Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/8(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Теорія і методика навчання у вищій школі
- Асташова Е. Н. Основные аспекты подготовки студентов специальной медицинской группы на занятиях по физическому воспитанию. - C. 6-11.
- Бабешко А. П. Физкультурная деятельность студентов как основа формирования физической культуры. - C. 11-17.
- Богданова Г. С. Характеристика педагогічних умов підвищення рівня професійної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 18-24.
- Гаврилов А. С., Воробйова М. В. Теоретико-методологічні засади формування позитивного ставлення до фізичної культури у студентів університетів. - C. 25-33.
- Гайдук Н. О. Сучасний стан формування професійного іміджу майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 33-39.
- Дроздов Д. В. Організація взаємодії майбутніх тренерів із суб’єктами професійної соціалізації як педагогічна умова формування професійних якостей. - C. 39-46.
- Загной Т. В. Професійна підготовка сучасного спеціаліста з фізичного виховання та спорту. - C. 46-53.
- Зайцев В. О. Місце педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів основ здоров’я до виховання здорових школярів у процесі позакласної роботи. - C. 53-59.
- Костенко О. М. Аналіз логічного змісту понять "професійно-прикладна фізична підготовка" і "професійно-прикладна фізична культура". - C. 60-65.
- Крайнюк О. П. Формування рішучості студентів у процесі фізичного виховання. - C. 66-73.
- Леонтьева И. В. Методы обучения плаванию студентов и его значение. - C. 73-79.
- Мартинова Н. П. До питання про розвиток рухових якостей студенток вищих навчальних закладів. - C. 79-84.
- Терещук В. А. Теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійно-особистісного саморозвитку. - C. 84-93.
- Толчєва Г. В. Особливості виконання перевернутих поз на заняттях хатха-йоги зі студентами вищих навчальних закладів. - C. 94-99.
- Ху Лифей Место и роль гимнастики как учебной дисциплины в образовательном процессе ВУЗов КНР. - C. 100-106.
Теорія і методика навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Бурлакова Т. Л. Соціальні та педагогічні умови формування культури здоров'я молодших школярів у навчально-виховному середовищі. - C. 107-114.
- Горностаєва Ю. В. Сутність навчання руховим діям учнів основної школи на уроках фізичної культури. - C. 115-120.
- Полтавський А. П., Брагунець А. В. Підвищення рівня фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку. - C. 120-127.
- Савко Э. И., Гаптарь В. М. Туризм, как воспитание физической культуры личности и здоровья. - C. 127-134.
- Швиденко О. В. Ігрові технології у процесі фізичного виховання учнівської молоді. - C. 134-142.
- Щурова Н. В. Стан фізичного здоров’я сучасних школярів – проблема фізкультурно-оздоровчої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 143-148.
Теоретичні аспекти підготовки спортсменів в спорті
- Завадич В. Н. Методические особенности обучения в спортивной гимнастике. - C. 149-155.
- Лахно С. В., Шинкарьов С. І. Методика розвитку швидкісно-силових здібностей у боксі. - C. 155-160.
- Ложечка М. В. Теоретико-методичні підходи до визначення критеріїв оцінки техніко-тактичної підготовленості борців. - C. 161-165.
- Полулященко Т. Л., Півоваров А. І. Деякі проблеми побудови річного навчального плану ДЮСШ з велосипедного спорту в групах початкової підготовки, які спеціалізуються з крос – кантрі. - C. 165-172.
- Скляр М. С. Планування процесу багаторічної підготовки юних каратистів. - C. 172-179.
Теоретичні аспекти соціалізації особистості
- Гончаренко Н. О., Крошка С. А. Лисичанський педагогічний коледж – освіти палац золотий (до ювілею з нагоди 75-річчя). - C. 180-188.
- Лимонченко А. С. Методика использования физических упражнений для снижения психологического напряжения. - C. 188-194.
- Хасан Файсал Али Хасан Характеристика изменений психофизиологических показателей у студентов, перенесших заболевание церебральным параличом, в процессе многолетних занятий легкоатлетическими метаннями. - C. 194-200.
- Відомості про авторів. - C. 201-204.
| 2013 | | № 8(2) (267)
|
|
|
|