Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Алексєєва О. Р. Маніпуляція свідомістю як негативний чинник соціалізації студентської молоді сходу України в умовах гібридної війни. - C. 6-17.
- Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу. - C. 17-25.
- Дуля А. В., Веретенко Т. Г. Функціонування сімей учасників антитерористичної операції. - C. 25-32.
- Литвинова Н. А. Тренінг як ефективна форма групової роботи з молоддю групи ризику через застосування підходу "Не нашкодь!". - C. 33-40.
- Мальцева О. І. Роль дитячих громадських організацій під час гібридної війни. - C. 40-47.
- Отрощенко Н. Л. Діагностика сформованості ціннісних орієнтацій учнівської молоді Сходу України в умовах пропагандиської війни. - C. 47-57.
- Савченко С. В., Караман О. Л. Розвиток теорії соціалізації особистості в умовах гібридної війни. - C. 57-65.
- Федотова Т. В. Підстави для надання психологічної допомоги в кризовій і посткризовій ситуації. - C. 65-74.
- Коношенко С. В. Виховний потенціал дозвілля у соціально-педагогічній роботі з підлітками. - C. 75-80.
- Ларіонова Н. Б. Сексуальний розвиток дитини як психолого-педагогічна проблема. - C. 80-87.
- Нагорний Ю. М. Культурологічні аспекти процесу соціалізації сільських мешканців Слобожанщини. - C. 88-96.
- Олексюк Н. С. Соціальне забезпечення особи як необхідна умова ефективності її соціальної реабілітації. - C. 97-104.
- Олійник В. О. Психо-соціальна характеристика учнів основної школи, схильних до жорстокої поведінки. - C. 104-110.
- Сєчка С. В. До проблеми соціалізації студентської молоді у громадських організаціях та об’єднаннях. - C. 110-119.
- Степаненко В. І. Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку. - C. 119-128.
- Черних О. О. Базові компетенції безпечної поведінки дітей в Інтернеті. - C. 128-136.
- Чуркіна В. Г., Косенко К. О. Творча активність і духовний універсум особистості. - C. 136-144.
- Краснова Н. П. Соціально-педагогічна діяльність з соціалізації дітей вимушено переміщених сімей у нових соціокультурних умовах. - C. 145-155.
- Максимовська Н. О. Анімаційна соціально-педагогічна діяльність у сфері соціальної роботи. - C. 155-163.
- Максимовський М. І. Модель розвитку соціальної культури студентської молоді засобами анімації в сучасних соціально-культурних умовах. - C. 164-172.
- Олійник Г. М. Соціокультурна анімація як важливий напрям соціальної роботи. - C. 172-178.
- Скорік Х. Є. Соціально-педагогічна підтримка дітей, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах: особистісно-орієнтований підхід. - C. 179-185.
- Сорока О. В. Можливості комплексних арт-терапевтичних технологій у педагогічній реабілітації дітей з особливими потребами. - C. 186-195.
- Тадаєва А. В. Профілактика кібертретирування серед підлітків у шкільному середовищі. - C. 195-202.
- Доннік М. С. Сучасне дозвілля вихованців соціального гуртожитку для сиріт. - C. 203-209.
- Зубченко С. В., Тимошенко Н. Є. Проблеми дітей, які виходять з-під опіки до самостійного життя. - C. 209-217.
- Коношенко Н. А., Дудкіна Н. О. Специфіка соціалізаціїm дітей-сиріт, які виховуються в закладах інтернатного типу. - C. 217-224.
- Терновець О. М. Дослідження соціального сирітства в історико-педагогічній ретроспективі. - C. 225-231.
- Архипова С. П., Смеречак Л. І. Професійна компетентність соціальних працівників у системі роботи з різними категоріями соціально незахищених категорій дорослого населення. - C. 232-238.
- Бєлоліпцева О. В. Розвиток соціальної активності студентської молоді в умовах впровадження гендерночутливого підходу. - C. 239-246.
- Коношенко Н. А., Свинобой А. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації функцій соціально-педагогічної роботи в умовах реабілітаційного центру. - C. 246-252.
- Маркова Н. В. Формування гендерної культури студентів спеціальності "Соціальна "робота" протягом навчання у ВНЗ. - C. 252-260.
- Назмієв А. О. Фасилітація як форма реалізації соціальної компетентності студентів ВНЗ. - C. 260-267.
- Слозанська Г. І. Упровадження посади фахівця із надання соціальних послуг населенню в умовах об’єднаної територіальної громади: труднощі, що виникають. - C. 267-276.
- Трубавіна І. М. Огляд сучасних досліджень з професійної педагогіки щодо підготовки фахівців до роботи з сім’єю. - C. 276-283.
- Юрків Я. І. Профілактика синдрому "професійного вигорання" у соціальних працівників. - C. 283-289.
| 2017 | | № 1(1) (306)
|
|
|
|