Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2013/12(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Луганськ. Філологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-4.
  3. Лінгвістична теорія

  4. Bunina L. N., Timoshenko E. S. Artistic-linguistic specifics of the description of the image of Scarlett O’Hara as a strong woman in the novel ,,Gone with the wind” by Margaret Mitchell. - C. 5-10.
  5. Васік Ю. А. Ритмічний спектр політичної промови. - C. 10-17.
  6. Vitrenko I. P., Novikova O. M. Lexical Inconsistency Errors in Foreign Language Studies. - C. 17-23.
  7. Дудік А. О. Особливості розвитку писемності уйгурів, що проживають у Синьцзян-Уйгурському автономному районі Китайської Народної Республіки. - C. 24-29.
  8. Клименко О. С. Семантична диференціація/недиференційованість як альтернативний лінгвокультурний аксіологічний критерій. - C. 30-37.
  9. Коробка Г. А. Взаимосвязь языкового сознания и смеховой коммуникации в лингвофилософской концепции языка смеха. - C. 37-46.
  10. Kudriavtseva A. V. Approaches, Definitions and Functions of English Intonation. - C. 47-54.
  11. Litvinov A. I., Tkachenko M. V. English Rock songs Translation Peculiarities and Techniques. - C. 54-60.
  12. Літвінова М. М., Тофтул А. С. Відтворення лінгвокультурних особливостей німецьких народних казок у російському перекладі. - C. 61-65.
  13. Martysheva Y. M. The Origin of English Slang: Historical Background. - C. 66-71.
  14. Масальська Н. В. Актуальні питання детермінації афоризмів у сучасній російській лінгвістичній парадигмі. - C. 72-77.
  15. Мирошниченко О. В. Емоційна вмотивованість вигуків у сучасній англійській мові. - C. 78-83.
  16. Polkovnichenko Y. G. Neologisms in Modern English. - C. 83-88.
  17. Пономарьова І. М. Розвиток тюркології на території сучасної України. - C. 89-95.
  18. Рыжкина А. А. Концепт ,,мама” как один из родственных составляющих концепта ,,семья” в украинском, английском и китайском языках. - C. 95-100.
  19. Савельєва Н. О. Предикати волевиявлення як засоби вираження деонтичної модальності у ранньоновоанглійській мові. - C. 100-108.
  20. Савельєва Н. О., Сідорова С. А. Засоби реалізації епістемічної модальності у сучасному англомовному науковому дискурсі. - C. 108-115.
  21. Форостюк І. В. До питання формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 116-121.
  22. Методика викладання

  23. Батальщикова Е. Ю. Форми групової навчальної діяльності на різних етапах уроку іноземної мови. - C. 122-128.
  24. Бреславец Н. А. Изучение иностранного языка студентами вуза в аспекте формирования компетентности жизненного проектирования. - C. 128-134.
  25. Вербицька М. М. Форми організації самостійної роботи учнів на уроках англійської мови. - C. 135-139.
  26. Воронцова Т. Ю. Формування інформаційної культури у студентів гуманітарного факультету при вивченні англійської мови на основі використання нових інформаційних технологій. - C. 140-145.
  27. Гринчук В. О. Организация проектной методики в изучении английского язика. - C. 146-151.
  28. Кокнова В. А. Види навчально-ігрової діяльності, які орієнтовані на зростання самостійності під час вирішення професійних задач (на прикладі підготовки майбутніх перекладачів). - C. 152-158.
  29. Kotlyarova O. O. Modern Tendencies in Teaching Writing to ESL Students. - C. 159-164.
  30. Лутова Д. Д. Можливості мережі Інтернет у навчанні англійської мови учнів початкової школи. - C. 164-173.
  31. Мацько Д. С. Навчання майбутніх учителів початкової школи побудови непрямої мови в процесі вивчення граматики англійської мови. - C. 174-183.
  32. Мельник Ю. Ю. Интерактивные технологии в обучении английскому языку. - C. 183-188.
  33. Мілова О. Є. Формування критичного та творчого мислення у процесі навчання англійської мови: досвід США. - C. 188-197.
  34. Nekrutenko E. B. The Role of Tests in English Language Learning. - C. 197-207.
  35. Резнік Н. В., Ткачова О. О. Проблемне навчання на уроках англійської мови. - C. 208-214.
  36. Харчук А. В. Методика використання римованих текстів у навчанні молодших школярів лексики англійської мови. - C. 214-224.
  37. Шалдаісова Г. В. Когнiтивна природа жарту в англійській мові. - C. 224-233.
  38. Fedicheva N. V. Incorporating World Problems into English Language Teaching. - C. 234-242.
  39. Відомості про авторів. - C. 243-246.
2013
№ 12(1) (271)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського