Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/5(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта педагога

  4. Єпіхіна М. А. Вплив об’єктивних чинників на формування народних традицій у Східноукраїнському регіоні. - C. 6-14.
  5. Малькова М. О., Колеснік Є. І. Полікультурне середовище як чинник громадянського виховання. - C. 14-20.
  6. Коноваленко В. О. Критерії організації педагогічної взаємодії вчителя і учнів у початковій школі. - C. 20-27.
  7. Кононец Н. В. Реалізація принципу науковості у процесі створення електронного підручника як засобу ресурсно-орієнтованого навчання. - C. 28-35.
  8. Онофрійчук Л. О. Управлінська діяльність керівника дошкільного навчального закладу у контексті роботи з інформацією. - C. 35-42.
  9. Пасинок В. Г., Бельорін-Еррера О. М. Здоров’яорієнтоване освітнє середовище як умова підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. - C. 42-48.
  10. Правдівцева Ю. С. Моделі підвищення кваліфікації вчителів у США за допомогою інформаційних технологій. - C. 48-54.
  11. Редліх С. М., Маринич Н. В., Козирєва О. А. Спадкоємність та парадигмальність сучасної безперервної професійно-педагогічної освіти. - C. 54-61.
  12. Скриль О. І. Висвітлення питання виховання милосердя як складника морального становлення підлітків у науковій літературі другої половини ХХ століття. - C. 61-68.
  13. Смірнова Я. В. Професійна рефлексія, її сутність та компонентна структура. - C. 68-75.
  14. Сорокіна Г. Ю., Малаканова Л. В. Прийоми управління суб’єкт-суб’єктною взаємодією у навчально-виховному процесі. - C. 76-82.
  15. Терещенко Ю. О. Формування інноваційної культури у майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів в процесі педагогічної практики. - C. 82-89.
  16. Чиж А. Н. Мысли и рассуждения о философско-педагогических идеях Джона Локка. - C. 89-95.
  17. Шабаліна В. Д. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчальної комунікації як актуальна проблема педагогіки. - C. 95-103.
  18. Шапран О. І. Формування управлінської компетентності майбутніх учителів у регіональних університетських комплексах. - C. 103-110.
  19. Шарун Ю. Ф. Формування інтелектуальних умінь майбутніх фахівців (за науковими працями другої половини ХХ століття). - C. 110-116.
  20. Яйленко В. Ф. Оцінка формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи з морального виховання дітей. - C. 117-124.
  21. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  22. Абрамович Г. М., Софіян Л. Г. Формування толерантності в контексті розвитку особистості дошкільника. - C. 125-130.
  23. Горбунова Н. В. Допитливі чомусики та засоби формування дитячої картини світу. - C. 130-137.
  24. Кіндрат І. Р. Проблеми менеджменту дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі. - C. 137-143.
  25. Кострикіна Н. І. Використання ігрових прийомів розвитку артикуляційної моторики у дошкільників з порушенням мовлення. - C. 143-149.
  26. Лісневська Н. В. Здоров’язберігаючі технології у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. - C. 149-155.
  27. Страшко С. В., Жáра Г. І., Білик В. Г. Концептуальні засади створення підручника "Основи здоров’я” для 1го класу. - C. 156-165.
  28. Чепіга Е. М. Особливості використання проектного методу на початковому етапі навчання. - C. 165-173.
  29. Професійна освіта

  30. Зеленська О. М. Оволодіння навичками іншомовного спілкування як важливий елемент формування полікультурної компетентності курсантів ВВНЗ. - C. 174-181.
  31. Карчевська Н. В. Індивідуалізація підготовки студентів магістратури інженерно-педагогічного фаху. - C. 181-189.
  32. Кубанов Р. А. Класифікація і зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього маркетолога. - C. 189-197.
  33. Нікітченко Ю. В., Андрусенко Д. С. Аналіз спектрально-динамічних характеристик психологічного стану студентів з використанням апарату КСД. - C. 197-202.
  34. Рассамахін С. Г., Дегтярьова Є. А. Розробка комплексної інформаційно-аналітичної системи для діагностики духовного здоров’я студентів. - C. 203-207.
  35. Редлих С. М., Горбунова И. А., Козырева О. А. Профессионально-педагогический кейс как результат самореализации студента педагогического СПУЗА и ВУЗА. - C. 207-216.
  36. Редлих С. М., Кошелев А. А., Козырева О. А. Специфика формирования культуры самостоятельной работы обучающихся и студентов в контексте идей гуманно-личностной педагогики. - C. 216-229.
  37. Сергєєв С. М. Психолого-педагогічна компетентність як чинники професійного розвитку майбутніх інженерів-педагогів. - C. 229-234.
  38. Ткачов А. С. Організація самоосвіти учнівської молоді в сучасному інформаційно-навчальному середовищі. - C. 235-241.
  39. Черноватий Л. М., Хайруліна В. М., Удовенко М. А. Принципи роботи Українського колежу імені В. О. Сухомлинського. - C. 242-247.
  40. Відімості про авторів. - C. 248-250.
2013
№ 5(2) (264)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського