Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Луганськ. Філологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Byndas O. M. Languages Mixture Problem within European Countries. - C. 7-16.
- Князєва Д. А. Сполучникові фразеологічні одиниці у французькій та румунській мовах. - C. 16-23.
- Князєва Д. А., Карунту В. В. Артикль як частина мови у французькій та румунській лінгвістиці. - C. 23-29.
- Бледнова О. Г. Функціонування особистого імені в сучасній німецькій Інтернет-комунікації. - C. 30-38.
- Суріна І. А. Особливості міжкультурної взаємодії в умовах полікультурного суспільства. - C. 39-50.
- Щербицька В. В. Англійська як Lingua Franca: генезис, розвиток і перспективи. - C. 51-57.
- Ishchuk А. А. Non-verbal means of communication in Business English discourse. - C. 57-62.
- Кубанова Т. В. Функціонально-семантична специфіка сучасного англомовного газетного заголовку. - C. 63-71.
- Кузьменко Т. М. Варіативність голосних фонем у різних типах сучасного німецького мовлення. - C. 71-83.
- Stefanova N. A. Expressive means of refusal utterances. - C. 83-88.
- Мигович І. В. Концепт Femininity у вікторіанській лінгвокультурі. - C. 89-97.
- Дмитренко В. І. Концепт "Мистецтво” в романі О. Вайльда "Портрет Доріана Грея”. - C. 98-106.
- Гуменюк Н. Г., Шабас О. А. Вербалізація концепту "Україна” в англомовних ЗМІ періоду 2015-2018 р.р. - C. 106-115.
- Просяннікова Я. М. Когнітивно-семіотичний код художніх порівнянь у віршованих творах (на матеріалі англомовної канадської поезії). - C. 116-126.
- Зуброва О. А. Образ Нью-Йорка в сучасній художній прозі. - C. 126-134.
- Лучко Е. А., Роман Г. Лонгфелло "Гіперіон”: проблеми вивчення. - C. 134-141.
- Перова С. В. Відтворення суспільно-політичних реалій з української мови на англійську (на матеріалі статей газети "День / The Day”). - C. 142-149.
- Шаповалова Л. В. Лінгвокультурні особливості концепту "глобалізація” у концептосфері сучасних французів. - C. 149-157.
- Даніленко А. Ю., Карачова Д. В. Основні групи труднощів у перекладі медичних термінів. - C. 157-163.
- Плотнікова-Лісайчук А. А., Сліпченко Л. Б. Особливості репрезентації чоловічих образів в романі Енн Райс "Інтерв'ю з вампіром”. - C. 163-168.
- Ленська С. В. Засоби творення комічного у сатиричному оповіданні П. Капельгородського "Прейскурант отця Максима”. - C. 169-177.
- Демченко Н. О. Деякі проблеми методики навчання перекладу на сучасному етапі. - C. 177-185.
- Шехавцова С. О. Специфіка відображення сатири у творі "Дванадцять стільців” в українській та англійській мовах. - C. 185-194.
- Кіреєнко К. В. Мовна сугестія як об’єкт лінгвістичного дослідження. - C. 194-203.
- Вєрнік О. О. Художні пошуки "Серапіонових братів” на сторінках епістоляріїв митців. - C. 203-209.
- Володарська М. В. Концепт: дискусійні проблеми інтерпретації, структури, типології. - C. 209-221.
- Кіщенко Ю. В. Сучасні методи навчання письма іноземною мовою. - C. 222-229.
- Шелдагаєва Г. О. Передумови формування сучасного викладача англійської мови: соціальний фактор, лінгвальні та екстралінгвальні чинники. - C. 229-238.
- Вєрємєєва М. В. Лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 238-246.
- Бараненкова Н. А., Шевченко Ю. В. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів. - C. 246-254.
- Василенко О. М., Кінаш Г. Ф. Методика вивчення сленгізованих елементів у ЗОШ. - C. 254-260.
- Кокнова Т. А. Оптимізація навальної мотивації майбутніх викладачів іноземних мов у процесі формування лінгвометодичної компетентності. - C. 260-268.
- Колкунова В. В. До питання про формування плюрилінгвальної компетенції особистості. - C. 268-275.
- Шалацька Г. М. Навчальна дисципліна "Іноземна мова за професійним спрямуванням” у закладах вищої освіти. - C. 276-283.
- Думашівський Я. Є. Структурні особливості дисципліни "Іноземна мова за професійним спрямуванням” та методичні рекомендації з покращення організації процесу її викладання у вищій школі. - C. 283-288.
- Андріянова Г. І., Шульга І. М. Сучасні заняття у технічному вищому навчальному закладі: впровадження інтерактивних технік навчання. - C. 288-295.
| 2018 | | № 2 (316)
|
|
|
|