Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія і зарубіжний досвід соціальної роботи

  4. Івченко Т. В. Зміст, форми та методи організації навчання в закладах професійно-технічної освіти України в 40-50-х роках ХХ століття. - C. 5-11.
  5. Марчук М. В. Діяльність опікунсько-виховних закладів Буковини у контексті суспільної опіки дітей з особливими потребами (к. ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 11-19.
  6. Сербалюк Ю. В. Пошук шляхів забезпечення адресності соціальної допомоги у кінці ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 19-30.
  7. Теоретичні аспекти сучасної соціальної роботи: традиції та інновації

  8. Жевакіна Н. В. Особливості виникнення та перебігу конфліктів в соціальній роботі. - C. 31-37.
  9. Лях Т. Л. Реформи з надання соціальних послуг в Україні. - C. 37-46.
  10. Махоткіна Л. Б. Проблеми соціального батьківства в Україні. - C. 46-57.
  11. Технології соціальної роботи з різними категоріями населення

  12. Абрамова К. А. Технології соціально-педагогічної роботи з віл-інфікованими дітьми. - C. 58-68.
  13. Гевчук Н. С. Технології соціальної роботи з дітьми трудових мігрантів. - C. 68-74.
  14. Ігнатенко К. В. Аналіз змісту підготовки прийомних батьків по програмі "Компетентне прийомне батьківство”. - C. 74-82.
  15. Мурашкевич О. А. Використання Інтернету в профілактиці вживання психоактивних речовин підлітками. - C. 82-90.
  16. Соляник М. Г. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах: технологічний аспект. - C. 91-98.
  17. Степаненко В. І. Діагностика сугестивності підлітків, схильних до асоціального впливу релігійних культів. - C. 98-103.
  18. Гендерний підхід у соціальній роботі

  19. Главацька О. Л. Статеворольові стереотипи як соціокультурна основа гендерної соціалізації молоді в сучасній сім’ї. - C. 104-115.
  20. Маркова Н. В. Соціальна робота з жертвами насильства на ґрунті гендеру. - C. 115-125.
  21. Теорія та практика підготовки соціальних працівників

  22. Горішна Н. М. Курс "Соціальне консультування” у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 126-133.
  23. Профатилова К. С. Професійна підготовка соціальних працівників у системі вищої освіти України. - C. 134-140.
  24. Сватенков О. В. Дослідження впливу художньо-творчої діяльності на адаптацію студентів-першокурсників до умов навчання у вузі. - C. 140-148.
  25. Спіріна Т. П. Формування етичних засад професійної діяльності майбутніх соціальних працівників. - C. 148-155.
  26. Тимошенко Н. Є. Етапи професійного зростання соціальних працівників в системі неперервної професійної освіти. - C. 155-164.
  27. Педагогіка та психологія в соціальній роботі

  28. Акіншева І. П. Загальноосвітній навчальний заклад як агент формування політичної соціалізації. - C. 165-171.
  29. Гаміна Т. С. Професійний авторитет та самоствердження спеціаліста соціальної сфери. - C. 171-179.
  30. Дідик Н. М. Соціально-психологічна реабілітація осіб похилого віку. - C. 180-186.
  31. Іваненко Л. В. Милосердя як концепт. - C. 186-194.
  32. Песоцька О. П. Готовність до материнства як умова формування усвідомленого батьківства. - C. 195-202.
  33. Рень Л. В. Проблеми особистісного розвитку дітей та підлітків під дією засобів масової інформації. - C. 202-208.
  34. Сергієнко А. В. Генезис розвитку музично-естетичних цінностей особистості. - C. 209-218.
  35. Солодюк Н. В. Теоретичні засади формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів. - C. 218-224.
  36. Тямало С. П. Комплексна реабілітація вихованців як соціально-педагогічна проблема. - C. 225-231.
  37. Шеїна Л. О. Тьюторство як комплексний соціальний психолого-педагогічний феномен. - C. 231-238.
  38. Теорія і методика професійної освіти

  39. Кривко Я.П. Аналіз особливостей висвітлення проблеми контролю навчальних досягнень школярів з математики у фахових періодичних виданнях (др. половина ХХ ст.). - C. 239-246.
  40. Відомості про авторів. - C. 247-249.
2014
№ 4 (287)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського