Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/13(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-5.
  3. Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти

  4. Бадер С. О. Модель педагогічної підтримки учнів у Великобританії. - C. 6-14.
  5. Вахняк Н. В. Робота дошкільного навчального закладу з формування культури батьківства у молодих сімей: організація експерименту. - C. 14-23.
  6. Відоменко Д. Д. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у освітньому процесі. - C. 23-29.
  7. Волков В. А. Психолого-педагогические условия управления инновационным процессом в контексте мультимедиа. - C. 29-37.
  8. Заблодська О. С. Візуальна культура в теорії та практиці зарубіжної та вітчизняної вищої освіти. - C. 37-43.
  9. Зюзіна Т. О. Освіта в умовах культури інформаційного суспільства: культурологічний аспект розвитку. - C. 44-49.
  10. Паукова А. С. Ідея інформаційного захисту дітей на сторінках педагогіної преси США. - C. 50-58.
  11. Романюк І. А. Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес дошкільного навчального закладу. - C. 58-67.
  12. Стягунова О. О. Теоретичні засади використання ідей української народної педагогіки в дошкільних навчальних закладах у другій половині ХХ століття. - C. 67-72.
  13. Богуш А. М. Розмовний дискурс як категорія дошкільної лінгводидаткики. - C. 73-78.
  14. Казанцева Л. І. Сутність і характеристика ключових україномовних компетенцій старших дошкільників. - C. 78-89.
  15. Капінус А. М. Вплив медіа-технологій на формування доброзичливості в учнів початкових класів. - C. 90-94.
  16. Кіндрат І. Р. Вплив сучасного медіа-простору на формування світоглядних уявлень дитини дошкільного віку. - C. 94-101.
  17. Ковшар О. В. Становлення особистості дитини в процесі взаємодії дошкільної, передшкільної та початкової освіти. - C. 101-109.
  18. Лопухіна Т. В. Шляхи виховання національної свідомості учнів початкової школи. - C. 109-114.
  19. Мордовцева Н. В. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості молодшого школяра. - C. 114-119.
  20. Недодатко Н. Г. Проблеми застосування нових інформаційних технологій при ознайомленні дошкільників з природою. - C. 119-127.
  21. Омеляненко А. В. Наочне моделювання у навчанні старших дошкільників складати розповіді-роздуми. - C. 127-132.
  22. Правова Н. В. Вплив білінгівізму на формування мовленнєвої компетентності з української мови російськомовних молодших школярів. - C. 132-137.
  23. Савушкина Е. В. Роль поэзии С. А. Есенина в развитии образной речи дошкольников. - C. 137-141.
  24. Тишакова Л. Т. Використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови у початкових класах. - C. 141-145.
  25. Чулкова А. В. Цифровые технологии в развитии коммуникативной деятельности дошкольников. - C. 145-154.
  26. Яковлева Т. В. Формирование информационной компетенции младших школьников в процессе изучения русского языка (на материале морфемики и словообразования). - C. 154-164.
  27. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  28. Головко М. Б., Крайнова Л. В. Полікультурна освіта як засіб підготовки майбутніх фахівців дошкільної галузі. - C. 165-172.
  29. Довженко О. В. Роль редакторів у розвитку медіа-освіти. - C. 172-179.
  30. Корчагіна О. В. Групові технології навчання в процесі викладання дисциплін спеціальності "Реклама та зв’язки з громадськістю”. - C. 179-186.
  31. Кравченко О. Л. Використання публіцистика С. Петлюри під час вивчення історії української видавничої справи. - C. 186-196.
  32. Кулініч О. О. Проблеми викладання паблік рилейшнз: етичний аспект. - C. 196-202.
  33. Манич Н. Є. Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни "Основи реклами та зв’язки з громадськістю”). - C. 203-212.
  34. Монке О. С. ІКТ у підготовці майбутніх педагогів до морально-духовного виховання дошкільників засобами літератури. - C. 212-218.
  35. Ильинская И. П. Подготовка будущего учителя начальных классов к профессиональной деятельности в поликультурной образовательной среде. - C. 219-230.
  36. Регейло І. Ю. Використання інформаційних технологій для дослідження процесу підготовки аспірантів. - C. 230-240.
  37. Самусь Т. В. Формування готовності до здоров’язбереження майбутніх інженерів-педагогів як психолого-педагогічна проблема. - C. 240-245.
  38. Козирєва О. А., Шварцкопф Е. Ю., Марініч Н. В. Професійно-педагогічні презентації в структурі формування культури самостійної роботи майбутнього педагога. - C. 246-255.
  39. Освіта педагога

  40. Гранько Н. О. Виховання толерантності у старших підлітків-спортсменів. - C. 256-264.
  41. Крупенко О. В. Трансформація мови особистості під впливом масмедіа. - C. 264-269.
  42. Коноваленко В. О. Використання мультимедійних технологій в організації співробітництва вчителя та учнів у початковій школі. - C. 270-274.
  43. Мисан І. В. Психолінгвістичний та лінгводидактичний аспекти фразеології. - C. 275-282.
  44. Соціальна педагогіка

  45. Федорова О. В., Шевченко Л. О. Психолого-педагогічні особливості соціалізації особистості підлітка в неформальних об’єднаннях. - C. 283-287.
  46. Ивахненко Г. С. Отдельные проблемы социализации детей в условиях современного медиа-пространства. - C. 287-296.
  47. Історія педагогіки

  48. Спірідонова А. В. Борис Грінченко – вчитель. - C. 297-303.
  49. Відомості про авторів. - C. 304-306.
2013
№ 13(3) (272)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського