Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алексєєва О. Р. Маніпуляція свідомістю як негативний чинник соціалізації студентської молоді сходу України в умовах гібридної війни. - C. 6-17.
  4. Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу. - C. 17-25.
  5. Дуля А. В., Веретенко Т. Г. Функціонування сімей учасників антитерористичної операції. - C. 25-32.
  6. Литвинова Н. А. Тренінг як ефективна форма групової роботи з молоддю групи ризику через застосування підходу "Не нашкодь!". - C. 33-40.
  7. Мальцева О. І. Роль дитячих громадських організацій під час гібридної війни. - C. 40-47.
  8. Отрощенко Н. Л. Діагностика сформованості ціннісних орієнтацій учнівської молоді Сходу України в умовах пропагандиської війни. - C. 47-57.
  9. Савченко С. В., Караман О. Л. Розвиток теорії соціалізації особистості в умовах гібридної війни. - C. 57-65.
  10. Федотова Т. В. Підстави для надання психологічної допомоги в кризовій і посткризовій ситуації. - C. 65-74.
  11. Коношенко С. В. Виховний потенціал дозвілля у соціально-педагогічній роботі з підлітками. - C. 75-80.
  12. Ларіонова Н. Б. Сексуальний розвиток дитини як психолого-педагогічна проблема. - C. 80-87.
  13. Нагорний Ю. М. Культурологічні аспекти процесу соціалізації сільських мешканців Слобожанщини. - C. 88-96.
  14. Олексюк Н. С. Соціальне забезпечення особи як необхідна умова ефективності її соціальної реабілітації. - C. 97-104.
  15. Олійник В. О. Психо-соціальна характеристика учнів основної школи, схильних до жорстокої поведінки. - C. 104-110.
  16. Сєчка С. В. До проблеми соціалізації студентської молоді у громадських організаціях та об’єднаннях. - C. 110-119.
  17. Степаненко В. І. Поняття та форми девіантної поведінки на базі гіперздібностей у дітей шкільного віку. - C. 119-128.
  18. Черних О. О. Базові компетенції безпечної поведінки дітей в Інтернеті. - C. 128-136.
  19. Чуркіна В. Г., Косенко К. О. Творча активність і духовний універсум особистості. - C. 136-144.
  20. Краснова Н. П. Соціально-педагогічна діяльність з соціалізації дітей вимушено переміщених сімей у нових соціокультурних умовах. - C. 145-155.
  21. Максимовська Н. О. Анімаційна соціально-педагогічна діяльність у сфері соціальної роботи. - C. 155-163.
  22. Максимовський М. І. Модель розвитку соціальної культури студентської молоді засобами анімації в сучасних соціально-культурних умовах. - C. 164-172.
  23. Олійник Г. М. Соціокультурна анімація як важливий напрям соціальної роботи. - C. 172-178.
  24. Скорік Х. Є. Соціально-педагогічна підтримка дітей, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах: особистісно-орієнтований підхід. - C. 179-185.
  25. Сорока О. В. Можливості комплексних арт-терапевтичних технологій у педагогічній реабілітації дітей з особливими потребами. - C. 186-195.
  26. Тадаєва А. В. Профілактика кібертретирування серед підлітків у шкільному середовищі. - C. 195-202.
  27. Доннік М. С. Сучасне дозвілля вихованців соціального гуртожитку для сиріт. - C. 203-209.
  28. Зубченко С. В., Тимошенко Н. Є. Проблеми дітей, які виходять з-під опіки до самостійного життя. - C. 209-217.
  29. Коношенко Н. А., Дудкіна Н. О. Специфіка соціалізаціїm дітей-сиріт, які виховуються в закладах інтернатного типу. - C. 217-224.
  30. Терновець О. М. Дослідження соціального сирітства в історико-педагогічній ретроспективі. - C. 225-231.
  31. Архипова С. П., Смеречак Л. І. Професійна компетентність соціальних працівників у системі роботи з різними категоріями соціально незахищених категорій дорослого населення. - C. 232-238.
  32. Бєлоліпцева О. В. Розвиток соціальної активності студентської молоді в умовах впровадження гендерночутливого підходу. - C. 239-246.
  33. Коношенко Н. А., Свинобой А. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації функцій соціально-педагогічної роботи в умовах реабілітаційного центру. - C. 246-252.
  34. Маркова Н. В. Формування гендерної культури студентів спеціальності "Соціальна "робота" протягом навчання у ВНЗ. - C. 252-260.
  35. Назмієв А. О. Фасилітація як форма реалізації соціальної компетентності студентів ВНЗ. - C. 260-267.
  36. Слозанська Г. І. Упровадження посади фахівця із надання соціальних послуг населенню в умовах об’єднаної територіальної громади: труднощі, що виникають. - C. 267-276.
  37. Трубавіна І. М. Огляд сучасних досліджень з професійної педагогіки щодо підготовки фахівців до роботи з сім’єю. - C. 276-283.
  38. Юрків Я. І. Профілактика синдрому "професійного вигорання" у соціальних працівників. - C. 283-289.
2017
№ 1(1) (306)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського