Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/7(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Значення спадщини А. С. Макаренка для світової та вітчизняної педагогічної теорії і практики

  4. Бугаєвська Г. В. Проблеми функціональної грамотності особистості у контексті педагогічних ідей А. С. Макаренка. - C. 6-10.
  5. Бутенко Л. Л. Антропологічні засади педагогічної теорії та практики А. С. Макаренка. - C. 11-15.
  6. Догадайло Н. І., Ідеї А. С. Макаренка у світовому освітньому просторі: історія та сьогодення. - C. 15-23.
  7. Ігнатович О. Г. Ціннісно-смислове ставлення до педагогічної діяльності в теорії та практиці А. С. Макаренка. - C. 23-29.
  8. Луганська А. К. Педагогічні здобутки Антона Макаренка у вітчизняній та світовій практиці. - C. 29-36.
  9. Полтавська О. М. Проблеми культури спілкування у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 37-41.
  10. Харченко С. Я. Соціально-педагогічна антропологія А. С. Макаренка та сучасність. - C. 41-47.
  11. Чумак М. М. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка у контексті сучасних освітніх реалій. - C. 47-54.
  12. Шевченко Н. І. Вітчизняні просвітителі в контексті соціально-педагогічного простору Лівобережної України (1863 р. – 90-і рр.). - C. 54-60.
  13. Шумакова О. С. Погляди А. С. Макаренка на процесс соціалізації і сучасність. - C. 60-66.
  14. Проблема соціалізації дитини в сім’ї та педагогічна спадщина А. С. Макаренка

  15. Алєко О. А. Вплив педагогічної спадщини А. С. Макаренка на соціалізацію і формування соціального досвіду дитини в родині. - C. 67-73.
  16. Бондаренко Н. Б., Крайнова Л. В. Ціннісні орієнтири сімейного виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 73-78.
  17. Єпіхіна М. А. А. С. Макаренко про проблеми виховання дітей у сім’ї. - C. 78-84.
  18. Ігнатенко К. В. Проблеми сімейного виховання у спадщині А. С. Макаренка. - C. 84-92.
  19. Малькова М. О. Родинне виховання у педагогічний спадщині А. С. Макаренко. - C. 92-98.
  20. Мальцева О. І. Сім’я та школа як соціально-виховні інститути (в педагогічній спадщині Антона Макаренка. - C. 98-104.
  21. Тунтуєва С. В. Жорстоке поводження з дітьми як порушення виховної функції сім’ї. - C. 104-110.
  22. Трудове та патріотичне виховання в педагогічній спадщині А. С. Макаренка

  23. Міма Н. О. Взаємозв’язок трудового та патріотичного виховання в педагогічній спадщині А. Макаренка. - C. 111-114.
  24. Осипченко Н. І. Вплив школи та сім’ї на розвиток трудового виховання молодших школярів. - C. 115-119.
  25. Отрощенко Н. Л. Життєвість макаренківської системи трудового виховання підлітків у сучасних реаліях. - C. 119-125.
  26. Соловйова Т. Г. Значення соціально-педагогічних ідей А. С. Макаренка у теорії та практиці трудового виховання молоді з особливими потребами. - C. 126-132.
  27. Естетичне та екологічне виховання дітей в педагогічній діяльності А. С. Макаренка

  28. Котєнєва І. С. А. С. Макаренко про естетико-екологічне виховання молоді. - C. 133-138.
  29. Кривенко О. В. Педагогічне краєзнавство в контексті педагогічної спадщини А. С. Макаренка. - C. 138-144.
  30. Павленко І. Г. Впровадження гуманістичних ідей А. С. Макаренка у сучасну практику формування екологічної культури учнівської молоді. - C. 144-148.
  31. Ярита І. І., Ерьоміна Н. М. Деякі аспекти естетичного виховання в поглядах А. С. Макаренка. - C. 148-154.
  32. Виховання особистості засобами спортивно-масової роботи в досвіді роботи А. С. Макаренка

  33. Андрєєв Ю. С. Фізкультурно-спортивна робота як засіб перевиховання підлітків у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 155-163.
  34. Драгнєв Ю. В. Процес упровадження педагогічної системи професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору. - C. 163-175.
  35. Носаль А. Г. Педагогічні аспекти фізичного виховання молоді в спадщині А. С. Макаренка. - C. 175-180.
  36. Роль лідера у формуванні колективу в діяльності А. С. Макаренка

  37. Андреєва М. О. Роль куратора академічної групи у формуванні колективу студентів з різним рівнем здоров’я та можливостей розвитку. - C. 181-187.
  38. Літовка О. П. А. С. Макаренко про позицію вчителя в процесі навчання і виховання дітей. - C. 187-193.
  39. Луганцева О. Г. Керівництво і лідерство в творчості та діяльності А. С. Макаренка: соціально-педагогічний аспект. - C. 193-202.
  40. Батьківське виховання та педагогічна підтримка сім’ї в творчості А. С. Макаренка

  41. Скоромна О. П. Соціально-педагогічна підтримка молодої сім’ї у працях А. С. Макаренка. - C. 203-212.
  42. Харченко Л. Г. Гендерний підхід до виховання хлопчиків. - C. 213-222.
  43. Шкурін А. І. А. С. Макаренко про батьківський авторитет. - C. 222-227.
  44. Юрків Я. І. Проблема сучасного сімейного виховання у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 228-235.
  45. Відомості про авторів. - C. 236-238.
2013
№ 7(1) (266)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського