Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/13(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст. - C. 3-5.
Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти
- Бочнярц А., Грабовіч А. Кібермоббінг – виклик для сучасної освіти. - C. 6-16.
- Samuylo M. A., Samuylo B. A., Buchak A. Use of Modern Information Technologies in Education. - C. 16-24.
- Кубанов Р. А. Якість освіти: суть поняття та особливості оцінювання. - C. 25-31.
- Мардахаев Л. В. Информационные технологии и их влияние на образовательный процесс. - C. 32-40.
Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти
- Buchak A., Samuylo M. A., Samuylo B. A. Cartoon Heroes as Health Behaviour Models. - C. 41-50.
- Gvodzik B. Media in Perception of Children with Sensory Integration. - C. 51-56.
- Kowaluk-Romanek M., Bieganowska A. The Child in the World of Electronic Media – Opportunities and Threats, that are Two Sides of the Coin. - C. 57-69.
- Tomme-Jukevitsa I. Problems of the Research on the Bilingual Preschoolers’ Language. - C. 70-79.
- Tushyn’ska-Bogutska W., Bogutski J. Using the Internet Versus Enhancing the Signs of Personality Disorganisation in the Artwork of Early-school Children. - C. 80-88.
- Алєко О. А. Проблема формування соціального досвіду дошкільників під впливом медіапростору. - C. 88-93.
- Гавриш Н. В., Велика О. В., Кіндрат І. Р., Лащонова І. А. Про результати підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи за темою "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому освітньому просторі дошкільного навчального закладу”. - C. 94-103.
- Гавриш Н. В., Клокова Г. А. Вплив мультфільмів на формування моральної свідомості дітей. - C. 103-110.
- Колеснік Є. І. Формування особистісних якостей громадянина-патріота та основні його принципи. - C. 111-119.
- Комарова И. А. Теоретико-методические подходы к разработке модели поликультурного воспитания дошкольников. - C. 120-127.
- Крюкова О. І. Психолого-педагогічні характеристики художнього сприймання дітьми музики в умовах сучасного медіопростору. - C. 128-137.
- Кузьо О. Г. Вплив інформаційного простору на розвиток дитини дошкільного віку: погляд батьків. - C. 138-143.
- Лопатіна Г. О. Вивчення особливостей діалогічного мовлення молодших дошкільників у білінгвальному середовищі. - C. 143-151.
- Михеева Е. И. Игра как средство гармонизации отношения ребенка-дошкольника к себе и к миру. - C. 152-159.
- Порядченко Л. І. Особливості навчання дітей 5 – 6-річного віку опису. - C. 159-168.
- Резнік Н. В., Ткачова О. О. Мас-медіа технології у вивченні іноземної мови. - C. 169-175.
- Федічева Н. В., Щаблева А. М. Негативний вплив мультфільмів на свідомість дітей. - C. 175-183.
- Чепіга І. В. Шкільні об’єднання за інтересами як соціально-педагогічне середовище громадянської соціалізації старших підлітків. - C. 183-189.
- Ярита І. І. Використання здоров’язберігаючих технологій в умовах ДНЗ. - C. 189-197.
Інновації в навчально-виховному процесі внз
- Бєлих О. С. Ціннісно-потребнісна сфера як фактор духовного формування студентської молоді. - C. 198-205.
- Гринько В. О. Активізація пізнавальної діяльності студентів на основі використання методу проектів. - C. 205-210.
- Кокнова Т. А. Сучасний досвід формування професійних якостей в майбутніх перекладачів. - C. 210-216.
- Рашидов С. Ф. Ціннісна свідомість сучасного студентства та проблеми її виховання. - C. 217-223.
Освіта педагога
- Бондаренко Т. М. Веб-квест технологія як засіб активізації самостійної діяльності майбутніх вчителів початкових класів. - C. 224-230.
- Желанова В. В. Використання відеозасобів у технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. - C. 231-241.
- Карпинская Н. В. Аксиологическая основа формирования ноосферного компонента личности будущего учителя начальной школы. - C. 242-248.
- Луценко І. В. Формування дослідницької культури майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема. - C. 249-254.
- Мазурік О. О. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови до взаємодії з учнями початкових класів. - C. 255-260.
- Марініч Н. В., Козирєва О. А., Шварцкопф Е. Ю., Платоненко А. І. Вивчення основ соціальної педагогіки як модель формування гуманістичної спрямованості особистості майбутнього педагога. - C. 260-270.
- Фуклєва Г. О., Мільченко О. С. Вирішення внутрішніх протиріч як передумова до подальшого професійного та особистісного розвитку вчителів іноземної мови у закладах післядипломної освіти. - C. 270-275.
- Чепіга В. Т., Чугай С. М. Українська духовна музика як історико-культурний та виховний феномен. - C. 276-283.
- Ясько О. М. Застосування ресурсу Інтернет для розвитку комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов. - C. 283-287.
- Відомості про авторів. - C. 288-291.
| 2013 | | № 13(2) (272)
|
|
|
|