Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні питання модернізації освіти

  4. Жидких Т. М. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов управління навчальним комплексом "коледж-академія". - C. 6-15.
  5. Ковалёв В.И. Коммуникативная компетентность личности как сверхзадача современного среднего образования. - C. 15-21.
  6. Просолович С. М. Зміст, характеристика та перспективи розвитку професійної робітничої освіти в умовах ринкової економіки. - C. 21-27.
  7. Ризун Н. О. Инновационная концепция повышения эффективности организации заочно-дистанционного обучения в вузе. - C. 27-35.
  8. Сорокіна Г. О. Аналіз екологічного стану геосайтів Луганської області та їх використання для регіонального туризму. - C. 35-42.
  9. Ткачова Ю. Г. Підліткова вагітність – трагедія сучасності. - C. 43-50.
  10. Усеинова Л. Ю. Выявление мотивации к обучению взрослого населения Крыма. - C. 50-56.
  11. Теорія і практика професійної освіти

  12. Берестенко О. Г. Культура професійного спілкування як результат вдосконалення індивідуальних творчих здібностей особистості. - C. 57-64.
  13. Виселко А. Д. Типи і види іншомовного занурення, функція і місце попереднього підготовчого занурення. - C. 65-74.
  14. Єфремова О. І. Використання ігрових технологій з метою підвищення мотивації до вивчення іноземної мови. - C. 75-80.
  15. Ігнатович О. Г. Проблема формування компетенцій самостійної діяльності у студентів-філологів. - C. 80-89.
  16. Кожушко С. П. Інтерактивні технології навчання у підготовці майбутніх практичних психологів до професійної взаємодії. - C. 89-97.
  17. Кокнова Т. А. Висновки за результатами експериментального впровадження педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності. - C. 98-103.
  18. Кубанов Р. А. Теоретичні засади організації навчальних тренінгів у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів. - C. 104-113.
  19. Курліщук І. І. Медіаосвіта студентства у сучасних соціально-педагогічних тенденціях і проблемах. - C. 113-120.
  20. Лобода С. М. Організаційно-педагогічні умови використання матеріалів педагогічної публіцистики в процесі підготовки майбутніх редакторів освітніх видань. - C. 120-129.
  21. Мустафаева Э. С. Роль проектной методики при обучении устной разговорной английской речи студентов старших курсов. - C. 130-136.
  22. Певна С. Є. Основні підходи до формування суб’єктної позиції особистості в освітньому процесі. - C. 137-145.
  23. Разорьонова М. В. Використання прислів'їв на практичних заняттях з англійської мови. - C. 145-152.
  24. Сейдаметова З. Н. Составляющие информационной компетентности инженеров-педагогов швейного профиля. - C. 153-158.
  25. Сердюкова О. Я. Експериментальне впровадження системи розвитку педагогічної компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі педагогічної (виробничої) практики. - C. 158-165.
  26. Скібіна О. В. Професійно-важливі якості особистості інженера-педагога. - C. 166-171.
  27. Сперанська-Скарга М. А. Аналіз результатів упровадження педагогічних умов формування мотиваційного компоненту професійного іміджу майбутніх учителів філологічних дисциплін. - C. 172-178.
  28. Тархан Л. З. Актуальные аспекты подготовки преподавателя профессиональной школы. - C. 179-186.
  29. Татаринов І. Є. Туристичне краєзнавство на Луганщині: проблеми та перспективи розвитку. - C. 186-195.
  30. Умерова Г. А. Теоретический анализ понятий аналитической и информационно-аналитической компетентностей. - C. 195-203.
  31. Шарипова Э. Р. Сущность профессиональной компетентности инженера-педагога. - C. 204-209.
  32. Шишкіна Т. М. Практичні основи професійної підготовки майбутніх банківських працівників. - C. 209-215.
  33. Зарубіжна педагогіка

  34. Попова Ю. О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності вчителів Великої Британії. - C. 216-221.
  35. Садова Н. О. До витоків становлення порівняльної педагогіки як науки в США. - C. 221-226.
  36. Степаненко І. І. Зміст, форми та методи правового виховання старшокласників у Великій Британії. - C. 226-232.
  37. Єлдинова І. М. Зміст освітньої благодійної діяльності фонду Олександра фон Гумбольдта. - C. 232-238.
  38. Соціальна педагогіка

  39. Бикова В. О. Центр кар’єри як науково-методичний центр управління процесом формування конкурентоздатного фахівця. - C. 239-248.
  40. Делянченко В. М. Виховання навичок толерантної поведінки в полікультурному студентському середовищі. - C. 249-257.
  41. Ніколенко Л. М. Критерії визначення сформованості лідерських якостей особистості у діяльності студентських громадських об’єднань. - C. 257-264.
  42. Жунсі Ху Сутність та особливості поняття адаптація у науковій літературі. - C. 265-274.
  43. Чумак М. М. Особливості підготовки студентів до успішного подолання кризових явищ під час навчання. - C. 274-278.
  44. Якібчук М. І. Педагогічна модель як основна складова теоретико-методологічних засад формування толерантності у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 279-285.
  45. Проблеми виховання

  46. Міняйлова А. В. Компонентно-структурний аналіз гуманістичного виховання студентів. - C. 286-294.
  47. Трегубенко О. М. Шляхи реалізації виховного потенціалу шкільної географії. - C. 295-303.
  48. Шкурін О. І. Становлення сучасної моралі особистості. - C. 303-309.
  49. Відомості про авторів. - C. 310-312.
2013
№ 3 (262)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського