужинський М. Ю. До визначення сутності професії звукорежисера в сучасному мистецтві. - C. 283-287.
  62. Відомості про авторів. - C. 288-290.
2013
Вип. 19(1)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського