Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/18(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Модернізація освіти

  4. Ворох А. О., Коваль Є. В. Інноваційні стратегії дистанційної освіти: Coursera. - C. 6-15.
  5. Кормилець Ю. В. Критерії оцінювання ефективності управління розвитком електронної бібліотеки вищого навчального закладу. - C. 15-22.
  6. Лиликович С. А. Переход на лицензионное программное обеспечение в учебных заведениях Украины: состояние, пути решения проблемы. - C. 22-31.
  7. Смагіна О. О. Аналіз результатів опитування викладачів та завідувачів кафедр щодо труднощів, з якими вони стикаються в діяльності кафедри університету. - C. 31-42.
  8. Смагіна О. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в діяльності кафедри університету (аналіз результатів опитування викладачів та завідувачів кафедри). - C. 42-59.
  9. Методика. Практика. Досвід

  10. Бахтіна Г. П.  Магістерська підготовка та курси за вибором студента. - C. 60-67.
  11. Жукова В. М. Використання електронних навчальних комплексів у професійній підготовці та самостійній діяльності майбутніх інженерів. - C. 68-76.
  12. Киреев И. Ю. Использование технологии виртуальных устройств для программно-аппаратной реализации учебного эксперимента с шаговыми двигателями в кабинете компьютерной физики. - C. 76-85.
  13. Крамаренко Т. А., Іє О. М. Автоматизація обробки даних статистичного аналізу у педагогічних дослідженнях засобами табличного процесору Microsoft Excel. - C. 85-93.
  14. Курило Н. О. Використання ігрових технологій в процесі професійної підготовки фахівців-документознавців. - C. 93-99.
  15. Манюк Л. В. Визначення цілей дистанційного курсу "Англійська мова для студентів вищих медичних навчальних закладів”. - C. 100-107.
  16. Панченко Л. Ф. Моделювання структурними рівняннями як інструмент педагогічного дослідження. - C. 108-115.
  17. Переяславська С. О. Застосування дистанційних технологій при підготовці майбутніх учителів інформатики на прикладі курсу "Бази даних та інформаційні системи”. - C. 115-122.
  18. Тетерева М. Я. Навчальний курс "Комп’ютерне моделювання” – концепція та аналіз сучасних інструментальних засобів. - C. 122-129.
  19. Тихонов Ю. Л., Онопченко С. В., Семенков В. В., Кожемякина Ю. Ю. Moodle в системе автоматизированного проектирования электронных курсов. - C. 129-135.
  20. Тихонов Ю. Л., Онопченко С. В., Рубанова Т. И., Фомин А. М., Семенков В. В., Боровской В. А. Разработка сайта одаренных детей специализированной школы коллегиума № 36. - C. 135-140.
  21. Тихонов Ю. Л., Скачко В. В., Семенков В. В., Громова Я. И. Тесты в системе автоматизации проектирования электронных курсов. - C. 141-145.
  22. Теорія і технології професійної освіти

  23. Дяченко С. В. Забезпечення готовності майбутніх вихователів до формування комп’ютерної грамотності у дітей старшого дошкільного віку. - C. 146-153.
  24. Іщенко В. С. Цільові орієнтири професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі документознавства та інформаційної діяльності до аналітичної роботи. - C. 154-160.
  25. Крамаренко Т. А. До питання створення навчальних фільмів для використання у процесі фахової підготовки у ВНЗ майбутніх інженерів-програмістів. - C. 160-169.
  26. Лєсовець Н. М. Дидактичні можливості формування інформаційно-комунікативної компетенції майбутніх фахівців-документознавців. - C. 169-176.
  27. Малюк О. Ю. Уміння та здатності студента-документознавця – випускника ВНЗ. - C. 176-182.
  28. Онопченко С. В. До питання формування творчої особистості вчителя інформатики в педагогічних ВНЗ України. - C. 183-190.
  29. Силкін О. О. Формування професійної спрямованості інженерів-програмістів. - C. 190-196.
  30. Фоменко А. В. Використання віртуальних навчальних полігонів як складників віртуальних навчальних лабораторій підготовки програмних інженерів. - C. 196-206.
  31. Фоменко А. В. Сучасні вимоги до професійної компетентності майбутнього IT фахівця у світлі розвитку та впровадження інформаційних технологій в Україні. - C. 206-216.
  32. Хміль Н. А. Організація самостійної роботи студентів при вивченні комп’ютерної графіки та мультимедіа. - C. 216-224.
  33. Документознавство та інформаційна діяльність

  34. Акіншина І. М. Моніторинг рекламної комунікації на сторінках преси Луганщини. - C. 225-231.
  35. Дроздова О. В. Теоретичні питання професіології в торговельній документації. - C. 231-238.
  36. Ульшина-Рябоконь О. М. Комерційна таємниця в україні: визначення сутності та юридичне закріплення права на комерційну таємницю в документах підприємства. - C. 238-249.
  37. Вища освіта в розвинутих країнах світу

  38. Погребняк Н. М. Системно-історичний аналіз основних моделей розвитку освітніх систем у країнах Західної Європи. - C. 250-257.
  39. Відомості про авторів. - C. 258-261.
2013
№ 18(1) (277)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського